-> minno: Tak nesmyslné nebudou.. Jak jsem říkal m8, čelo i blatníky už byly 20x ohnuty a následně vráceny zpět. Následkem toho byl dezolátní stav a utržené spodní držáky.. Tyhle nesmyslné výztuhy pomáhají předek držet v jakš takš původním tvaru.. Samozřejmě bych si je na nějakou leštěnku nedal. Ale tenhle nápad jsem měl v hlavě dlouho a když se vyskytla příležitost uskutečnit ho na blatnících a čelu, kterého mi není líto tak proč ne :)
Jo a co se týče plastových podběhů. Ty bych si na auto nikdy nedal.. Radši jednou za měsíc stříknu podběhy vapkou a zkontroluji korozi, než aby se mi tam za nějakým plastem usazoval bordel, hlína a štěrk..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:
09:23:18
27.08.2014
27.08.2014
minno
-> Kocvin: miesto nezmyselných výstuh stačí dať dopredu plastové podbehy a tie spevnia predok takisto veľmi slušne, hlavne blatníky už nie sú talé papierové na dotyk.
22:40:25
26.08.2014
26.08.2014
Kocvin
-> castrol:
20:05:27
25.08.2014
25.08.2014
castrol
-> Kocvin: to je chytre pan kolega
19:59:34
25.08.2014
25.08.2014
Kocvin
-> m8rinek: No spíš už si budu muset dávat bacha :-D Předtím byl ten předek v takovém stavu že stačilo jen škrtnutí a už to bylo ohlé. Spodní úchyty byly oba utržené. Takhle to vydrží podstatně větší škrknutí a stačí si jen hlídat obrubníky :)
19:55:22
25.08.2014
25.08.2014
m8rinek
Takže místo abys naroloval lízátko, tak naroluješ celej předek? :D
22:59:54
22.08.2014
22.08.2014
Kocvin
Nic se nemá přehánět takhle to stačí :) Před hodinou jsem to doskládal už zase vrčíme!
13:59:34
18.08.2014
18.08.2014
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: To jsi mě nepotěšil, já už je tu doporučoval - mám je na předku na MBčku a v pohodě. A vlastně i dva zimáky na GLSe mám taky od nich...
07:03:22
18.08.2014
18.08.2014
Luboš Pospěch
a včesi tahaj za kulu
19:21:20
17.08.2014
17.08.2014
Pavel P..
Protektory Praha jsou na hovno... a byly už i za komančů co vyprávěl otec, který si tam dvakrát nechal udělat protektory a všechny se odloupaly.
18:37:03
17.08.2014
17.08.2014
Kocvin
-> cuker: Co je na něm zajímavého? :)
-> Zeke-ten šestý: No já s protektory nikdy neměl problém zatím.. Tohle je prvně
-> Zeke-ten šestý: No já s protektory nikdy neměl problém zatím.. Tohle je prvně
18:33:56
17.08.2014
17.08.2014
Zeke-ten šestý
Protektory sou všeobecně nahovno já s jednim formanem naboural na protektorech Obnova Brno, nebo co to bylo, fuj
18:31:38
17.08.2014
17.08.2014
cuker
zaujímavý spôsob výmeny motora(foto 119)
12:24:43
17.08.2014
17.08.2014
MOLSO
-> Kocvin: asi hej
12:13:45
17.08.2014
17.08.2014
Kocvin
-> MOLSO: Myslíš, že jsou vraníky menší zlo jo?
12:12:16
17.08.2014
17.08.2014
MOLSO
-> Kocvin: boha jeho esteze mam vraníky
21:00:54
13.08.2014
13.08.2014
castrol
-> Kocvin: no tomu ver ze ano, karma ta dobehla
20:59:50
13.08.2014
13.08.2014
Kocvin
-> Tomaso435: Já jsem tam kokot nechal fávo vodní pumpu a tím to všechno začalo.. Když jsem jezdil tady kolem komína bylo všechno ok, ale na dálnici jsem po 100 km zastavil na čerpačce a všechno šlo ven Tak jsem dolil vodu, odvzdušnil okruh a jel hledat autoopravnu. Než jsem tam dojel vyblilo se to znova a pak už nepomohla ani origo pumpa kterou tam dali.. Těsnění bylo v háji. Tak domů vlakem pro feldu a znova :-D