[p#4135532] nektery elring maji nerez a nektere ne :(
-> Bukaj:
ja bych uz hydra nedaval, 2 mam koupene ( autodilos.cz/autodily/zdv
ihatko-ventilu-124313281?u
tm_source... ) na modrou a ono to po vymene oleje prestalo mlatit, jinak jsem domluven s kolegou, ze mi vyrobi mezikusy a budu to mit jak klasiku, jestli je budes menit, tak mi nejaky stary schovej, at to podle toho navrhnu, diky
Tesneni fa/fel jsou pouzitelna vse stejne, ma to presahy?, to byva u fab nejvetsi problem, ale pokud to nebude vylozene utopene, tak to elring podrzi, modra ma uz od vymeny tesneni 85tis.km a to jsem vahal, jestli nepodkladat vlozky.
Svuj postup dotahovani hlavy rdeji psat nebudu, ale vse mi drzi... dulezite je rovnomerne a od stredu ven, delam to na nekolikrat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Fabia Mpi - vymena tesnenia pod hlavou12:39:07
09.11.2025
09.11.2025

Cumper
[p#4135526] Tady i věřím že to bylo jen těma gumičkama - ty starý nebyly vůbec pružný a byly tvrdý - vzal jsem za ni a místo aby pružila tak jsem ji přetrhnul. Vačka je jako nová. Má to houby najeto, 170 tisíc poctivejch
12:35:19
09.11.2025
09.11.2025

Cumper
[p#4135535] Jj přesně tak - když mi padala nafta a nechal jsem to stát do druhého dne (ještě do kopce
) tak jsem musel startovat s přestávkama abych netrápil startér, třeba na 3 pokusy než to chytlo a pak to ještě šlo chvíli nepravidelně...
Rozvody jsou dělané, neměnil jsem si je sám a nastavení jsem teda nekontroloval.. ale stratuje to taky úplně stejně jako před výměnou rozvodů.
) tak jsem musel startovat s přestávkama abych netrápil startér, třeba na 3 pokusy než to chytlo a pak to ještě šlo chvíli nepravidelně...Rozvody jsou dělané, neměnil jsem si je sám a nastavení jsem teda nekontroloval.. ale stratuje to taky úplně stejně jako před výměnou rozvodů.
12:29:23
09.11.2025
09.11.2025

Cumper
[p#4135527] Nafta bych řekl že už nepadá, doufám
Hlavně ten start je úplně stejný ať startuju druhý den a nebo půl minuty po chcípnutí - za tu půl minutu by snad ani nestihla zapadnout nafta ne aby to mělo vliv na delší start? A kdyby padala tak by se start měl zhoršovat čím déle to stojí - to mi právě dělalo před výměnou gumiček.
Ta dávka paliva při startu je dobrý tip - to se dá normálně nastavit přes VAG (popřípadě jak to tam najdu
) ?
Startér jsem právě dával novej kvůli tomu, původní byl už nic moc, ale změnilo se to akorát v tom, že novej startér ty 4 otáčky udělá rychleji. Baterka taky nová.
Hlavně ten start je úplně stejný ať startuju druhý den a nebo půl minuty po chcípnutí - za tu půl minutu by snad ani nestihla zapadnout nafta ne aby to mělo vliv na delší start? A kdyby padala tak by se start měl zhoršovat čím déle to stojí - to mi právě dělalo před výměnou gumiček.Ta dávka paliva při startu je dobrý tip - to se dá normálně nastavit přes VAG (popřípadě jak to tam najdu
) ?Startér jsem právě dával novej kvůli tomu, původní byl už nic moc, ale změnilo se to akorát v tom, že novej startér ty 4 otáčky udělá rychleji. Baterka taky nová.
12:22:50
09.11.2025
09.11.2025

Milan 136
Píše že padala nafta a to chápu že vyřešil. A že to dělalo i před tim.
To zase když už spadne nafta, tak to rozhodně nechytne o dvě otáčky později. Ale mnohem déle a postupně. Nastavení rozvodů jsi předpokládám kontroloval?
To zase když už spadne nafta, tak to rozhodně nechytne o dvě otáčky později. Ale mnohem déle a postupně. Nastavení rozvodů jsi předpokládám kontroloval?
























