
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
K cemu to funguje??
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 18.05.2004 do 21.05.2004, založil/a
14:44:58
21.05.2004
21.05.2004

Luděk
-> Jirik: chceš jí,modrá barva,po prvním majiteli 38k km,foto dodám

21:34:42
20.05.2004
20.05.2004

Jirik - zrušená registrace
Právě proto si dělaj na 100ky na ty mřížky takový lapače. Viděl jsem je chromovaný a dává se to v podstatě místo celé mřížky. Moc pěkné. A taková 1000ka se žralokama.... 

20:10:32
20.05.2004
20.05.2004

Honza "Bobr"
V8 7.3 Litre; sání na kapotě. - pod už se nevejde:)
20:17:42
19.05.2004
19.05.2004

Petr P
No o náporu u 100/110 bych nemluvil, on se okolo těch nádechů podle mých zkušeností dělá vlivem proudění vzduchu při rychlejší jízdě podtlak..
12:46:13
18.05.2004
18.05.2004

Jirik - zrušená registrace
Super by to bylo třeba u Š 1000, 100, 110R - pokud máš zrušený topení a to přehozený dopředu. Můžeš pak přivést studenej vzduch k filtru přímo z této nasávací kapsy a nebo kónickej filtr s troubou vsadit přímo do kapsy.
Jinak jsem viděl zkrácenej původní tubus (jenom kvůli přírubě na karbec), z uříznuté strany byl zavařenej a byla tam vevařená trubka s přesazením o cca 2 cm, nu a na tom byl přidělanej kónickej bavlněnej filtr (viděl jsem i válcovej) - a to bylo právě na 110R, takže měl od kapsy pro zrušené topení nataženou vrapovanou hubici pro náporovej přísun vzduchu.
Jinak jsem viděl zkrácenej původní tubus (jenom kvůli přírubě na karbec), z uříznuté strany byl zavařenej a byla tam vevařená trubka s přesazením o cca 2 cm, nu a na tom byl přidělanej kónickej bavlněnej filtr (viděl jsem i válcovej) - a to bylo právě na 110R, takže měl od kapsy pro zrušené topení nataženou vrapovanou hubici pro náporovej přísun vzduchu.

11:33:58
18.05.2004
18.05.2004

Vojta - zrušená registrace
Podle me je to hovadina rezat ten tubus. Ono vem si ze ten takovej modrej bazmek ktery jde k mrizce v zadni kapote ma nejaky smysl - aby nasaval aspon trochu studeny vzduch. Pokud to odstranis tak si uvedom jaky je hyc v motorovem prostoru. Motoru bys mel zarucit prisun chladneho vzduchu a ne naopak ohrateho na dost vysokou teplotu ktera je v mot. prostoru!!
11:17:03
18.05.2004
18.05.2004

Jirik - zrušená registrace
Pokud použiješ běžnou papírovou vložku, tak v tom nevidím přínos žádnej.
Bude to dělat větší kravál, bude se víc špinit, bude to sát teplej vzduch.
Když použiješ nějakej levnej bavlněnej filtr na upravenej tubus, nebo natáhneš koleno apod., tak to taky moc nevyhraješ - levný bavlněný filtry mají kolikrát tak velký očka, že jsou proti světlu průhledný a zachytily by max. kdyby ti tam spad šroubovák.
Např. papírovej filtr funguje na zcela jiném principu než bavlníky, ten se prostě zanese a přestane propouštět dostatečné množství vzduchu, navíc k tomu dochází postupně, takže ti ani nepřijde že auto přestává táhnout, víc na něj šlapeš, víc to žere a pak ti dojde, že je něco asi špatně.
Budeš ho muset často měnit, na druhou stranu, papírák stojí pár kč a např. K&N, Green, OMP a další od cca 1500,- (konus) vejš. Bavlínky fungujou tak, že v tkanině, která je napnutá na kostře jsou malá očička a ty jsou schopny zachytit podstatně víc nečistot než papír, impregnujou se takovým špecielním olejíčkem, to že se zanesou jim pomáhá ještě více filtrovat - v únosné míře. Intervaly na čištění a propírání nejsou oproti výměně papíráku o moc delší, ale kolikrát je člověk překvapen, co z filtru člověk po prašném létě vyklepe.
Závěr: řezat sériovej tubus - ne, za použití papíráku, ano pokud na ten tubu dáš bavlněnej válec nebo konus + přivedení vzduchu
otevřenej bavnlěnej filtr - ano + přivedení vzduchu.
Bude to dělat větší kravál, bude se víc špinit, bude to sát teplej vzduch.
Když použiješ nějakej levnej bavlněnej filtr na upravenej tubus, nebo natáhneš koleno apod., tak to taky moc nevyhraješ - levný bavlněný filtry mají kolikrát tak velký očka, že jsou proti světlu průhledný a zachytily by max. kdyby ti tam spad šroubovák.

Např. papírovej filtr funguje na zcela jiném principu než bavlníky, ten se prostě zanese a přestane propouštět dostatečné množství vzduchu, navíc k tomu dochází postupně, takže ti ani nepřijde že auto přestává táhnout, víc na něj šlapeš, víc to žere a pak ti dojde, že je něco asi špatně.
Budeš ho muset často měnit, na druhou stranu, papírák stojí pár kč a např. K&N, Green, OMP a další od cca 1500,- (konus) vejš. Bavlínky fungujou tak, že v tkanině, která je napnutá na kostře jsou malá očička a ty jsou schopny zachytit podstatně víc nečistot než papír, impregnujou se takovým špecielním olejíčkem, to že se zanesou jim pomáhá ještě více filtrovat - v únosné míře. Intervaly na čištění a propírání nejsou oproti výměně papíráku o moc delší, ale kolikrát je člověk překvapen, co z filtru člověk po prašném létě vyklepe.
Závěr: řezat sériovej tubus - ne, za použití papíráku, ano pokud na ten tubu dáš bavlněnej válec nebo konus + přivedení vzduchu
otevřenej bavnlěnej filtr - ano + přivedení vzduchu.
10:38:53
18.05.2004
18.05.2004

tina
myslim, že to neni moc dobrý, páč když to uřízneš tak ti to nasává teplej vzduch kterej jde od motoru a to jest nežádoucí....
10:29:44
18.05.2004
18.05.2004

Mulis
zeby vic teplyho vzduchu vod motoru?


08:40:13
18.05.2004
18.05.2004

Komár 1981
ze by vetsi prostor pro pristup vzduchu?
08:18:58
18.05.2004
18.05.2004

Jansik Michal - zrušená registrace
Koukam ze fafo lidi ma urizlej vzduch.filtr.Chtel bych se enem zeptat jakej to ma smysl,jestli vubec nejakej.To musí delat akorat vetsi randal nebo ne???