znalec motoru? ne proc? nevidim duvod vedet veskere rozdily ve vyrobe vsech motoru, na to staci vzit kniha a mrknout se tu ja po ruce nemam.. a co se tyka vacky tak jak rikam 50kw ma urcite jinou .. ja bych treba tohle nedelal neprijde me to jako dobra uprava ja bych to udelal jinak.. jinak co se tyka komprese to taky takhle nejde obecne rict
co se tyka otryskovani karburatoru to taky nelze takhle rict to se musi vyzkouset, nerikam ze to nebude lepsi ani horsi rikam ze treba je i lepsi kombinace.. ale vsechno je zavsly na vsem..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení hlavy
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 22.05.2004 do 24.05.2004, založil/a
15:39:08
24.05.2004
24.05.2004

Saky
15:22:46
24.05.2004
24.05.2004

Petr P
Sniž ji o 0,8 až 0,9 mm. 135 a 136 se liší opravdu pouze písty (135 má v pístu vybrání) a otryskováním karburátoru. Vačka i rozdělovač je stejný, možná se nastavuje jiný základní předstih. U karburátoru SEDR změň hlavní trysku prvího stupně z 112 na 115, druhého z 130 na 135 a vzdušník u prvního stupně z 190 na 210.
-> Saky: A to seš znalec Škodováckých motorů...
-> Saky: A to seš znalec Škodováckých motorů...


22:49:53
23.05.2004
23.05.2004

Gryzly
-> Alan: mislel jsem jiný trysky, ikdyž tam asi nejsou trysky ale přesně odlitý otvory, ne?
-> skodavrs: Ale já psal o motoru 781.136X je to podle knížky v které byli favority, formani, pick upy a první Feldy. Autora si nevzpomenu, ale bylo to utorizováno od Škody a.a.s.
-> skodavrs: Ale já psal o motoru 781.136X je to podle knížky v které byli favority, formani, pick upy a první Feldy. Autora si nevzpomenu, ale bylo to utorizováno od Škody a.a.s.
20:35:07
23.05.2004
23.05.2004

Saky
aby mu mlatili pisty o hlavu to by to musel o dost prehnat.
20:31:22
23.05.2004
23.05.2004

martin filip - zrušená registrace
Proste to zbuř dolu o 0,8mm a bude to fičet jak nove ale bach at to neudeláš vi bo ti budo mlatit pisty o hlavu ale stejně s toho neudělaš 136 ale pomuže ti to.Hoj
19:55:04
23.05.2004
23.05.2004

skodavrs
135 se liší od 136 pouze písty to znamená jiným kompresním poměrem. Jiný rozdíl tam není alespoň podle knížky kterou jsem četl.
19:05:34
23.05.2004
23.05.2004

Alan
-> Gryzly: To osazení karburátoru myslíš jak?dolwe tou jinou přírubou nebo je taky nějak přetryskovanej?
23:38:42
22.05.2004
22.05.2004

Gryzly
136X má jinou vačku, jinej rozdělovač a jiné osazení karbrátoru a má to 50 kW
22:44:06
22.05.2004
22.05.2004

Tom
a není taky náhodou rozdíl v rozdělovači?

22:16:25
22.05.2004
22.05.2004

Ivan,C - zrušená registrace
Já jsem myslel že 135ka a 136ka se liší pouze kompresním poměrem, že až 136x měla jinou vačku.?
21:41:07
22.05.2004
22.05.2004

Alan
No jasně liší se to i ve vačici tenhle problém taky řešim
20:16:15
22.05.2004
22.05.2004

Ivan,C - zrušená registrace
50 kw má 136x.
20:08:15
22.05.2004
22.05.2004

Saky
no ja si myslim ze se lisi jeste vackou, 50kw 136ka ma vacku urcite jinou...
19:45:34
22.05.2004
22.05.2004

Ivan,C - zrušená registrace
Na techwebu jsem četl, že stačí jen snížit hlavu aby měla vyšší kompresní poměr
19:40:38
22.05.2004
22.05.2004

Saky
jenze to neni je v jiny kompresi to je i v jiny vacce..
19:35:40
22.05.2004
22.05.2004

Ivan,C - zrušená registrace
O kolik mám snížit hlavu na š135 aby z toho byla š136? Každý říká něco jiného...