-> Kocvin: výrobce těch vršků nevíš? Případně jak pasoval? Já kupoval nějaké v šedém základu v autodílech,a provedení nic moc... díry nesedí,ani rozměr dosedací plochy pro blatník Jako upravit jde všechno žejo,ale čekal jsem že budou sedět alespon trochu díry pro blatník,ale asi jsem chtěl hodně
Dáváš ten nový vršek s přesazením? :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
20:20:20
01.05.2016
01.05.2016
doly120
23:11:36
30.04.2016
30.04.2016
Kocvin
-> Luky: On asi myslel proč jsem dal místo pozinkovaných vršků podběhů obyčejné..
Jinak jasné no, stodvác je ještě dost na to, než abych zpravoval dvakrát zbořenou mrchu.. :)
-> kraska98: Pozink se špatně svařuje a navíc jsem ho blbě zastřihl..
Jinak jasné no, stodvác je ještě dost na to, než abych zpravoval dvakrát zbořenou mrchu.. :)
-> kraska98: Pozink se špatně svařuje a navíc jsem ho blbě zastřihl..
21:36:19
29.04.2016
29.04.2016
Luky
-> kraska98: já to celkem chápu, než spravovat zbořený auto, je v téhle low-end kategorii (Kocvin promine ) většinou jednodušší koupit něco jiného...
21:04:56
29.04.2016
29.04.2016
kraska98
Proč ta změna ?
09:48:56
23.04.2016
23.04.2016
Kocvin
-> Zeke-ten šestý:
-> castrol: Ta je stále doma..
-> doly120: No na oužu už jsou pozink koupené, tak tam to bohužel budu muset řešit.. A emko se spokojí s novýma v základu, taky si myslím že to bohatě stačí, když to člověk nebere do soli a vody..
-> castrol: Ta je stále doma..
-> doly120: No na oužu už jsou pozink koupené, tak tam to bohužel budu muset řešit.. A emko se spokojí s novýma v základu, taky si myslím že to bohatě stačí, když to člověk nebere do soli a vody..
20:31:14
22.04.2016
22.04.2016
doly120
-> Kocvin: No měl by,ale je udajně docela drahý Ale stejně říkal že je to zbytečné.. Když se použije kvalitní základ na nový blatník je to taky odolné... těch pár km v létě to zvládne bez pozinku,asi
19:49:01
22.04.2016
22.04.2016
castrol
-> Kocvin: tu modru
19:43:56
22.04.2016
22.04.2016
Zeke-ten šestý
-> Kocvin: Aspoň je nemam zbořený
19:35:41
22.04.2016
22.04.2016
Kocvin
-> doly120: No hlavně aby byl takový spešl základ vážně fungoval.. :)
-> Zeke-ten šestý: Taky ty blatníky a čelo nemáš nic moc..
-> Zeke-ten šestý: Taky ty blatníky a čelo nemáš nic moc..
19:15:28
22.04.2016
22.04.2016
Zeke-ten šestý
-> doly120: -> Kocvin: ja mam na rapidu v pozinku přední blatníky a čelo... zatim to žije :D
18:17:42
22.04.2016
22.04.2016
doly120
-> Kocvin: To jsem probíral s lakýrníkem,říkal že se musí použit jiný základ-přímo na to určený.. Jinak udajně problém není.
13:28:03
22.04.2016
22.04.2016
Kocvin
-> castrol: Kam myslíš? Byli jsme na evidenčce..
-> šadesa:
-> doly120: Mám vítr aby se to nezačlo loupat :D
-> šadesa:
-> doly120: Mám vítr aby se to nezačlo loupat :D
20:21:52
21.04.2016
21.04.2016
castrol
-> doly120: leda gumenne
20:20:47
21.04.2016
21.04.2016
doly120
-> Kocvin: Jen tak :) Nevím zda dát na rapida pozinkované blatníky nebo ne. Pořád mi to leží v hlavě-jestli to k něčemu bude
20:00:31
21.04.2016
21.04.2016
šadesa
pěknej vlek
19:51:11
21.04.2016
21.04.2016
castrol
-> Kocvin: tam kam vezies tu modru jej bude urco lepsie
19:17:59
21.04.2016
21.04.2016
Kocvin
-> Strycek Marty: No od té doby toho najezdila ještě hafo..
19:14:54
21.04.2016
21.04.2016
Strycek Marty
Ten komentář na fotce č.67 je docela trefnej :D poslední čelo i blatníky, bohužel i poslední kilometry
20:06:52
29.03.2016
29.03.2016
Kocvin
-> doly120: Pročpak? Na emko mám jen origo bez pozinku.. Ale na oužu jsou nachystané pozinkované..
20:04:27
29.03.2016
29.03.2016
doly120
-> Kocvin: Budeš dávat i pozinkované blatníky?