Volnobeh LPG a otresy

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 13.05.2004 do 31.05.2004, založil/a
řadit dle data
15:37:21
31.05.2004
Luděk
-> U-Geen: nemám vcelku žádný,chceš se s nějakými podělit?4
20:44:47
28.05.2004
U-Geen
-> Luděk: zkušenosti z manželství?
11:14:23
28.05.2004
Luděk
-> Racyk: zkus to tam nedávat nasucho,ale trochu to namazat4
21:46:23
27.05.2004
Racyk
-> King2: no že by se mi to povolovalo to ne, ale jen když mi to přestane držet volnoběh, tak sundám mix a ta gumka je prasklá, je fakt, že jsem nad tím začal uvažovat, jak to udělat, at to nemusím každé 2 měsíce měnit (4000km)
09:38:34
25.05.2004
King
2 Racyk: A mas tam teda takovej velkej "O-krouzek" a nebo kus plochy gumy s ovalnou dourou pro viko SEDRu? To tesneni O-krouzkem je, jak jsem zjistil na pikacu, protoze sroubky v rozich mixu, kteryma je mix prisroubenej ke karbu, se porat povolujou a po par tkm to netesni. Lepsi je vyriznout to tesneni ze silnejsi gumy - napr. odhlucnovaci guma, co je v shade za zadnima sedackama...
22:20:01
24.05.2004
aDAm
-> Racyk: kua co to je KARBURTOR???
21:38:39
24.05.2004
Racyk
já jsem ten problém s těma otřesy už vyřešil, byla to prasklá gumička mezi mixem a karburtorem a pak to tam přisávalo a bylo vymalované, ještě že tata dělá v servisu zetoru a tam takových gumiček je dost...
10:12:44
24.05.2004
King
2 Komar: Predpokladam, ze tvuj volnobeh na benal je OK. Dalsi pruser tesnosti bejva ta hadicka mezi sacim potrubim a reduktorem, ktera ovlada "malou" blokovaci membranu. Montaznici ji vetsinou neopatrej sponama a na natrubky je jenom nasazena a po case netesni. Druhej pruser je tesnost "male" membrany - ocelovej krouzek, pres kterej je membrana prisroubovana k telesu, se casem zdeformuje a prisava to. Vetsinou to zhorsi i startovatelnost. Stejne tak muze netesnit i velka membrana diky deformaci ci povoleni obvodovych sroubu vika reduktoru. Obecne jakakoliv netesnost se projevi mj i tim, ze nejde nastavit lpg volnobeh vys nez napr. uvedenych 500rpm, ale pri castecnem zacpani sani se to "opravi" a najednou jde nastavit stejnej volnobeh jako na benal.
00:21:36
23.05.2004
Gryzly
-> Komár 1981: já ted po zimě stratil na lovatu volnoběh. Tak jsem ho pošteloval. A za 14 dní to zase chcípalo, tak jsem zajel nechat vyměnit membrány v tom bazmeku co se nechává ohřívat od vody. a vše se spravilo, aj studený starty. Stálo to 850 Kč bez daně.Ty membrány po sedmi letech a 65 000 km ztvrdnou a ztratěj pružnost. trvalo to celý asi 50 minut.
16:17:29
17.05.2004
Komár 1981
-> Racyk: to vse je OK. 10
17:27:31
16.05.2004
Racyk
-> King2: no něco podobného jsem očekával, problémy s volnoběhem jjsem měl tak 2 měsíce tomu, ale že by zas ted neco někde netěsnilo? Je to docela možné, bo při mém počtu km týdně se neni čemu divit.

-> Komár 1981: zkus se podivat kolem airboxu, dirky pro hadice a pod a hlavně těsnící guma mezi mixem a boxem
16:02:00
14.05.2004
Komár 1981
Muzu pridat svuj problem do teto diskuzni skupiny? Volnobeh je max 500 ot./min. a dost casto leze dolu na prvni carku otackomeru... (250?ot). Jak zvysit? mam Lovato. Popr. poradte jak zjistit netesnost v sacim? Myslim, ze jsem vse utesnil dobre, ale clovek nikdy nevi...
13:12:27
14.05.2004
King
Otresy maji samozrejme na lpg volnobeh vliv, protoze pri volnobehu je v sani minimalni podtlak a ventil druhyho stupne je ve stavu blizkym zavreni - pak staci spravna vibrace a je vymalovano. ALE - odolnost vuci chcipnuti je vetsi, kdyz je celej saci trakt dokonale utesnenej. Mam vyzkouseno, ze sebemensi netesnost sani se projevi tak, ze volnobeh lpg lze nastavit jenom v hodne uzkym pasmu otaceni sroubu bohatosti na reduktoru a tim padem ma tendenci chcipnout pri otresech! Kdyz se sani a karburator DOKONALE utesni, je odolnost vuci vibracim daleko vyssi a maximalne dojde ke kolisani volnobehu. Podstatnej vliv na to chcipani ma i spojeni airboxu s mixerem, ktrery muze byt dost citlivy na otresy, ale normalne se netesnost neprojevi. Minulej tejden jsem to zrovinka resil. Misto tesniciho O-krouzku mezi mix a karbec jsem udelal celoplosny tesneni ze silny gumy a zabrousil jsem dosedaci plochu mixu, trosku jsem natvaroval drzaky airboxu a uz dikybohu nechcipa ani pri otresech ani pri vyrazeni ve vyssi rychlosti.
09:01:36
14.05.2004
wekky
Koukni na odpojovač a hlavně káblík k němu.

Ta cesta je tam opravdu příšerná, místy jsou panely i 5 cm mimo (na výšku).
23:09:57
13.05.2004
aDAm
no tak to radši budu jezdit s ČD nebo toledem;-)
20:03:55
13.05.2004
Racyk
Tak si jedu na useku mezi rondlama v Hranicich (mistni znaji panelovku mezi dvema poslednima rondlama smer OL) a jak jsem chtel preradit s 4 na 5 tak mi to proste chciplo, otresy jak svina z tech panelu, tak jsem to pak zkusil zas a zas to chciplo, jakmile jsem vjel na rovny asfalt, tak uz drzel normalne, nevite cim to muze byt? Proste pri otresech neudrzi volnobeh...
Extreme Tyres