skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:55:40
29.03.2006
29.03.2006
Kroulíček
-> pyroman 29.03.06 21:49:15: dík taky si toříkám!ale ještě není to do čeho dát!
21:55:11
29.03.2006
29.03.2006
Kroulíček
-> Targa 29.03.06 21:47:00: jo taky jsem zvědavej!jo panuju Jurisoví velký dík!
21:49:15
29.03.2006
29.03.2006
pyroman
panééé....čumím jak péro z gauče...už aby to bylo v kupě..............těch 5 korun je nějako moc
21:47:00
29.03.2006
29.03.2006
Targa
-> Kroulíček: kua to za bude hotovy tak sem zvedavej na tu muzičku:) aaa jurisovi zrcátka no taky dobry...
21:46:15
29.03.2006
29.03.2006
Kroulíček
-> pyroman 28.03.06 22:27:20: ty prde....
21:45:28
29.03.2006
29.03.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 29.03.06 12:03:48: toje gut cena!to by šlo!
12:03:48
29.03.2006
29.03.2006
COKAPIK
-> Kroulíček: starter stoji 2600Kc novy ale ja ho sehnal za 1800 primo v magnetonu
22:27:20
28.03.2006
28.03.2006
pyroman
->Kroulíček: ok tak až auto bude tak dej vědět...začnu rozměňovat....za 1000 bude stačit ne?
21:58:39
28.03.2006
28.03.2006
Kroulíček
-> pyroman 26.03.06 21:23:08: hodně!
21:55:52
28.03.2006
28.03.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 27.03.06 21:11:24: a cena?jen tak orijentačně?
21:11:24
27.03.2006
27.03.2006
COKAPIK
-> Kroulíček: ok...jinak ty zesiky asi prodavat jen tak nebudu sem snima spokojen teda aspon s tim jednim...jinak starter mam z magnetonu primo
20:46:24
27.03.2006
27.03.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 26.03.06 21:19:15: no takovu cenu večejně nečíkám mohlo bi se po auto jen zaprášit!písnu ti ....
21:23:08
26.03.2006
26.03.2006
pyroman
->Kroulíčeka nebo se stavím já.....kolik pětokorun mám vzít s sebou?
21:19:15
26.03.2006
26.03.2006
COKAPIK
-> Kroulíček: no ja nevim kdo to bude platit
20:46:28
26.03.2006
26.03.2006
Kroulíček
-> pyroman 26.03.06 18:46:02: neboj zajedu do lázní!!
20:10:21
26.03.2006
26.03.2006
Kroulíček
-> COKAPIK 26.03.06 17:31:53: Počkej koho mě??...nebo WRCteam???
20:09:07
26.03.2006
26.03.2006
Kroulíček
-> Wrcteam 26.03.06 17:13:12: temperkama..... dosti drahé temperky!
20:08:34
26.03.2006
26.03.2006
Kroulíček
-> Horst 120 26.03.06 11:46:07: danke....stejně to uvidíš jako prvnííí
18:46:02
26.03.2006
26.03.2006
pyroman
->Kroulíček: tak se nezapomeň stavit i u mě...a nebo dej vědět až pro to pojedeš
17:31:53
26.03.2006
26.03.2006
COKAPIK
-> Wrcteam: kolik te bude stat lak?