skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úpravy :
Převodovka:
-Pětistupňová převodovka,
-KOMPLET G.O.
Motor:
-Celý motor po GO
-Snížená hlava
-Sedla ventilů a ventily z Favorita
-Zvětšené sací kanály a vyleštěné
-Ostrá vačka
-Odlehčený setrvačník
-Homemade hliníkové boční víko
tranzistorové zapalování
Další:
-Přídavná dálková světla
-Podložené zadní pružiny
Auto jsem dostal 23.Ledna 2013, Kdy otčímovi praskla levá poloosa a jelikož už se mu s tím nechtělo nic dělat auto mi přenechal. Dali jsme ho ke mě do garáže kde jsem na něm začal po skončení zimy pracovat................
Březen, Duben, Květen 2013(No trvalo mi to no :D :D )
Výměna poloosy a G.O. , kompletní generálka brzdové soustavy: Vyměněno obložení, destičky, komplet hadičky trubky vyčištěny a natřeny třmeny, přetěsněný hlavní brzdový válec, komplet G.O. prasátek nové štíty brzd, natřeny bubny, Komplet vykartačovaný a vynatíraný podvozek a jelikoš bylo o auto pečováno nenašel jsem nikde žádnou korozi do hloubky pouze lehká povrchová nic strašného.... namazány čepy, natřen výfuk , přezuto vše vyčištěno....
Koncem Května 2013 auto znovu přihlášeno a byla udělaná technická (Bez jediné vady...)
Červen 2013: Vyleštění přístrojové desky a ostatních částí interiéru, drobné úpravy interiéru
Červenec 2013: Nové potahy odstraněn zadní stěrač a Tažné zařízení
Srpen 2013 : Vyměněn termostat :D
Září 2013:
Prasklo mi těsnění pod hlavou a kompres nafoukal do vody takže se zavzdušnila chladící soustava a vyvařila voda než - sem se podíval na teploměr motor se přehřál na 120 stupňů auto na laně odtaženo do garáže hned druhý den sundaná - hlava rozhodl jsem se při jednom rozebrání pro komplet G.O hlavy: zabroušení ventilů vyčištění, natření vyleštění sacích - kanálů atd.....
Převodovka:
-Pětistupňová převodovka,
-KOMPLET G.O.
Motor:
-Celý motor po GO
-Snížená hlava
-Sedla ventilů a ventily z Favorita
-Zvětšené sací kanály a vyleštěné
-Ostrá vačka
-Odlehčený setrvačník
-Homemade hliníkové boční víko
tranzistorové zapalování
Další:
-Přídavná dálková světla
-Podložené zadní pružiny
Auto jsem dostal 23.Ledna 2013, Kdy otčímovi praskla levá poloosa a jelikož už se mu s tím nechtělo nic dělat auto mi přenechal. Dali jsme ho ke mě do garáže kde jsem na něm začal po skončení zimy pracovat................
Březen, Duben, Květen 2013(No trvalo mi to no :D :D )
Výměna poloosy a G.O. , kompletní generálka brzdové soustavy: Vyměněno obložení, destičky, komplet hadičky trubky vyčištěny a natřeny třmeny, přetěsněný hlavní brzdový válec, komplet G.O. prasátek nové štíty brzd, natřeny bubny, Komplet vykartačovaný a vynatíraný podvozek a jelikoš bylo o auto pečováno nenašel jsem nikde žádnou korozi do hloubky pouze lehká povrchová nic strašného.... namazány čepy, natřen výfuk , přezuto vše vyčištěno....
Koncem Května 2013 auto znovu přihlášeno a byla udělaná technická (Bez jediné vady...)
Červen 2013: Vyleštění přístrojové desky a ostatních částí interiéru, drobné úpravy interiéru
Červenec 2013: Nové potahy odstraněn zadní stěrač a Tažné zařízení
Srpen 2013 : Vyměněn termostat :D
Září 2013:
Prasklo mi těsnění pod hlavou a kompres nafoukal do vody takže se zavzdušnila chladící soustava a vyvařila voda než - sem se podíval na teploměr motor se přehřál na 120 stupňů auto na laně odtaženo do garáže hned druhý den sundaná - hlava rozhodl jsem se při jednom rozebrání pro komplet G.O hlavy: zabroušení ventilů vyčištění, natření vyleštění sacích - kanálů atd.....
miro666/Zelenina/Škoda 120 - komentáře:
21:50:44
20.06.2013
20.06.2013
Vrnča
moc pekna skodovka a stejna barva jak mam ja.
15:54:26
20.06.2013
20.06.2013
Miro666
No jasne že se má líbit ..... Jinak čus Jura :) dík za přivítání :D
15:19:50
20.06.2013
20.06.2013
Luky
Super barva. Teda já furt nevím, jestli se mně má líbit nebo ne, ale je to parádní klasika, moc jich k vidění není...
15:11:04
20.06.2013
20.06.2013
Kocvin
Vítejte pane Bojtoši