skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hadice posilovace brzd
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 13.05.2004 do 17.05.2004, založil/a
13:28:17
17.05.2004
17.05.2004

PeterP136
Pardon chcel som napisat prezrate rurky :))).
11:27:28
17.05.2004
17.05.2004

Mysirda - zrušená registrace
Uz to mam vymeneny, cekal jsem ze to bude horsi ale bylo to za hodinku hotovy a ani jsem to vepredu nemusel pilovat, sla tam sice blbe ale nakonec tam prolezla.

07:55:45
17.05.2004
17.05.2004

BEYER - zrušená registrace
Mysirda: alebo ked sa nexces nadret jak hovado s pislnikom pouzi vrtacku ;o xi xi a krit prevodovky davat dole nemusis v pohode to potiahnes aj cez neho ... hlavne si daj pozor nato aby ti hadica nevisela na poloosiax teda ak ix mas suxe... lebo to budes menit kazdu xvylu ;) staci to utiahut eska paskami o trubky z xladica... jedine co musi ist dole je ten stredova lista pod autom a stara hadica ;o
20:20:55
16.05.2004
16.05.2004

Alan
-> martyCZ: Jo tak tohle se mi taky přesně stalo ,byla to origo hadice na podtlak taková ta opletená a za 2 měsíce placatá tu nebrat!!! jedině normálně tu silnou gumovou

21:14:03
13.05.2004
13.05.2004

Tom
a co tam protáhnout železnou trubku, ta se nesplácne

20:51:06
13.05.2004
13.05.2004

martyCZ
-> Mysirda: hlavne bacha na to, jakou hadici koupis! ja koupil hadici specialne pro podtlak, skoro 2x drazsi nez normlani a po necelem roce je placata (od podtlaku) a posilovac poradne nefunguje :o(
20:23:56
13.05.2004
13.05.2004

PeterP136
Kryt tunela, ktory uz mozno bude deravy, kryt prevodovky, ak chces mat istotu, ze ju tade dostanes.
Potrebujes dve stahovacie pasky pre nu, no a pilnik na zvacsenie diery v kufri, ktorou vedie, pretoze ta dvojvrstvova, ktora sa predava a je lepsia nez povodna je hrubsia a pekne sa napracujes, nez ju cez povodnu dieru z kufra prepchas (ja som bol z toho hotovy a musel som si par minut oddychnut, tu dieru som nezvacsoval, ale zato som tu hadicu tahal tak, ze som sa laktami odtlacal od auta, pretoze moja vlastna hmotnost na jej prevlecenie nestacila :) ). Odporucam este lepiacu pasku na zlepenie starej a novej aby sa lahsie natiahla nova (je to potrebne aspon na 20cm zlepit aby sa nepustili).
No a ked das dolu spodny kryt, tak mozno zistis, ze mas presrate rurky alebo hadice chladenia a budes menit aj tie :))).
Potrebujes dve stahovacie pasky pre nu, no a pilnik na zvacsenie diery v kufri, ktorou vedie, pretoze ta dvojvrstvova, ktora sa predava a je lepsia nez povodna je hrubsia a pekne sa napracujes, nez ju cez povodnu dieru z kufra prepchas (ja som bol z toho hotovy a musel som si par minut oddychnut, tu dieru som nezvacsoval, ale zato som tu hadicu tahal tak, ze som sa laktami odtlacal od auta, pretoze moja vlastna hmotnost na jej prevlecenie nestacila :) ). Odporucam este lepiacu pasku na zlepenie starej a novej aby sa lahsie natiahla nova (je to potrebne aspon na 20cm zlepit aby sa nepustili).
No a ked das dolu spodny kryt, tak mozno zistis, ze mas presrate rurky alebo hadice chladenia a budes menit aj tie :))).
20:13:01
13.05.2004
13.05.2004

Mysirda - zrušená registrace
Chtel bych vedet na co se vsechno pripravit pri vymene tehle hadice a co musim ze spodku vsechno sundat abych se k ni dostal. Diky