
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.05. - 18.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
08:59:23
25.02.2025
25.02.2025

11mAjA11
tak aspon zastavil, sou kusy které opravdu nezastavíš a to doslova..

08:38:15
25.02.2025
25.02.2025

palinator
-> Bukaj:
Měničový automaty možná, a to ještě jenom některý. Ten zbytek slavnej nebude, obzvláště při dodržování předepsaný (ne)údržby. Tebou zmiňovaná dvouhmota dneska nejspíš přežije auto.
Už jsem to někde psal, při mém používání DSG mě sere v tom, že nemůžu jet na jedničku nebo dvojku se seplou spojkou a kadlat to na volnoběh - to třeba na polní cestě nebo v kolonách... Na můj vkus to navíc řadí nelogicky, jakmile člověk chce motor zatížit v optimálních otáčkách, tak automat začne podřazovat, jindy to zase naskládá kvalty tak, že to duní na 1300 otáček v zátěži větší, než bych si představoval. V manuálním režimu udělám o 0,5 litru nižší spotřebu, na dálnici nechávám natvrdo zařazenou sedmičku.
Pokud "automat" tak jen jednokvalt bez zpátečky
Měničový automaty možná, a to ještě jenom některý. Ten zbytek slavnej nebude, obzvláště při dodržování předepsaný (ne)údržby. Tebou zmiňovaná dvouhmota dneska nejspíš přežije auto.
Už jsem to někde psal, při mém používání DSG mě sere v tom, že nemůžu jet na jedničku nebo dvojku se seplou spojkou a kadlat to na volnoběh - to třeba na polní cestě nebo v kolonách... Na můj vkus to navíc řadí nelogicky, jakmile člověk chce motor zatížit v optimálních otáčkách, tak automat začne podřazovat, jindy to zase naskládá kvalty tak, že to duní na 1300 otáček v zátěži větší, než bych si představoval. V manuálním režimu udělám o 0,5 litru nižší spotřebu, na dálnici nechávám natvrdo zařazenou sedmičku.
Pokud "automat" tak jen jednokvalt bez zpátečky

08:36:09
25.02.2025
25.02.2025

Eidy
[p#4119677] Jako asi jo vlastně.
08:27:11
25.02.2025
25.02.2025

Bukaj
[p#4119682] Tak zrovna automat považuju - a to i jako velmi konzervativní a staromilský motoristický dinosaurus - za věc, která užívání vozidla značně zpříjemňuje a usnadňuje.
A co se spolehlivosti a poruch týče, tak se domnívám, že vozy s automatem vyžadují méně údržby a investic do spotřebních dílů - třeba taková dvouhmotá spojka moderních vozů není levná záležitost, odpadají problémy s hydraulickým ovládáním atd. Takže u automatu stačí párkrát za život auta vyměnit olejovou náplň a to je vše.
Ale kdo se neobejde bez kvedlání páky do stran, pro toho holt automat není...
...ale to bychom se mohli vrátit zpátky tam, kde nebyly žádné synchronizace převodů a nebo rovnou za jízdy přehazovat kožený řemen na větší řemenici...
A co se spolehlivosti a poruch týče, tak se domnívám, že vozy s automatem vyžadují méně údržby a investic do spotřebních dílů - třeba taková dvouhmotá spojka moderních vozů není levná záležitost, odpadají problémy s hydraulickým ovládáním atd. Takže u automatu stačí párkrát za život auta vyměnit olejovou náplň a to je vše.
Ale kdo se neobejde bez kvedlání páky do stran, pro toho holt automat není...
...ale to bychom se mohli vrátit zpátky tam, kde nebyly žádné synchronizace převodů a nebo rovnou za jízdy přehazovat kožený řemen na větší řemenici...

08:21:04
25.02.2025
25.02.2025

Borderer
-> 11mAjA11: Vzpomíná, jak se kamarádovi vysypala služební I40 s ohromným nápisem na boku "Hyundai nezastavíš".
Auto odstavený ke krajnici a k němu vedla čára směsi oleje a chladící kapaliny. 

