skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ampermetr
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 18.05.2004 do 22.05.2004, založil/a
17:46:45
22.05.2004
22.05.2004

Zero
www.flajzar.cz
21:03:24
21.05.2004
21.05.2004

Saky
kdyz ho das na plus a kostru tak samozrejme ukazje porad..
21:02:26
21.05.2004
21.05.2004

U-Geen
-> Pepa Popelka: www.conrad.cz
20:57:56
21.05.2004
21.05.2004

Pepino RS
a kde se da schrasit nakej malej rozemnej Vmetr ?
a kdyz ho das na plus baterky a na kostru tak ukazuje porad nebo ne ?
a kdyz ho das na plus baterky a na kostru tak ukazuje porad nebo ne ?

10:08:32
21.05.2004
21.05.2004

Nojmis
tak to joooo
10:00:56
21.05.2004
21.05.2004

King
2 Nojmis: Ja to zase nemyslel tak ortodoxne :) Proste merak mam po radiem a 2,5kablik od baterky napaji jednak alarm s odberem par mA a druhak ten merak. Takze chyba mereni neni zas tak katastrofalni.
09:38:34
21.05.2004
21.05.2004

Nojmis
-> King2: taky jsem to chtel takhle udelat ale pripadalo me blby pripojovat slaboulinky dratek rovnou k baterce,kdyz tam je oko jako k**va
13:52:31
20.05.2004
20.05.2004

King
2 Ctverak: Treba na tu poj. c.2, ale ja pro jistotu merim napeti primo na svorkach aku, takze mam privedenej kablik primo od + svorky na aku pro alarm a central a na nem je povesenej voltmetr.
13:50:11
20.05.2004
20.05.2004

King
2 Zero: Kdybys chtel bejt hodne velkej hi-fista, tak prvni kabelovy oko, ktery bys na sroub od starteru mel nasadit, by bylo to od akumulatoru potom to od altiku a pak zbytek. Ale i kdybys to zprehazel, poradne utahnul matku, rozdil nikdo nepozna....
11:32:59
20.05.2004
20.05.2004

Ctverak
Voltmetr, prakticky kamkoliv treba na pojistku c. 2.
20:50:49
18.05.2004
18.05.2004

Zero
Kdyz to tu je takova technikca kdyz se odpoji kabely od starteru zalezi na poradi jakyy tam je? je tö uzel tak snad ne?
Kdyz jsem dal pridavny kabel od altiku k stateru tak je to v pohode?
Jo kdyz davate voltmetr tak naco ho davate?
Kdyz jsem dal pridavny kabel od altiku k stateru tak je to v pohode?
Jo kdyz davate voltmetr tak naco ho davate?
15:33:26
18.05.2004
18.05.2004

PeterP136
Pardon, nedomyslel som to. Ano oboje veci, kolko krmi altik alebo baterka sa naraz jednym ampermetrom fakt neda :(. Takze ide len o to na co ten ampermeter ches vyuzit.
15:31:36
18.05.2004
18.05.2004

PeterP136
To je takmer to co som pisal. Akurat ze takto nezmerias kolko ti to zerie z baterky pri vypnutom motore.
Ampermeter je vsak dobry na dve veci:
1. pri mnozstve spotrebicov by mohol (ale to asi len digitalny) upozornit, ktory je odpaleny (v autobusoch to ma vyznam, pri osobakoch asi tazko).
2. trosku pomoze urobit zo skodovky lietadlo. Cim viac budikov tym lepsie :).
Ampermeter je vsak dobry na dve veci:
1. pri mnozstve spotrebicov by mohol (ale to asi len digitalny) upozornit, ktory je odpaleny (v autobusoch to ma vyznam, pri osobakoch asi tazko).
2. trosku pomoze urobit zo skodovky lietadlo. Cim viac budikov tym lepsie :).
15:14:39
18.05.2004
18.05.2004

King
Nez si komplikovat zivot ampermetrem, radsi zapojit voltmetr, kterej ti o dobijeni rekne dost. Me osobne pri jizde moc nezajima kolik kam tece proudu, ale jestli dobijim a jestli napeti v siti auta ma hodnoty, ktery ma mit. Kdyz ne, muzu hledat zavadu napr. i ampermetrem...A merit (podle toho navodu) proud kterej dava altik je k cemu dobry? :) A predpokladam, ze spravne mel bej zapojenej mezi plus pol baterky a altik, ovsem ne na privodu k jeho regulatoru, ale na silovym kablu k vystupu altiku...
14:54:49
18.05.2004
18.05.2004

PeterP136
Tak to vyzera, ze musis odpojit od starteru vsetky kable z toho oka, kam vedie plus od baterky okrem toho hrubeho plusu od baterky :). No a ten ampermeter pichnut medzi tieto droty a to oko na starteri. Potom Ti to bude merat kolko Amperov zerie z baterky, pripadne kolko dava alternator na vsetko co mas zapnute plus dobijanie baterky. Akurat sa tym trochu znizi napatie v sustave a teda aj nabijacie (o kolko zavisi od montaze) ani nie tak ubytkom na bocniku ale skor na privodnych vedeniach. Podla mna by bolo lepsie dat ten bocnik priamo ku starteru a tahat od neho kable ku ampermetru. Otazkou je co ten ampermeter vlastne meria. Skus ho zapojit seriovou napriklad so ziarovkou v zadnych obrysovkach kolko bude ukazovat. Aj ked vychylku 1A asi nezvladne :). Potom uz len medzi plus baterky a spusat spotrebice okrem starteru. Samozrejme pri vypnutom motore. No a myslim ze aj keby si mal feldiacky altik, tak tych 70A by ho odprasknut nemalo.
13:25:19
18.05.2004
18.05.2004

Juro
+-50 A, kA, mA ? myslim, ze startovacie prudy su vacsie, takze predpokladam, ze bude lepsi, ked to tam nedas, lebo ho hned posles do vacnych lovist. Osobne neodporucam navat Ameter trvalo do zapojenia.
11:11:37
18.05.2004
18.05.2004

tina
-> Saky: ty hodnoty jsou +-50
11:10:16
18.05.2004
18.05.2004

tina
mam k tomu ňáký schéma a tam je nakresleno, že mam přestřihnout kabel co jde od baterky do regulátoru a tam ho zapojit...jenže tam takovej žádnej kabel nevede nebo jo?
10:59:30
18.05.2004
18.05.2004

U-Geen
no to měří obvykle každej Ametr :-) ale jak ho zpaojit v aute taky nevim
10:58:08
18.05.2004
18.05.2004

Saky
kolik sou krajni hodnoty?
to jsem nikdy nezapojoval teorii bych na to mel kam s tim ale prakticky nevim, to by se muselo zmerit.. ale on ti nekdo kdo to ma poradi..
to jsem nikdy nezapojoval teorii bych na to mel kam s tim ale prakticky nevim, to by se muselo zmerit.. ale on ti nekdo kdo to ma poradi..
10:54:55
18.05.2004
18.05.2004

tina
no mam Ametr tak bych potřeboval zapojit ten a měl by měřit kolik odebírá/dává a uprostřed je nula....
10:43:36
18.05.2004
18.05.2004

Saky
zalezi k cemu a jakej. ampermetr se obecne zapojuje do serie s prislusnou zatezi.. ovsem treba v pripade auta a starteru to moc dobre nejde-) pak muzes zapojit pres bocnik atd.. zalezi co chces merit, v aute si myslim ze je dulezitejsi Vmetr nez Ametr
10:40:27
18.05.2004
18.05.2004

tina
neví někdo jak ho zapojitt???