skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Schéma
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 20.06.2004 do 06.07.2004, založil/a
19:52:41
06.07.2004
06.07.2004

R@ZOR
-> Saky: Tak alternátor už mám zapojenej. Zapojil jsem to tak jsem připojil ten silnej (+) a žlutej co jde do rele. Pak tam zbyly ještě dva dráty (zelenej a ještě jeden žlutej co byl zapojenej taky na +) ty jsem nezapojil. Dobíjí to nejspíš normálně i kontrolka funguje.Tak se chci zeptat, jestli to tak může bejt, aby něco neodešlo?!
00:48:47
30.06.2004
30.06.2004

Luboš Zeman - zrušená registrace
Na fábce i feldě se používá k určení otáček hallův snímač otáček a u starších dieslů se používá většinou jakesi piezoelektrickej bazmekt kterej je umístěnej buď na čerpadle nebo na trubce z čerpadla(nebo turba) a snímá vlastně počet vstřiků.
20:58:54
22.06.2004
22.06.2004

Saky
no ja nevim ja na dieslu otackomer nemam-)
20:32:36
22.06.2004
22.06.2004

PeterP136
Vraj kopu altikov ma nejaky srandovny vystup na ktorom dava impulzy podla otacok. (podla agentury JPP napriklad pezotacke :) ) Ale pravdepodobne to je, lebo ako inac by si spravil otackomer na dizle bez elektroniky.
Ale ci je to aj pripad fabkoveho, tak to veru neviem, Len som tipoval :)
Ale ci je to aj pripad fabkoveho, tak to veru neviem, Len som tipoval :)
18:43:12
22.06.2004
22.06.2004

Saky
jako jak udelat? jako podle mereni toho kolik dava nebo jak? to by nebylo moc presny..
18:06:13
22.06.2004
22.06.2004

PeterP136
Teoreticky by tak otackomer slo urobit, aj ked presnejsie by bolo posielat impulzy priamo z RJ. Skor by som povedal ze je to na detekciu toho remena, ci fabka este remen ma alebo vyskocil cez kapotu pozriet co za zavodnika ho toci k otackam F1 :).
16:15:56
22.06.2004
22.06.2004

Saky
otackomer z altiku? ja myslim ze to slo nekam do RJ ale uz vazne netusim
15:24:02
22.06.2004
22.06.2004

PeterP136
-> Saky: To druhe moze byt bud otackomer, alebo na kontrolu pritomnosti remena. :)
23:42:50
21.06.2004
21.06.2004

Saky
nestane se nic na co je zapojenej origo ve fabii to sem uz zapomnel-) nicmene ve skodovce se nezapojuje obracene ti nefunguje kontrolka ale jinak nejde nic zkazit.. ve skodovce je toho zapojenyho vic protoze ma regulator externi narozdil od feldy fabky ktera ho ma v altiku
22:28:46
21.06.2004
21.06.2004

R@ZOR
-> Saky: A na co je tam ten druhej? Ten jako mám jen zaizolovat? Nestane se nic když je přehodím (myslím ty dva, ne ten silnej plusovej). Na origo altíku jsou zapojený oba dva! Zatím dík.
18:51:12
21.06.2004
21.06.2004

Saky
z tech dvou zapojis jen jeden ,kterej to ted nevim-) a jde na kontrolku plus jde normalne na ten sroubek
18:18:43
21.06.2004
21.06.2004

R@ZOR
Ten plusovej je ten silnej?! Ale pak jsou tam ještě dva dráty, jeden tušim hnědej a druhej modrej. S tím držákem počítám, to není takovej problém, ale s elektrikou nejsem moc kamarád!
Nerad bych ho odkouřil!


20:15:39
20.06.2004
20.06.2004

Saky
tam zapojis akorad jeden drat ke kontrolce jinak nic.. a samozrejme plus-) ale musis udelat drzak jinej nebo to upravit..
14:26:12
20.06.2004
20.06.2004

R@ZOR
Nemáte někdo schéma zapojení altíku z Fábie do Rapida. Potřebuju to nutně, odešel mi origo altík, tak to potřebuju co nejdřív vyměnit. Dík všem.