
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trysky a vzdušníky
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 26.04.2004 do 28.04.2004, založil/a
15:45:25
28.04.2004
28.04.2004

Tom
-> Labros: Tak když teda děláš reklamu někomu jinému, tak dáš i kontakt?

12:33:18
28.04.2004
28.04.2004

tina
A jaký trysky a vzdušníky byste dali do fáčkovýho karbece, aby to pěkně jelo (na spotřebu nehledim)??
10:02:34
28.04.2004
28.04.2004

Labros
Taky Lavička na jižním městě prodává a upravuje trysky, abysme nedělali reklamu jen jednomu

17:28:09
27.04.2004
27.04.2004

martyCZ
-> Saky: tak samozrejme pokud neni k sehnani tak nic jineho nezbyva ...
17:21:39
27.04.2004
27.04.2004

Saky
jenze origo nesezenes. resp kdyz si vymyslis nejakou trysku co se nedela tak mas smulu a musis vyrabet... a nejakej nabeh to si myslim ze je uplne jedno.
17:15:30
27.04.2004
27.04.2004

martyCZ
-> Saky: no ja myslim ze trysky nejsou jen "dira" ale maji i naky nabeh a to si myslim ze ti nikdo neudela a tak je lepsi koupit origo
15:48:57
27.04.2004
27.04.2004

Saky
n on je bude delat urcite stejnym zpusobem. .a kalibracni pristroj je prave sada tech mericich dratku podle me.. nicmene uznavam ze kupovat kvuli tomu dratky a delat se s tim tak je lepsi koupit treba po 20kc trysku..
15:44:09
27.04.2004
27.04.2004

Tom
Než dělat takovéhle pokusy, tak si dojděte za Kratochvílem do Ďáblic (Praha),, ten má na to vybavení a kalibrační přístroj, a upraví vám vaše trysky nebo udělá nové třeba celou sadu a můžete zkoušet.

15:21:38
27.04.2004
27.04.2004

Saky
trysky se daji samozrejme vyrbit sice ne vrtackem-) ale da se sehnat presny dratek na mereni a ty maji rozsah snad 2nebo 5 setin milimetru.. takze se vezme takovyto dratek treba 1,25mm vyvrta se dira do puvodni trysky treba 1,5 strci se tam ten dratek a zalije se to cinem a pak se dratek vynda..prvni pokusy asi nebudou nic moc ale da se to takhle udelat celkem v pohode..
11:02:50
27.04.2004
27.04.2004

King
2 Tomas: Znaceni Solex je, jak uz tady padlo, znaceni v setinach mm, jak pro trysky, tak pro vzdusniky.
2 tina: vzdusniky i trysky lze samozrejme "tunit" napr. vrtackem, ale presnost takoveho tuningu je nic moc, spis bych to nazval prasecinou :). Nicmene, pokud ti jde spis o vykon, nez o ekonomiku, asi lze pouzit. Osobne jsem si to vyzkousel na 105kovym SEDRU na favo motoru, kde jsem hlavni trysky a vzdusniky protahnul na rozmery 136kovyho SEDRu a auto benal trosicku ozilo...
2 tina: vzdusniky i trysky lze samozrejme "tunit" napr. vrtackem, ale presnost takoveho tuningu je nic moc, spis bych to nazval prasecinou :). Nicmene, pokud ti jde spis o vykon, nez o ekonomiku, asi lze pouzit. Osobne jsem si to vyzkousel na 105kovym SEDRU na favo motoru, kde jsem hlavni trysky a vzdusniky protahnul na rozmery 136kovyho SEDRu a auto benal trosicku ozilo...
10:04:38
27.04.2004
27.04.2004

tina
a nezkoušel ste v nich někdo udělat větší díry? Potřeboval bych sehnat větší trysky, ale ňák se mě to nedaří, tak mě napadlo tohle...
-> Jirik: no eště žiju, ale blbě - už nejsem na koleji takže žádná sláva
-> Jirik: no eště žiju, ale blbě - už nejsem na koleji takže žádná sláva
23:05:12
26.04.2004
26.04.2004

Tomáš SK
Štandardne je to označenie akejsi stupnice SOLEX, ale neviem, v čom sa udávajú jej hodnoty...
15:02:21
26.04.2004
26.04.2004

Jirik - zrušená registrace
Hele, Tina eště žije, tos tady hodně dlouho nebyl. 

14:21:14
26.04.2004
26.04.2004

martyCZ
-> Saky: jo, je to tak, ceske trysky i vzdusniky maji stejne oznaceni (jsou zamenne), ruske trysky maji cislem oznacen naky prutok neceho za naky cas :o) (viz. clanek o karburatorech o p. cecha na pande)
14:06:23
26.04.2004
26.04.2004

Saky
na tryskach jsou to setiny milimetr aspon myslim ... takze tryska 115 je 1,15mm a na vzdusnikach asi taky nicmene tam si sem stejne nejistej jako tady..
13:48:53
26.04.2004
26.04.2004

tina
nevíte náhodou co znamenají ty čísla na tryskách a vzdušníkách(např. 120, 124 atd)?? Jsou to jejich průměry???