Nefunkční otáčkoměr

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 12.08.2004 do 15.08.2004, založil/a
řadit dle data
15:22:00
15.08.2004
Jiří Skalný
podle me to bude špatným ukostřením... (vlastní skušenost)
12:40:45
13.08.2004
Pohan
Pro upřesnění: mám dvě přístrojové desky, obě jsem zapojil do stejného auta na stejné konektory a na jedné se otáčkoměr chová způsobem 1 a na druhé způsobem 2.



Jinak díky za rady.
20:38:22
12.08.2004
PeterP136
1. bude najpravdepodobnejsie prepaleny maf, takze bud do vitrinky, alebo komplet vymenit creva, lebo maf sa neoplati zhanat. Je nedostupny a drahy. V jeho cene sa da zostrojit z novsich suciastok cele vnutro.

2. mozno poskodeny potenciometer alebo kondik. Tazko povedat. To zavisi od toho ako sa ta rucicka pohne.

Ale mozno je fakt len nieco na plosaku utrhnute alebo odhnite.
20:27:27
12.08.2004
Daniela
Přesně nevím,čím to muže být,ale zkus se podivat na zapojeni toho otačkoměru v palubní desce.Podle mě maš špatně zapojenou zem v otačkoměru!
13:01:54
12.08.2004
Pohan
Mám doma dva otáčkoměry z 136 Rapida (r.v. 1989), ani jeden nefunguje:



1) při zapnutí zapalování (poloha I) se ručička otočí až na druhou stranu.



2) otáčkoměr neukazuje a ručička se pohne jen ve vysokých otáčkách.



Čím to může být způsobeno a jak jsou ty závady opravitelné?
Extreme Tyres