-> Lukáš Černý: mě nic nesere, asi mám postupem času radši obouchaný závoďák než show&shine nepoužitelné auta (tohle není narážka na toto konkrétní auto)
-> MajoLR: ne opravdu nezávidím
-> woody121: prostě mi to k tomu autu nesedí. Auto prezentuješ veřejně a proto musíš umět přijmout i kritiku. Chmátil, havlík dali tomuto auto nějakou filozofii, kterou teď porušuješ. Nejsem konzervativní že bych neuměl přijmout změnu, jen si myslím, že kombinace těchto dvou směrů to zabije. Ve finále každý nad otevřenou kapotou žasne, všechno je čisté, nabarvené, ale třeba i Ty to časem změníš, budeš radši opravovat a vylepšvat káru než aby ses staral o to, jestli jsi někde nesklepl barvu z převodovky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Charakteristika: automobil s pohonom zadných kolies
Motor: štvordobý, zážihový, kvapalinou chladený, radový štvorvalec OHV 8V + Turbo IHI RHF5, umiestnený pozdĺžne za zadnou nápravou. Zdvihový objem: 1397 ccm
Prevodovka: 5°, stály prevod 3,9 odstupňovanie sériové
Podvozok: predná náprava zapustená, zadná náprava LR P.Molcan, tlmiče výškovo nastaviteľné Protlum
Disky: 3-dielne ARC s elektrónovým stredom predné - 6.75" zadné - 8.5"
Brzdy: predné - AP racing 276mm, zadné - duralové 4piestiky, opletané hadice, vahadlo s valčekmi Willwood
Celkové rozmery : 4200×1610×1400 mm
Max. rýchlosť: podľa úprav a prevodov až 220 km/h
Karoséria: samonosná, uzavrená, laminátové diely - ( predná a zadná kapota, nárazníky, blatníky ) ochranný rám podľa homologizácie, okná vymenené za makrolonové
Výbava: sedačka LICO – SPARCO Circuit VTR, 4 bod. pásy SPARCO, odpojovač batérie, 2kg hasiaci prístroj, volant Sparco
Motor: štvordobý, zážihový, kvapalinou chladený, radový štvorvalec OHV 8V + Turbo IHI RHF5, umiestnený pozdĺžne za zadnou nápravou. Zdvihový objem: 1397 ccm
Prevodovka: 5°, stály prevod 3,9 odstupňovanie sériové
Podvozok: predná náprava zapustená, zadná náprava LR P.Molcan, tlmiče výškovo nastaviteľné Protlum
Disky: 3-dielne ARC s elektrónovým stredom predné - 6.75" zadné - 8.5"
Brzdy: predné - AP racing 276mm, zadné - duralové 4piestiky, opletané hadice, vahadlo s valčekmi Willwood
Celkové rozmery : 4200×1610×1400 mm
Max. rýchlosť: podľa úprav a prevodov až 220 km/h
Karoséria: samonosná, uzavrená, laminátové diely - ( predná a zadná kapota, nárazníky, blatníky ) ochranný rám podľa homologizácie, okná vymenené za makrolonové
Výbava: sedačka LICO – SPARCO Circuit VTR, 4 bod. pásy SPARCO, odpojovač batérie, 2kg hasiaci prístroj, volant Sparco
Woody / Škoda 130 - komentáře:
14:34:32
16.04.2015
16.04.2015
radekp
14:25:17
16.04.2015
16.04.2015
MajoLR
14:10:20
16.04.2015
16.04.2015
Lukáš Černý
-> Bery: -> radekp: Ale co vas sere? ze to nehyzdi jen nekde na trati , a muze si dovolit to ukazat i nekde na soutezi "krasy"? To , ze to ma nabarvickovany , na tom nevidim taky nic spatnyho ,pokud to nehraje vsema barvama .... A nazor, ze je to chudak auto si nemyslim, ze je na miste .... Ale tak kazdy ma svuj nazor ..
A docela me tady na virtu uz delsi dobu stve, ze kazdy ,kdo si co na aute udela ,je podle toho druhyho to nejhorsi na svete..
A docela me tady na virtu uz delsi dobu stve, ze kazdy ,kdo si co na aute udela ,je podle toho druhyho to nejhorsi na svete..
14:10:06
16.04.2015
16.04.2015
woody121
-> Velkej: Nebola to súťaž, bola to výstava - AMTS Budapešť.
14:08:24
16.04.2015
16.04.2015
woody121
-> radekp: Takže je to moje auto pokiaľ viem a ja uznám za vhodné čo a ako chcem mať, to že je blok a prevodovka nalakovaná je niečo zlé ? Robím to podľa seba nie podľa Virtu !
13:22:13
16.04.2015
16.04.2015
Bery
Co to placate za nesmysly?jsem asi uz moc dlouho na virtu a uz jsme tu zazili a cetli moc podivnych pribehu... to co se s tim autem deje je od chmatilovskeho pojeti trochu jinde. degradace a tuzerstvi Bych to nazval.
Budu se tesit na nejake video,kde bude videt nejaky pekny sport.vic k tomu nema cenu psat.
Budu se tesit na nejake video,kde bude videt nejaky pekny sport.vic k tomu nema cenu psat.
13:19:12
16.04.2015
16.04.2015
castrol
keď práve nebude zavodit tak bude s neho show car
13:17:46
16.04.2015
16.04.2015
Velkej
Co to bylo kde za show&shine soutez?
13:05:20
16.04.2015
16.04.2015
MajoLR
-> Lukáš Černý 16.04.15 12:56:30: Súhlasím s tebou! Hoši závidia pravdepodobne... To je tá naša československá mentalita. Keď má niekto niečo lepšie ako ja, tak mu to musím samozrejme ohovoriť...
12:56:30
16.04.2015
16.04.2015
Lukáš Černý
-> radekp: kluci nevim co mate za problem , kdyztak me muzete zasvetit... jestli barvickovani nebo neco jinyho .. ja si myslim , ze auto je v dobrych rukou. pracuje se na nem , z videí vypada ,ze jede taky pekne , tak v cem je podle vas zakopanej pes ?
06:12:44
16.04.2015
16.04.2015
radekp
-> woody121: Dokud jsem neviděl nové fotky napatlané převodovky a motoru, tak to byla jen nevinná narážka. Ale teď se naprosto ztotožňuji s komentářem Beryho
22:39:57
15.04.2015
15.04.2015
woody121
-> radekp: Musím ťa sklamať, polepy to nebudú a vlastne na čo narážaš ?
11:56:13
15.04.2015
15.04.2015
radekp
-> woody121 12.04.15 13:04:44: Evoluce = polepy?
13:50:46
12.04.2015
12.04.2015
peter55
-> woody121: TESIM SA,KONECNE UVIDIM TVOJU KARU NAZIVO,NIE LEN NA FOTKACH,SKODA ZE SOM NEBOL MINULI ROK,ALE TENTO ROK PRIDEM,LEN ESTE NEAKE UPRAVY POROBYT NA SVOJEJ A BUDE PRIPRAVENA NA SPRINTY
13:44:54
12.04.2015
12.04.2015
woody121
-> peter55: Verím že to klapne a prídem :)
13:43:11
12.04.2015
12.04.2015
peter55
-> woody121: ano v ROZHANOVCIACH
13:11:39
12.04.2015
12.04.2015
LUKAS
-> woody121: pekna zavodka super len asi vačšina ludi by uvitala ešte popis techniky
13:04:44
12.04.2015
12.04.2015
woody121
-> peter55: Ďakujem, myslíš v Rozhanovciach ? tak momentálne chcem aby škodovka prešla ešte jednou evolúciou a verím že pri mojej práci budem stíhať aj iné aktivity