skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje 1. auto jedna se o škodu 105S která patřila známé mého Dědy. V roce 1988 ji někdo polil louhem a tak se musel měnit kastle a jelikož úzká jíž nebyla k sehnání použila se Mková. Nápravy motor převodovka a interiér zůstaly původní. v roce 2010 dostal auto od dědy který ho dostal od přítelkyně můj brácha který k němu neměl žádný vztah. Stihl ho během jedné zimy 3X nabourat a potom ho vrátil dědovy který ho chtěl zvrakovat. To my bylo ale líto a tak jsem se ho ve svých 17ti letech ujal a začal ho spravovat. Vyměnil sem zničený motor komplet jsem ho přetěsnil srovnal hlavu očistil a nasadil. v autě jsem vyměnil palubovku za rapiďáckou, přední nápravu za Mkovou motor za Fa a převodovka se zadní nápravou mě ještě čeká. Dál proběhla výměna sedaček za rapiďácký audio mýsto zadního plata OSB deska s kobercem 2x120W zesík a kapacitor a taky 250W basák. v autě byly všude gumové koberce vyměnil sem je za látkové. Opravil jsem to co brácha stihl pokur**t natřel spodek a celkově dal auto dopucu.
Motor:
Favorit
kontaktní zapalování- už bezkontontakt
Alternátor35A- už 70A
odlehčen setrvák
odlehčená řemenice
karbec SEDR 3223-neustále se mění a zkouší)
hlava o 1mm dolů
Převodovka:
4,22 mokrá
Kastle:
vyvařená
čerstvě po laku
Čeká mě:
Výměna předního okna-hotovo
nalakovat křídlo-hotovo
předělat zadní světla na ledky
seskládat celej interiér-hotovo
tapecirun buďto koženka nebo koberec - koberec hotovo
jiný sedačky
namontovat anténu k autorádiu
výměna převodovky
výměna zadní nápravy
jiný kola (asi převařáky)
kličky oken z koleček ze skejtu- teď dělám
víc si nevzpomenu, ale určitě je jeŠtě dlooouho co dělat :)
9.11 včera auto dovezeno od kamaráda kde se lakovalo
2.12 křídlo v laku a na autě, nasazená mlhovka, seřízený dveře krom jedněch
21.12 zapalovaní betkontakt FA, alternátor 70Ah
23.2 2014 Vyměněná guma stabilizátoru (na rameni) stratil sem ji někde.
Špatně startovala za tepla i se správně nastavenou hladinou (asi ventil KO) vyměněno výčko za jiný, teď startuje parádně (pouze dočasně vyměním ventil)
Motor:
Favorit
kontaktní zapalování- už bezkontontakt
Alternátor35A- už 70A
odlehčen setrvák
odlehčená řemenice
karbec SEDR 3223-neustále se mění a zkouší)
hlava o 1mm dolů
Převodovka:
4,22 mokrá
Kastle:
vyvařená
čerstvě po laku
Čeká mě:
Výměna předního okna-hotovo
nalakovat křídlo-hotovo
předělat zadní světla na ledky
seskládat celej interiér-hotovo
tapecirun buďto koženka nebo koberec - koberec hotovo
jiný sedačky
namontovat anténu k autorádiu
výměna převodovky
výměna zadní nápravy
jiný kola (asi převařáky)
kličky oken z koleček ze skejtu- teď dělám
víc si nevzpomenu, ale určitě je jeŠtě dlooouho co dělat :)
9.11 včera auto dovezeno od kamaráda kde se lakovalo
2.12 křídlo v laku a na autě, nasazená mlhovka, seřízený dveře krom jedněch
21.12 zapalovaní betkontakt FA, alternátor 70Ah
23.2 2014 Vyměněná guma stabilizátoru (na rameni) stratil sem ji někde.
Špatně startovala za tepla i se správně nastavenou hladinou (asi ventil KO) vyměněno výčko za jiný, teď startuje parádně (pouze dočasně vyměním ventil)
Mat-es / Olin - komentáře:
18:45:52
11.11.2013
11.11.2013
Mat-es
Jak píšu nahoře... budou převařáky ale teď není moc čas ani prachy to řešit.
11:31:22
11.11.2013
11.11.2013
LUKAS
-> Mat-es: dal by som tam lepšie kolesa aby trošku prekukla
20:12:39
10.11.2013
10.11.2013
Maty110l
-> Mat-es: pěkná práce...jen ať ti to vydrží :)
10:33:21
10.11.2013
10.11.2013
Mat-es
Díky :) taky doufám...
23:21:24
09.11.2013
09.11.2013
mafes
Pěkná práce, držím palce ať to dotáhneš do finále :)