1.3 fe do 130 s LPG

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 29.06.2004 do 01.07.2004, založil/a
řadit dle data
00:28:40
01.07.2004
Luboš Zeman - zrušená registrace
to King2 : díky. S tím MPI sáním mě to nenapadlo,to by bylo úplně nejlepší kvůli té výšce,dneska jsem se byl podívat na škůdku která má favo motor a s tou podložkou bych mohl být rád,kdybych tam vůbec dostal mix,natož potom ještě nějákej filtr.
17:03:48
30.06.2004
King
Nafocino nemam, ale podle popisu bys to moh nejjednodusejc zrobit z favo saciho s redukcni podlozkou pro SEDR a sedrmix :) Nebo je varianta pouzit mpi sani s prevarenou prirubou pro SEDR - tady je vyhoda, ze SEDR je niz a neni problem a airboxem, karbec je namontovanej bez sklonu a udajne to lip tahne "odspodu". Pierburg specialne na lpg nema zadnou vyhodu, spis celou akci komplikuje kvuli upravam ovladani akcelerace a sytice a diky jeho vetsi vysce . Mozna se vyplati kvuli zivotnosti a vyssi odolnosti materialu (alu slitina) vuci "suchymu" provozu na lpg.
12:39:09
30.06.2004
Luboš Zeman - zrušená registrace
Já se pprávě pokouším najít co nejlepší řešení po finanční a hlavně funkční stránce.Mám doma ten motor z fe + potrubí z mpi+řj+škr.kl. a ty ostatní nesmysly,pak z fava potrubí na 1bod+řj+vstřik a pak ještě potrubí z karbecovýho fava + Pierburg, jinak plyn mám BRC a mix mám na 130 SEDRu. Já bych tam nejradši dal ten Pierburg ale nemám na něho mix a hlavně nevím jestli by se to tam vlezlo.nemáte náhodou někdo něco podobnýho nafocený?
09:32:49
30.06.2004
Baghira
No pokud tam jsou ještě parohy, tak ty bych vzal a hodil je co nejdále do pole a zaměřil se podle použitého karbecu na mix nad karburátor. Jinak doporučuju originál potrubí Rapid 136 + SEDR + dvoukomorovej mix nad karbec.
09:12:23
30.06.2004
King
Malo vstupnich dat :) Ale pravdepodobne se bude jednat o zastavbu felda motoru do S1xx + LPG (?) V tom pripade je asi lepsi pouzit sani z S136 a SEDR, protoze pri pouziti LEKRu a sani z fava je jednak tahle sestava o neco vyssi a je problem tam potom narvat mix+airbox a za dalsi je potom karbec nakrivo . V podstate pri jezdeni na LPG je ti typ karbu shuma fuk a pokud mas k dispozici saci ze 136ky a SEDR je to jasna volba. Pokud nemas, lze usetrit aplikaci upraveneho sani z facka na SEDR.
20:23:11
29.06.2004
Luboš Zeman - zrušená registrace
ahoj všichni,potřeboval bych poradit,už několik dní pátrám po webu jak nejlíp zkombinovat motor 1.3 fe + parohy + karbec + zplynovač na LPG ale zatím jsem nenašel nic konkrétního.zajímá mě hlavně jestli mám použít potrubí z 136r a na to původní karbec i s tím nesmyslem nebo lekr+parohy z fava a nechat si to předělat na lpg.jestli někdo neco víte,nebo máte zkušenosti tak se ozvěte.díky předem
Extreme Tyres