skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lekr bohatost
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 01.07.2004 do 22.12.2007, založil/a
22:58:09
22.12.2007
22.12.2007

Nepér
No, tuším, že asi 2-3 otáčky z utažený polohy. Dej tam ty 3, nastav doraz klapky na nějakejch 900rpm a ubírej, dokud to poběží pravidelně. Sice by to chtělo poštelovat na analyzátoru na emisích, ale tam mi to tak rozladili, že jsem mysel aplikovat výše uvedený postup (no, vlastně jsem to jen povolil o 1/4 otáčky :) )
21:04:12
22.12.2007
22.12.2007

pajavlk
no tak to nikdo neví jaký má bejt základní nastavení ?
15:53:56
17.12.2007
17.12.2007

pajavlk
-> Labros: no to vím ale kolik má bejt otáček ?
10:21:16
17.12.2007
17.12.2007

Labros
-> pajavlk: ze strany ovladače škrticí klapky je šroubek...
18:24:20
15.12.2007
15.12.2007

pajavlk
kde teda najdu něco na štelování bohatosti na lekru ?
13:50:37
13.07.2004
13.07.2004

minno
-> King2: no konecne mi to niekto vysvetlil :) dikes moc (ps: to mi bolo jasne ze sytic dava bohatu zmes aj na Lekrovi...)
13:49:49
13.07.2004
13.07.2004

King
2 Minno: Bohatou smes dava pri zapnutym sytici jak LEKR, tak SEDR. Rozdil je v tom, ze SEDR ma sytic na principu pridavnyho karburatoru tzn. motor vlasne prisava paralelni cestou, ktera vlastne tvori obtok zavranych klapek a proto je volnobeh hodne vysoko. LEKR pouziva standardni priverovej sytic, kterej jenom zvysuje podtlak v difuzorech a tim obohacuje smes aniz by se zbytecne vysoko splhaly otacky (oni jsou se syticem o trosku vyssi i na LEKRu, esi se nepletu)
13:35:58
13.07.2004
13.07.2004

King
2 Minno: Bohatou smes dava pri zapnutym sytici jak LEKR, tak SEDR. Rozdil je v tom, ze SEDR ma sytic na principu pridavnyho karburatoru tzn. motor vlasne prisava paralelni cestou, ktera vlastne tvori obtok zavranych klapek a proto je volnobeh hodne vysoko. LEKR pouziva standardni priverovej sytic, kterej jenom zvysuje podtlak v difuzorech a tim obohacuje smes aniz by se zbytecne vysoko splhaly otacky (oni jsou se syticem o trosku vyssi i na LEKRu, esi se nepletu)
11:24:35
13.07.2004
13.07.2004

minno
mňa by zaujímala jedna vec, už som sa na ňu tu na webe kedysi pýtal, ale nik mi neodpovedal :( ako funguje na lekroch s automatickym syticom studeny chod motora? no lebo na sedroch ked je motor studeny a je zapnuty sytic tak ma motor pri stati vysoke otacky (bohata zmes). ale na lekroch (favoritoch) ked nastartujes studeny motor, tak podla zvuku ma uz otacky nizke a pravidelny chod. ???
08:41:57
12.07.2004
12.07.2004

Zabak
a tak to chápu
07:55:57
12.07.2004
12.07.2004

Zazaa
-> Zabak: jestli mas Lekra na skodovce vzadu a nemas vyrovnanej sklon karburatoru tak tu bohatost nedoladis
proste pokud ten karbec je nasikmo tak to bude furt chudy
proste pokud ten karbec je nasikmo tak to bude furt chudy
23:26:25
10.07.2004
10.07.2004

Alan
-> Zabak: No šroubek tam určitě někde je ale to ti taky nepovim kde já si tohle nechávám poštelovat od šikovnějších rukou než sou ty moje.
.A dsot pomůže repase karbecu pořád sem s nim měl nákej problém a po repasy je klid

22:12:07
01.07.2004
01.07.2004

Zabak
nevýte jak se na lekru šteluje bohatost směsi
(jestli je tam nejakej šroubek jako na sedru??)
dík
(jestli je tam nejakej šroubek jako na sedru??)
dík