skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
19:44:39
24.08.2025
24.08.2025

Jirik_Tuňák1983
V pátek jsem jel s posledním Fiatem Dobló v osobní verzi. Najeto to má asi 22 000 km. 1.6 deasel a musím říct, že to není vůbec blbé auto. Je to ještě model před tím aktuálně vyráběným, který je vlastně Rifter/Berlingo. Jak to má vzadu ten víceprvek, tak se to i pěkně vodí, překvapilo přesné řazení a skvělý výhled. Se starým jsem nikdy nejel, ale tohle se mi líbí.
19:34:00
24.08.2025
24.08.2025

swen
-> Bukaj:
Díky. Zatím to funguje. I na LPG volnoběh drží. Takže ucpaný asi u mého karbecu naštěstí není.
Jen to nechtělo vůbec jet... hlavně v otáčkách a na vyšší rychlosti... žádná síla motoru. Jako neználek, jsem pokroutil prvním, na co mi padl zrak - tedy škrtícím šroubem na hadici vedoucí LPG z reduktoru do směšovače a výsledek se zlepšil. Ale je to dost naslepo, páč vůbec netuším nějaké doporučené otevření/uzavření toho škrtícího šroubu. Každopádně pocitově to teď jede na 88%.
A ve vyšších otáčkách 3500+ se to v záběru jakoby dusí a nechce dále točit. Bez zátěže se nechá točit ok. S těžkým pedálem v záběru na podlaze to nejede; když se trošičku pedál povolí a znovu přidá, tak je náznak, že by chtělo jet, ale zase se tak zadusí (pocitově jak kdyby člověk najednou jel s přibržděnou ručkou). Ale obdobné to je i na benzín, takže zakopaný pes bude někde jinde (problém s druhou klapkou karburátoru? moc bohaté? chudé? předstih?, či něco jiného?).
Díky. Zatím to funguje. I na LPG volnoběh drží. Takže ucpaný asi u mého karbecu naštěstí není.
Jen to nechtělo vůbec jet... hlavně v otáčkách a na vyšší rychlosti... žádná síla motoru. Jako neználek, jsem pokroutil prvním, na co mi padl zrak - tedy škrtícím šroubem na hadici vedoucí LPG z reduktoru do směšovače a výsledek se zlepšil. Ale je to dost naslepo, páč vůbec netuším nějaké doporučené otevření/uzavření toho škrtícího šroubu. Každopádně pocitově to teď jede na 88%.

A ve vyšších otáčkách 3500+ se to v záběru jakoby dusí a nechce dále točit. Bez zátěže se nechá točit ok. S těžkým pedálem v záběru na podlaze to nejede; když se trošičku pedál povolí a znovu přidá, tak je náznak, že by chtělo jet, ale zase se tak zadusí (pocitově jak kdyby člověk najednou jel s přibržděnou ručkou). Ale obdobné to je i na benzín, takže zakopaný pes bude někde jinde (problém s druhou klapkou karburátoru? moc bohaté? chudé? předstih?, či něco jiného?).
18:53:02
24.08.2025
24.08.2025

Enggik
-> palinator: -> RadovanSkodovkar: Kluci díky
-> Bukaj: A já zas můžu potvrdit, že do SPčka tu kapotu nedáš ani jednu


-> Bukaj: A já zas můžu potvrdit, že do SPčka tu kapotu nedáš ani jednu


15:29:43
24.08.2025
24.08.2025

Bery
-> saskyn2: když to je tím jak daleko to necháš zajít. začíná to egrem, pak v tom necháš strouhat ty piliny 50- 100tis km a lehne to celý. ten blok motoru je v poho, to se používá i v průmyslových strojích, ale na špony nejezdi žádný motor