na letišti

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 15.08.2003 do 18.06.2007, založil/a
řadit dle data
15:28:24
18.06.2007
pyroman
to se nedá tohle číst v práci a nesmát se u toho 3
15:12:08
18.06.2007
Reeaper
heh s tim uterkem a ten predposlední nemá chybu 33

Ano, CO? Ano PANE 333
11:48:03
16.06.2007
Targa
3 3
11:36:08
16.06.2007
105
ty jo buehahaha 3 3 3 3
11:27:10
16.06.2007
Aladin
3 3 3
09:59:30
16.06.2007
stana1
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.



3 3 3 3 3
09:17:16
16.06.2007
p.b.
Jen pro doplnění :)



# Mladý ale frajerský pilot poprvé v životě přistává v noci. Namísto

# obvyklého ohlášení se dispečerovi ozve z vysílačky: "Hádej kdo!". Dispečer

# vypne osvětlení přistávací dráhy letiště a odpoví: "Hádej kde!"

#

# V kabině letadla: "Věž, žádáme stoupání."

# Věž: "Potvrzuji, jak vysoko hodláte stoupat?"

# Kabina letadla: "Dokud to nespadne!"

#

# Pilot k věži: "Prosím o sdělení času, stačí jen přibližně."

# Věž: "Je úterý, prosím!"

#

# Dispečer: "Odkládáme start, viditelnost je nula!"

# Pilot: "V metrech nebo stopách?"

#

# Věž: "Byl jste při přistání trochu vlevo od středové čáry ranveje."

# Pilot: "Vím, a můj druhý pilot trochu vpravo!"

#

# * * *

#

# Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip a tam

# napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali

# během letu a které je potřeba opravit. Mechanici si to přečtou a zjednají

# nápravu a pak do formuláře napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela

# zvláštní humor. Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší

# chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.

#

# Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.

# Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.

#

# Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice

# drsné.

# Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není

# nainstalováno.

#

# Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.

# Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.

#

# Poznámka pilota: mrtvý brouci na předním skle.

# Mechanik dopsal: byli objednáni živí brouci.

#

# Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m za

# minutu.

# Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.

#

# Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.

# Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.

#

# Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.

# Mechanik dopsal: proto tam také jsou.

#

# Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.

# Mechanik: podezření je správné.

#

# Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!

# Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

#

# Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

# Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.

#

# Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

# Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

#

# Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.

# Mechanik: byla namontována kočka.

#

# Zapsaný problém: Spod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky

# jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.

# Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
13:12:59
18.08.2003
U-Geen
hm a jeste 737-300. Ta 300ka mela kusy plastu vevnitr slepovany Duck Tapem...
11:03:33
18.08.2003
Zazaa
2u-geen: tos letel pekne starou slupkou my leteli 737/800
20:14:06
15.08.2003
U-Geen
3 Ja jo a bylo to super :-) Boeing 737-100. Ale ted poprvy
16:10:09
15.08.2003
CHIP
Dost dobry .. jeste ze jsem neletel nikdy letadlem ... asi do nej ani nikdy nesednu....81
16:01:33
15.08.2003
Bob
> Nejkurioznejsi rozhovory mezi Dispecerama a pilotama - udajne

> opravdove.

> >

> > Tower: Abysme zabranili hluku, uhnete prosim o 45 stupnu doprava

> > Pilot: Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach ?

> > Tower: Takovej rachot, kdyz vase 707 narazi do 727 pred vami

> >

> > Tower: Jste Airbus 320 nebo 340

> > Pilot: Samozrejme ze Airbus 340

> > Tower: V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky

> > ty dva dalsi motory

> >

> > Pilot: Dobre rano Bratislavo

> > Tower: Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden

> > Pilot: Chystame se na pristani Bratislavo

> > Tower: Tady je opravdu Viden

> > Pilot: Viden?

> > Tower: Ano

> > Pilot: Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy

> > Tower: O.K. Tak prestante pristavat a zahnete doleva

> >

> > Tower ironicky k pilotovi, ktery prave obzvlast tvrde pristal:

> > "No jo, pristani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeri muzou klidne

> > vedet, ze jsou dole"

> > Pilot: "To nevadi, oni stejne vzdycky tleskaj"

> >

> > Pilot spolecnosti Alitalia, kterymu blesk vyradil z provozu pulku

> > cockpitu:

> > "Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic

> > neukazuje .....

> > Po peti minutach nadavani se ozve pilot jinyho letadla: "Drz hubu a

> > zemri jako chlap"

> >

> > Pilot: Mame malo paliva. Okamzite zadame dalsi instrukce.

> > Tower: Jaka je vase pozice. Nemame vas na radaru

> > Pilot: Stojime na draze 2 a uz vecnost cekame na cisternu

> >

> > Tower: Po pristani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,

> > Delta 1 a Oscar 2

> > Pilot: Kde to je? My se tady preci nevyzname

> > Tower: Nic si z toho nedelejte. Ja tu sem taky teprve druhej den

> >

> > Pilot: Zadame o povoleni ke startu

> > Tower: Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?

> > Pilot: Do Salzburgu, jako kazdy pondeli

> > Tower: Dneska je utery

> > Pilot: To je super. Tak to mame volno

> >

> > Pilot: Copak tady neni zadny Follow-me-auto?

> > Tower: Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam

> >

> > Tower: Vase vyska a posice?

> > Pilot: Merim 1,80 a sedim vepredu vlevo

> >

> > Tower: Mate dost paliva nebo ne?

> > Pilot: Ano

> > Tower: Ano, co?

> > Pilot: Ano, pane

> >

> > Tower: Oznamte nam ocekavany cas priletu

> > Pilot: Utery by se mi docela hodilo

> >

> > A pak se ma normalni clovek cejtit v letadle bezpecne...

>
Extreme Tyres