skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
studený motor 136 blbne
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 20.06.2004 do 21.06.2004, založil/a
22:19:38
21.06.2004
21.06.2004

Baghira
-> Marek: Taky bych to typoval na ty pístní kroužky. Co tlaky ve válcích?
22:13:42
21.06.2004
21.06.2004

Marek
-> King2: ventily jsou sestelovane a uz je to 136 takze tam gufera jsou
10:58:06
21.06.2004
21.06.2004

BEYER - zrušená registrace
Marek: kludne to mozu byt aj piestne kruzky... ked je to studene su zlepene a nemaju taky pritlak na stenu valcov tym padom sa dostava viac oleja a moze to cmudit viac ako obycajne... ked sa motor zahreje tak sa povolia a uz to bezi v norme... pozri ako mas zakarbonovany motor ;o toto je sice len moja teoria tak ma nekamenujte
ale moze byt dost realna ;o

10:14:02
21.06.2004
21.06.2004

Labros
a jak to vypadá když kouří? není to náhodou vodní pára?

09:47:02
21.06.2004
21.06.2004

King
A kdy ten kamos naposled steloval ventilovou vuli? :) Da se jenom doufat, ze se mu zatim nepodarilo podpalit ventil. A gufero to delat nemuze - motory od ... do S130 gufera nemely a taky takovyhle brikule nedelaj :)
09:25:41
20.06.2004
20.06.2004

Marek
Kamoš ma na Rapidu 136 problem, že když je motor studený tak semtam vynechává a kuří jak vejebaný diesel když tomu dá, ale když se motor zahřeje tak je vše OK a jede jak divý. Svíčky má nové, předstih dobře seštelovaný, karburátor taky vyčištěný a poštelovaný, kabely taky dobre, tak uz neví co by to mohlo být, mě napadlo že by to možná mohlo být vadné gufero třeba na některém z ventilů, ale nevím to jistě