skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
00:10:05
22.06.2011
22.06.2011
Kurier Grobar
fotku agregátu nemáš?
22:54:46
21.06.2011
21.06.2011
Tomáššš
kryty diskov tam nejdu podla mna inak pekna , naraznik by mohol byt chromovy
22:22:00
21.06.2011
21.06.2011
Mantrabeach
-> Kroulíček: tak je to pekáč,sice to jede a trochu vypadá ale detaily jsou strašný některý.ale nikdy sem to neměl jakoleštěnku a spíš půjdu cestou funkčnosti.trochu v budoucnu poladíme techniku,pořádně podvozek a budem se vozit na okruhu,nic jinýho mě nenapadá.
22:02:43
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Mantrabeach 21.06.11 20:56:28: Co to kecáš jakej pekáč))…ty si jdeš zase svojí cestou..Jinak dík za pochvalu.všem se člověk nezavděčí a ani nechci.Snažím se to dělat pro sebe a hlavně pro zábavu.No ještě jsem to vytáhnul asi brzo.Tet ještě něco odjezdím a zase do garáže a tvořit.
21:58:27
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> capuccino 21.06.11 20:55:19: Tak stim ale pomužeš!co?
21:57:59
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Péďa17 21.06.11 16:02:38:
21:57:45
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Hurdis 21.06.11 15:45:58: Fakt tě to netrklo ani trošku?No utajovaném moc nebyl spíš pro širší okolí.Přesně tak pořádnej kus práce v robotě na výplaty.
21:55:49
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> disco_punk 21.06.11 15:05:26: Dík vložim víc fot at je naco koukat.užovek je podle mého dost)))))
21:54:52
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> T 21.06.11 15:00:54: No neboj nemužu přeci odejit jen "TAK"popisek jsem vložil..střediky jsou super)
21:53:54
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> exwrcteam 21.06.11 09:45:43: Děkuju a tet si na řadě ty
21:52:57
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Komár 1981 21.06.11 09:19:14: Dík fota z RelaxMeetingu jsou dobré.Hodim jsem víc fotek
21:51:38
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Bucin 21.06.11 09:06:10: Dík za chválu.Dík za názor, nejsi jediný co píše o nárazníkách ale já jsem chtěl něco jiného a neotřelého.Ale jinak děkuji za názor
21:41:12
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Qwak 21.06.11 07:58:57: No docela jo.dík moc
21:40:37
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> michal.tuareg 21.06.11 07:48:21: Čau,no přesně si říkám co se ti asi honí hlavou)).V podstatě jsem si říkal to samé, když jsem koukal na tvoje. Když si vyjel s tím introšem a barvou..Co jsem udělal já, tak si měl podobného ty, byla to asi oboustranná sabotáž).Jediné k čemu se přiznám, že jsem opravdu obšlehnul nárazníky a ten zbytek byla neuvěřitelná náhoda, když to asi tak nevypadá.Progres bude nadále pokračovat).
21:31:34
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> navajas 21.06.11 05:21:48: Každej má svoje zaměření že..
21:30:51
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> navajas 21.06.11 05:21:48: díkes
21:30:12
21.06.2011
21.06.2011
Kroulíček
-> Timil 20.06.11 23:39:49: Dík moc.Nárazníky jsou lakované.zadní je původní ze š105 a přední také ale musel jsem ho cca o 10cm rozšířit a oblouky víc zakulatit aby to sedlo.
20:56:28
21.06.2011
21.06.2011
Mantrabeach
-> Kroulíček: no kurva to je dost že je to tady:D.už sem myslel že nikdy nevyjedeš.Je to luxusní.ten interiér,spodek,no luxus.trochu ty hroty na kolech jako ostatní a trochu ty bílý nárazníky ale jde asi o zvyk a hlavně máš jinou barvu auta jak já tak se nehodí všechno.
to abych hned jak přijedu šel do garáže a začal znova makat protože oproti tobě je to zase pekáč do práce
to abych hned jak přijedu šel do garáže a začal znova makat protože oproti tobě je to zase pekáč do práce
20:55:19
21.06.2011
21.06.2011
capuccino
Posad tam leštěnej rám a není tomu co dodat... Čus Davka
16:02:38
21.06.2011
21.06.2011
Péďa17
→ Kroulíček: