Převody z 1000 - 100 MB

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 30.04.2004 do 30.04.2004, založil/a
řadit dle data
12:35:42
30.04.2004
Jirik - zrušená registrace
A co 8mi kvalt s redukcema ? 3
11:36:37
30.04.2004
Tom
4,44 ve 4Q je blbost, kdyžtak tak v 5Q to už je něco jiného, a nejlepší by byl 6Q 3
11:26:28
30.04.2004
Dvordy
-> Jirik: kámoš jí v tisícovce měl, vůbec to nejede, ale zato s tím roztáhneš trambus.
10:44:40
30.04.2004
Bery
kvůli tomu stálému převodu 4,44 se tu už debata vedla.Niky je požádání rozesílá - já už jich mám od něj plnou garáž a sklep - za což mu pěkně děkuju,ale to je o něčem jiném...

Včera jsem byl v kovošrotu a když tak házím z vozejku dolů šrot,koukám,že vedle stojí kontejner s rozebranýma převodovkama a taxem pár převodů a mrkví(neprojetýách,pěknýc h:-) vybral a přivezl dom,bude se laborovat jak to druzí dostávají do 5tikvaltů.

Nestačilo by do převodovky dát 4,22 z š 125??Nebylo by to i míň pracné???
10:32:43
30.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Po dálnitsi nejezďáju. 4
10:27:35
30.04.2004
Tom
To jó, ale na dálnici ti asi ten motor vyskočí z kufru. 3
10:09:59
30.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Co myzlíte kucí, jak bude jezdit Š105 - 130 s převodovkou ze Škody 1000 - 100 ?

Ta měla stálej 4.44 (jinak převody jednotlivých stupňů stejné). Jinak bude ještě rozdíl v pneu "165/80/R13" nebo "195/50/R15" proti hudrtkovejm "155/100/R14". Podle mě na max. rychlost to moc nebude, ale axelerace, zátah a šplhavost do kopců maximální. Co myslíte ?
Extreme Tyres