skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zase dotaz na 120motor+105palice
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 26.05.2004 do 07.06.2004, založil/a
16:10:17
07.06.2004
07.06.2004

Petr Abrahámek
Taky si to myslim, pude to o 0.8 a hotovo :)
00:53:05
07.06.2004
07.06.2004

R@ZOR
Podle mě je to blbost s tím olejem!
Spíš by mě zajímalo kolik to potom tak bude mít kompresi?!
Spíš by mě zajímalo kolik to potom tak bude mít kompresi?!
21:43:52
06.06.2004
06.06.2004

Saky
no ale jak muze mit vetsi komprese ve spalovacim prostoru vliv na prosakovani oleje ze spoda do spalovaciho prostoru.. podle me kravina..
16:32:04
04.06.2004
04.06.2004

Petr Abrahámek
Vetsi komprese...myslim ze to to blud, ale on me o tom porad presvedcuje.
19:57:30
03.06.2004
03.06.2004

Saky
proc by jako meli poustet krouzky vic oleje? duvod?
19:50:16
03.06.2004
03.06.2004

Petr Abrahámek
Mam dotaz, chtel bych snizit hlavu ale kamos me varoval ze mi kvuli vyssi kompresi zacnou propoustet pistni krouzky olej...co je na tom pravdy? Mam na mysli snizeni 120 hlavy na 120 motoru o 0.4 - 0.8mm
14:41:46
03.06.2004
03.06.2004

Bagrr
Tak už na tom nesejde, protože jsem dnes na šáde dal karburaci natryskovanou přesně na mojí konstalaci. Zapalování je nastaveno, ventily taktéž. Karburace je sedr s nuceným otvýráním druhé klapky.
15:39:44
31.05.2004
31.05.2004

Luděk
-> Bagrr: knihu mám v garáži,neb většinou auto opravuju tam a né v práci v kanclu

16:22:27
28.05.2004
28.05.2004

Bagrr
-> Luděk: A nemáš nahodou tahkle po ruce chytrou knížku. Potřeboval bych zjistit níže uvedené udaje pro seřízení motoru. Díky.
16:18:33
28.05.2004
28.05.2004

Bagrr
gls= grand de luxe super
ls= de luxe super.
Mutory u obou = ls
Velice moc se omlouvám za hrube nevědomosti
ls= de luxe super.
Mutory u obou = ls
Velice moc se omlouvám za hrube nevědomosti

15:58:10
28.05.2004
28.05.2004

Luděk
-> Bagrr: GLS motor není,je pouze LS motor,písmeno G značí výbavu

15:45:39
28.05.2004
28.05.2004

Bagrr
2Kabal:Na ty palici se nemusi nic upravovat. Sedne tam jak zadek na nočník:o) A i když mam karburaci ze 105 a zapalování seřizený jako 105, tak to jede jak pila:o) 2All: Ale potřebuju zjistit, jak má být nastavený zapalování, karburace a ventily. Jenže to mi asi nikdo neřekne:o( Jo a na gls motor by nemělo cenu rvat 105 palici, protože by tak trochu nastala kolize pistu s palici:o)
11:16:53
28.05.2004
28.05.2004

Luděk
-> Jacob: 120LS má vypouklý písty a ty by se opřely o hlavu

20:59:03
27.05.2004
27.05.2004

Giacomo
a co by 105 palici rekla 120LS,ta uz ma kompr. pomer zvysenej.....takze asi zadny zlepseni nebo ze by prece??
23:49:55
26.05.2004
26.05.2004

U-Geen
jj. davno tomu davno. je fakt ze 120ca mi jezdila jak brus :-)
22:40:58
26.05.2004
26.05.2004

Kabal
hele ty uz mas na 120ce 105kovou hlavu? co se musi upravit (na ty hlave) diky taky to mam v planu... prej to je lepsi, rikal to u-geen
17:43:42
26.05.2004
26.05.2004

Bagrr
Pomozte mi please, ja si s tim sám nevim rady a nemam chytrý knížky:o(
15:28:54
26.05.2004
26.05.2004

Bagrr
Jaké hodnoty by měli být při této konstalaci nastaveny na:
a) karburaci (trysky. bohatost..)
b) vůle ventilů
c předstih zapalování
Zatím je to nastavemnýjako 105, protože to jsou jediný hdnoty, který si pamatuju.
a) karburaci (trysky. bohatost..)
b) vůle ventilů
c předstih zapalování
Zatím je to nastavemnýjako 105, protože to jsou jediný hdnoty, který si pamatuju.
