skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
21:20:35
26.10.2010
26.10.2010
Kroulíček
-> iDawe 14.09.10 09:53:49: nj to je prostě tak..nějak se nedaří
09:53:49
14.09.2010
14.09.2010
iDawe
-> Kroulíček: koukám se zpožděním 4 měsíců a kulový se změnilo
21:22:30
07.12.2009
07.12.2009
Kroulíček
-> juloskoda 03.12.09 14:01:49: Děkuji za chválu,lampi prošli novou evolucí i celé auto,tak se sem mrkni tak 10.5.2010 a ohodnot znova
14:01:49
03.12.2009
03.12.2009
juloskoda
fakt pekna farba a tie lampy su naozat podarene
21:41:21
23.09.2009
23.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: dakujem za pochvalu ale rozumnych je dost.... len sa nechcu ukazat ze su rozumny a obcas na tu rozumnost zabudaju...... ja zase sa snazim byt rozumny... napr praca kazdeho sa mi paci bez rozdielu... lebo kazdy sa na tej skodovke nadrel bez rozdielu!!! ci uz ja ty alebo niekto kto len menil interier... otom to je nikoho nezavrhnut na prvy pohlad... tvoja praca sa mi paci velmi a farbu som uz ospevoval takže tak
21:12:59
22.09.2009
22.09.2009
Kroulíček
-> TheronBB_130LR 21.09.09 23:12:18: Jde vidět že jsi rozumnej člověk a to bez urážky ostatních je tu na virtu docela vzácnost.
23:12:18
21.09.2009
21.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: no drzime palce polep to nech to fachci keby si videl co som ja za chobotin popisal sem... ty si sa nepomylil len mas svoj nazor a ja svoj a ty si suhlasil s mojim tym si nic neurobil zle ale tvoja farba sa mi aj tak moc paci...
21:25:32
21.09.2009
21.09.2009
Kroulíček
Majkl 18.09.09 16:51:44 napsal: → Borin – Král tuzerů: na to nema :) uka neco :) s tim dela tajnosti
21:23:58
21.09.2009
21.09.2009
Kroulíček
Majkl 18.09.09 14:36:42 napsal: kdy das nejaky fotky? porad to same tady mas Kdy?Asi sem něco dám.Přemýšlím že jsem dám fotky new motoru a náprav ještě uvidíme.Nějak to nechci ukazovat,chci to nechat uzavřené a pokut se to povede polepit.-) tak jsem něco dám.
21:18:46
21.09.2009
21.09.2009
Kroulíček
-> TheronBB_130LR 18.09.09 21:41:44: Tak tos mě potěšil.A popravdě jsem se zmýlil..
21:41:44
18.09.2009
18.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: no jo mas pravdu ja nevyberam farbu podla teba a ani taku mat nebudem to je predsa jasne niesom typ cloveka co okoukáva.... alebo kopiruje ale presne taky odtien sa paci aj mne... to je len poznamka nie cin ktory sa chystam urobit
19:10:35
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: On ano, a já asi ne...
19:01:08
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: njn :) a kdz vyjede? jako ty pristi rok?
18:55:35
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Asi jako já...prostě ne
16:51:44
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: na to nema :) uka neco :) s tim dela tajnosti
16:40:44
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Ne, zabil by mě
16:26:52
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
-> Borin - Král tuzerů: nebud labut :)
16:23:37
18.09.2009
18.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Já mám já mám.........ale nedám
14:36:42
18.09.2009
18.09.2009
Majkl
kdy das nejaky fotky? porad to same tady mas
13:58:23
18.09.2009
18.09.2009
Kroulíček
-> TheronBB_130LR 13.09.09 19:53:58: Ahoj,no tak tes mě potěšil na pul..Barva je také moje srdcová záležitost.a proto ti číslo ani typ označení nedámjelikoš si myslím že každej si má barvu vybrat podle svého a né podle někoho.Jaké by to bylo kdyby měl každej stejnou barvu.Pochop barvu jsem vybíral dva roky a tak abych byl odlišnej proto je takovádle barva.Světla jsem koupil částečně udělané jinak tet jsou komplet předělané jako celé auto.