skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
22:57:06
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> Jirik_Tuňák 20.06.11 22:50:13: Čoveče u toho bych docela rád byl..Děkuji za chválu a budu se snažit nadále
22:55:35
20.06.2011
20.06.2011
johaning
-> Tuner#2 20.06.11 22:44:32: no ono celkem cely podvozek je krasne sladen barevne,moc krasny,me se vazne moc liby
22:53:52
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> Tuner#2 20.06.11 22:44:32: Jo je to focené ze tribuny..když jsem to vyděl hnet jsem musel k ní najet s autem a vyšlápnout tribunu a na fotit.Díky za chválu.Čtyři roky jsem na tom makal a váhal jsem jestli to vytáhnout.Ale nějak mě docházel elán.A po tom vše co proběhlo po Parduskách mám zase chut tvořit.Tak střádám info a poznatky abych mohl doladovat
22:50:13
20.06.2011
20.06.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kroulíček: první co mi ulítlo z pusy bylo : No ty jsi se posral (obdivně).
Fakt pěkné, líbí, včetně všech nápadů.
Fakt pěkné, líbí, včetně všech nápadů.
22:44:32
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: Ta fotka zezhora luxus a líbí se mě, že jsdeš do takových detailů jako je fialové podvázání nápravy. Fakt luxusní práce na spodku škoda to tahat do deště.
22:41:35
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> Arnold 20.06.11 22:39:35: no také bych dnes něco udělal jinak)))
22:41:02
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> castrol 20.06.11 22:37:59: dík za názor a za pochvalu
22:40:12
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> Davo 20.06.11 22:35:16: dík
22:39:35
20.06.2011
20.06.2011
Arnold
-> Kroulíček: luxusni sice ja bych neco udelal jinak ale zase je to neco noveho a pekneho takze dobra prace
22:37:59
20.06.2011
20.06.2011
castrol
-> Kroulíček: moc sa mi nepacia kolesa ale inac luxus praca
22:35:16
20.06.2011
20.06.2011
Davo
interier fakt luxus
22:32:53
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> johaning 20.06.11 22:30:30: dík moc.
22:30:30
20.06.2011
20.06.2011
johaning
Tak toto je moc pekna skodovenka,moc pekna prace
22:09:00
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> Tuner#2 20.06.11 21:54:57: Dík moc,na fotkách se pracuje…chci dát víc fotek a ještě jsem nestihnul zaplatit zvětšení karty..Ten podvozek je „skoro na maximum“ale plánuji ještě jít níž..já auto zatím tahám na vozejku jelikož nemám vyřešenou geometrii
21:54:57
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček 20.06.11 21:49:51: Kdy budou nové foto? Co podvozek, sešroubuješ to ještě níž? Mě se na tom akorát nelíbí ty hroty, ale jinak zajímavé, neotřelé.
21:49:51
20.06.2011
20.06.2011
Kroulíček
-> iDawe 20.06.11 08:30:17: Dík za chválu...
08:30:17
20.06.2011
20.06.2011
iDawe
-> Kroulíček: moc pěkný aktuální stav
01:01:14
27.03.2011
27.03.2011
Kurier Grobar
-> Kroulíček: okey tak držím palce :)
13:35:09
02.02.2011
02.02.2011
Kroulíček
-> Kurier Grobar 03.11.10 21:26:52: Ahoj nic neříkaj jelikoš tet to 3 roky stojí furt se natom maká...boužel málo času
21:26:52
03.11.2010
03.11.2010
Kurier Grobar
perfektne svetla a celkovo vsetko mozem sa spitat ako policia reaguje na tie svetla? pacia sa mi