Rozdělovač

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 09.05.2004 do 17.05.2004, založil/a
řadit dle data
13:00:00
17.05.2004
Honzik
12:56:54
17.05.2004
Honzik
já mám taky 260° a karbec sedra a jezdim se 105kovym rozdělovačem. rozdíl oproti 120 je jen v jedný pružince na odstředivý regulaci a 105ka má o 2 nebo 3 stupně větší rozsah. favoriťáčkej rozdělovač upravíš tak, že tam prdneš ty pružinky ze 105ky a podtlakovku k Sedru. já sem to dělal podle čechova návodu na techvebu. žádná věda to neni
18:38:38
10.05.2004
Tom
Vlastně to by měl vědět každej motorář odkudkoli1
18:37:08
10.05.2004
Tom
v Praze to umí Čepek a někdo z motola, ale teď nevim méno, věděl by to Heřmánek.
16:32:40
10.05.2004
Kamil_
-> Martin: Proč ji chci měnit? Protože to na ten motor moc nesedí. Podlak mám prej upravený tak, že je to jak 120...
11:55:54
10.05.2004
Martin
-> Kamil_: Takže chceš najít správnou charakteristiku pro tvůj motor ?

No každopádně bych vyměnil tu podtlakovou regulaci a dal tam ze 120, protože ta je určená pro SEDR. I když nějaké závodní motory, co jsem viděl, ji neměly vůbec.

Jinak ti asi neporadím, asi by to chtělo nějakou profi firmu, pokud to chceš mít fakt dokonalé. Já to řeším jen experimentální formou. Proč jí vlastně chceš měnit ?
11:45:58
10.05.2004
Kamil_
-> Martin: Nechat ho upravit mám kde, jde mi jen o tu charakteristiku...
11:44:11
10.05.2004
Kamil_
Karburator Rapid 136
11:41:04
10.05.2004
Martin
To budu asi já 3.

Také mám bezkontakt, vačku 254/254 a momentálně mám origo Fa odstředivou regulaci a podtlakovou ze 120. Ještě napiš, co máš za karburátor.

Také jsem dělal pokusy se 105tkovou odstř. regulací, ale ta byla hrozně strmá, takže jsem to vrátil zase na tu Fa.

Na úpravy se poptej kdyžtak Honzíka, ten je původcem úprav, já to jen testuji 4
08:48:53
10.05.2004
Kamil_
Kterej? Je jich tu celkem dost... :o)
20:53:02
09.05.2004
Alan
No hle tohle bude vědet martin ten s tim dělal náký pokusy ,vim že kombynoval 105 s fávem nebo tak něco4
20:05:48
09.05.2004
Kamil_
Potřeboval bych vědět charakteristiku rozdělovače (bezkontaktní zapalování) na vačku 260° v motoru 136, kompres 10:1 s karburátorem, chci si ho nechat upravit. Neupravovali jste ho už někdo?

Díky za rady...
Extreme Tyres