2 karburátory

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 10.05.2004 do 13.05.2004, založil/a
řadit dle data
06:39:59
13.05.2004
martin m - zrušená registrace
-->Ugeen:no já myslel jako na na každý"sací",-je dnoho Webera,-a protože Weber je v podstatě složený ze 2 jednoduchých karburátorů,-tak na 4 kanály,-dáš 4 Webery,-každý krát 2 jednoduché,-a máš jich 8,-to jsou počty,-co;o))??!Když by ale někdo chtěl osadit i kanály výfukové,-obdobným způsobem,-byl by to pravděpodobně světový rekord;o).
18:00:21
12.05.2004
martyCZ
-> U-Geen: hehe, si naky meky, naco vyfuk? staci poradne krmit :o)
17:53:35
12.05.2004
U-Geen
-> martin m: a kam si mam vyvrtat vyfukovy kanaly?
13:29:24
12.05.2004
martin m - zrušená registrace
A nebo(odhoďme skrupule;o),- na každý kanál u 8-mi kanálu,- 1 DCOE,-čili 4 karburátory,-v konečném důsledku tedy 8 karburátorů,-jako nějaký Lotus nebo Lamborgini;o))!Už jsem viděl na 5-ti kanálu 2 Webry,-tak proč ne??!
20:28:40
11.05.2004
Pepino RS
-> david - garde: kdyz 2 karburatory tak jedine weber 40 DCOE a to hnedka v paru- tudiz 4 karburatory !!! 4 1
19:05:50
11.05.2004
martin m - zrušená registrace
no že by tekl benzín přes litinový svod k výfuku,-tak to slyším prvně.Dovedu si takové řešení představit u někoho,-kdo je ve spolku"přátel žehu";o)),-protože kompletní kremace osádky a vozu by na sebe určitě po krátké jízdě nedala dlouho čekat;o).Jestli tam koluje benzín,-tak to rychle odpojte,-nebo se"něco stane";o),-a to by byla škoda!!!!

Jinak DDSR z T613 má jiný průměr difuzorů(SEDR 1st.-23,2st.24--T613 1.st.-24,2st.-27),-jsou zde i jiné trysky,-- na ten upravený motor je určitě o něco lepší než klasický SEDR(byť i přetryskovaný),--a hlavně,-jeho spotřeba nevhání slzy štěstí do očí obsluze čerpacích stanic;o)).Je to podle mě,-taková"rozumná alternativa",-do běžného provozu,-i sport.jizdu.
14:51:56
11.05.2004
Honza "Bobr"
-> Mulis: Tak se přiď podívat k nám do školy do laborky!!!!! Tam to mame taky!!! Prej to ale bylo na vodu do automatickýho sytiče . . . co kus, to originál!!-> martin m: Jakej je rozdíl v tom karbecu z T-613?
14:33:32
11.05.2004
Mulis
coze? benzin tece hadickou napric vyfukovy potrubi do karbecu? ty voe!! to ma byt jako predehrivani benzinu cico? to uz do karbecu de zplynovany ne?3 to se teda nevidi5
14:14:01
11.05.2004
david - garde
Děkuji za rady. Nejlepší bude asi doopravdy ten SEDR(ale ne z tatry- ten nemam). Je fakt, že není jistý že je to v tý 1100 originál. Ještě taková věc, výfukový potrubí je tam taky jiný oproti š100, je tam taková trubička skrz potrbí a vede tudy benzín do karburatoru. Nevíte k čemu je to dobrý.
12:02:38
11.05.2004
U-Geen
-> martin m: jj. je fakt ze ta ledvinka vzduchovýho filtru přes dva karbce je nadherna... ale ani muj mechanik kterej to serizoval na zavody historiku z toho nebyl moc happy :-)
06:45:30
11.05.2004
martin m - zrušená registrace
-->Ugeen:tak,tak,-tohle bylo na MBX nebo MBG.Jenže zas,-nemůžeme vědět,jestli už to tam někdo v postupu času do toho MB-čka nedal(jako tjunyng;o),-a oni to pak koupili už s tím,-nevěda,že to tam původně nebylo.
20:59:45
10.05.2004
U-Geen
david-garde: nebylo to spis MBG? :-) jinak budes mit obrovsky problemy s nastavenim, klucci maj zavodni MBG a je to hodne prace.
19:47:40
10.05.2004
martin m - zrušená registrace
no ono to ani není o té spotřebě,-jako spíš o tom nastavení,-a hlavně"co to přinese",-podle mě,a mých zkušeností,-nic!jinak se omlouvám,-T613 není SEDR,-ale DDSR,--holt už si přestávám pamatovat;o).
19:40:33
10.05.2004
Roupik
Rekl bych že s těma dvouma karbecama by to na civilní ježdění dost papkalo. Nejlepší by byl asi fakt ten SEDR a nejlíp z T-613. Zkušenosti s tím ale osobně nemám-ve svý 130ce mám fávo 136 s LEKRem (lépe řečeno budu mít-po matuře) 4
17:44:05
10.05.2004
martin m - zrušená registrace
na ER-kový motor máš nejlepší 2 stupňový SEDR(nejlépe T613-mám vyzkoušeno!!).Tyto 2 karburátory,-BS a BST(se sytičem),-nepřinesou vžádném případě nic pozitivního(opět vyzkoušeno,-ale ne přímo mnou),-ale spíš nastanou opravdu značné potíže s nastavením(a to teda značné;o).Je to ale můj názor,-nic nevnucuji,-možností je hodně(Weber 32 DARA fuego,tyto 2 BS(t),Weber"z žigula";o),2 karburátory s fiat Polski),-nejlepší je ale(podle mě),-SEDR T 613(pro upravený motor,-jinak stačí bohatě normální"dobře seřízený").
17:27:57
10.05.2004
david - garde
včera jsme s brachou sehnali sání s dvěma stovkovýma karburátorama z vývozní 1100MB de Luxe.co si myslíte, že by bylo lepší na originál motoru z erka, tyto 2 karburátory, nebo sérový DDSR, nebo SEDR.
Extreme Tyres