skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
20:49:32
13.08.2014
13.08.2014
Tomaso435
-> Kocvin: jak odejde těsnění takhle náhle? já vždycky 20 000km pozoruju příznaky a když už to fakt uznám že je to na piču tak pak se vymění no :D
20:45:53
13.08.2014
13.08.2014
Kocvin
-> castrol: Beztak že jo
20:44:11
13.08.2014
13.08.2014
castrol
-> Kocvin: to je preto lebo si tam nedal co si planoval
19:18:16
13.08.2014
13.08.2014
MajoLR
19:12:58
13.08.2014
13.08.2014
Kocvin
-> castrol: Jen těsnění pod hlavou
18:33:51
13.08.2014
13.08.2014
castrol
-> Kocvin: další motor ko ?
19:22:39
10.08.2014
10.08.2014
Kocvin
-> castrol: O 10 přidává ale s tím se počítá
-> MajoLR: Lappi kurva?? To jsem ještě neslyšel
-> MajoLR: Lappi kurva?? To jsem ještě neslyšel
19:10:23
10.08.2014
10.08.2014
castrol
-> Kocvin: tu volakomu keca tachometer a ja to nebudem
18:54:37
10.08.2014
10.08.2014
MajoLR
Ideš ako Lappi kurva...
17:53:07
10.08.2014
10.08.2014
Kocvin
Dneska doladěny poslední detaily nového motoru. Poprvé v historii vozu funkční obě komory karburátoru a jede to parádně. Stovka za 11s mě moc těší :) Jedna z jízd viz. video z dneška..
12:28:16
09.08.2014
09.08.2014
castrol
-> Kocvin: tak to prd rýchlosť je rovnaká ,hlavne keď sa vleces za nimi
12:24:32
09.08.2014
09.08.2014
Kocvin
-> castrol: Stroje to jsou pořád stejný jedině že by začli jezdit rychleji
12:23:43
09.08.2014
09.08.2014
castrol
-> Kocvin: fajovka ,možno sa to za tu dobu zmenilo
11:58:45
09.08.2014
09.08.2014
Tomáššš
23:52:10
08.08.2014
08.08.2014
Kocvin
-> castrol: Dej pokoj! Dokonale mne z tohoto způsobu dopravy vyléčilo jezdění do školy..
23:48:34
08.08.2014
08.08.2014
castrol
-> Kocvin: mhd k vam nejazdi ?
23:15:52
08.08.2014
08.08.2014
Kocvin
-> castrol: Spotřební důvody.. Potřebuji něčím jezdit než bude hotovo fáčko :)
18:52:21
08.08.2014
08.08.2014
castrol
-> Kocvin: jak to že tam pchas hento cudo