skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
11:04:58
07.07.2008
07.07.2008
Kroulíček
-> akvarko 06.07.08 09:54:47: hlavě nedávej fialovou je strašně hnusná
11:04:20
07.07.2008
07.07.2008
Kroulíček
-> akvarko 06.07.08 09:54:47: ahoj chtěj pomě cokoli ale číslo barvi ne barvu jsem vybýrál skoro rok..takže by mě vadilo kdyby měl někdo uplně stejnou.. nezlop se a doufám že to pochopíš
09:54:47
06.07.2008
06.07.2008
akvarko
-> Kroulíček: cus draku docela good car prozrad mi co mas na nem za barvu?....cislo typ nebo ja nevim nejakou inormaci diky ti predem
10:56:21
27.06.2008
27.06.2008
Kroulíček
-> capuccino 11.06.08 18:11:53: snažim se uš to i jede a vypadá jak auto a doufámže nejdéle za měsíc tu bude hrát..
18:11:53
11.06.2008
11.06.2008
capuccino
Snaž se ukázat už se těším.....
23:50:52
15.04.2008
15.04.2008
Kroulíček
-> TOMIK--007 12.04.08 10:05:58: tak spíš na podzim,ale jeto spíš hudba pro uši... jde to pomalu víš co změnil jsem garáš a new práce tak se všude zabydluji a není čas na auto.. dělám neboj se auto mi uš jezdí dokonce bych mohl uš i na nějakou tu akci přijet ale znáš to sám z rozdělanou prácí se nejezdí... skusím to aspon malinko dotáhnou do nějakého stavu a ukázat se třeba na podzim..
10:05:58
12.04.2008
12.04.2008
TOMIK--007
-> Kroulíček: Tak jakpak to letos vidíš se srazama?Pojedeš na rozkoš?
22:08:28
20.02.2008
20.02.2008
Kroulíček
-> Targa 19.02.08 15:54:09: tak tak
15:54:09
19.02.2008
19.02.2008
Targa
a my máme taky...... heč : www.skoda-hk.tym.cz/
15:53:18
19.02.2008
19.02.2008
Targa
-> HORAC: děs běs ... proc to vubec cpeš akrobatovi sem k autu???
15:29:34
19.02.2008
19.02.2008
Majkl
-> HORAC: ty jsi opravdu debil
15:22:57
19.02.2008
19.02.2008
MATTESS
-> jerrom: to já taky
15:22:24
19.02.2008
19.02.2008
jerrom
-> MATTESS: čekal jsem, jestli už to opravil a ono nic
15:21:49
19.02.2008
19.02.2008
jerrom
-> HORAC: oprav si ty chyby na úvodní stránce...dál jsem ani nekoukal
15:20:21
19.02.2008
19.02.2008
MATTESS
-> HORAC: pobavení na druhou
15:03:14
19.02.2008
19.02.2008
HORAC
www.skodinky.estranky.cz podivejte se ...
13:54:28
07.02.2008
07.02.2008
kubito05
ty jo to je cestina pekny stranky to je mazec!!!!
21:02:15
06.02.2008
06.02.2008
Kroulíček
-> Majkl 05.02.08 14:14:48: No moje Čestina také není silná,ale když něco píšu tak ve wordu.ale Todle jsem ještě neviděl
20:54:18
06.02.2008
06.02.2008
Kroulíček
-> Targa 05.02.08 13:35:47: maser no....
14:42:26
05.02.2008
05.02.2008
Pavel P..
-> MATTESS: ty být dobrá češtyna... s tebou budu kamarádovat