hřídel v převodovce a komínek

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 19.04.2004 do 21.04.2004, založil/a
řadit dle data
08:49:52
21.04.2004
Saky
pak je jeste treti moznost jak tam nacpat fackovou lamelu ale to uz bys musel bejt manas a vyvinout extremni silu-) takze asi nemas fackovou-)
07:09:10
21.04.2004
Jirik - zrušená registrace
tak to sem nedělal. hehe 1
22:01:55
20.04.2004
Saky
no fackova lamela ma jinej ten tisicihran v lamele. .lamela se dava prave porad skodovacka.. samozrejme ze se daj koupit i specialni odpruzene keramicke atd.. ale pochybuju ze si menil mrkev a mas fackovou..

jeste je teda moznost predelat jen ten stred to by asi taky mohlo jit jenze to taky pochybuju.. -)
20:53:30
20.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Na tu lamelu se ještě podivam, teď jsi mě zvyklal, snad mám ještě krabitsi. Je to ta dvojitá odpružená. 4
15:26:53
20.04.2004
Saky
Jiriku ty mas na 120ce lamelu z fava jo? Ne ze by to neslo stacila by predelat mrkev prevodovky ale to nepredpokladam.. na 120ku muzes dat pritlacak z fava púokud je to eMko prumer 190 pak neni problem a ty pritlacaky jsou porad dal stejny..
14:04:44
20.04.2004
Baghira
-> Jirik: To jo, to jde. Je tam akorát jiná rozteč šroubů pro uchycení ke klice.
14:00:39
20.04.2004
Jirik - zrušená registrace
To je čudné já mám na 120kovém setrváku lamelu a přítlačák z favorita.
13:19:21
20.04.2004
Baghira
-> Saky: Felda možná, já mluvil o 130 versus Favo, tam jsou "stejný" respektive záměnný setrváky. Mluvil jsem o tom proto, že logicky by asi měli být stejný i přítlačáky, ale prostě u mě nebyli.
13:15:53
20.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Pravda, 120 a 130 má jiné setrváky - jinou rozteč děr. Ona má 130ka taky silnější kliku.
13:07:14
20.04.2004
Saky
no a to zas nebudu souhlasit ja protoze setrvaky stejny nejsou-) .. resp ne ty z mnou vyjmenovanejch aut.. felda ho ma uz jinej.. ja mluvil o pritlacakach..

u fava a 130ky asi jo u 120ky uz maji jinak diry aspon myslim
13:03:07
20.04.2004
Baghira
-> Saky: Jo vim, že setrváky byli stejný, to jo ale ten přítlačák je prostě jinej. Beru teda původní přítlačák z 130 a dnes nabízený na Favo. A jak říkám, já mám po výměně pohodu. Asi záleží taky jestli tam nemůže hrát nějakou roli sjetí tý plochy, což asi jo, když jsem je porovnával byl ten 130covej o 1 mm menší.
12:45:41
20.04.2004
Saky
baghira no ono plati ve skodovce co kus to original.. a vis urcite ze nebyl menenej? ono pokud samozrejme vymenis lamelu odmastis pritlacak a setrvak je to uplne neco jineho... nicmene ja se nehadam ja jen tvrdim ze ty co jsem videl z nekolika motoru co jsem zkoumal byli stejne.. klidne mohli byt menene to nevim a je me to jedno.. ono kdyz se podivas na dve stejne skodovky tak se taky pulka dilu lisi-) tak tezko rict..
12:41:44
20.04.2004
Baghira
-> Luděk: Ať si tvrdí kdo chce co chce, 130 a 136 (Favo) přítlačák je jinej, včera jsem na ně koukal a čísla maj jiný. 130=na hovno, 136=v pohodě :-).
11:42:50
20.04.2004
Jirik - zrušená registrace
No, ona je tam teda zajištěná celkem legračně a fórově, ale vyndaval jsem tu hřídel z několika převodovek a nezdálo se mi, že by mohla tak snadno vypadnout. Ještě jsem se s tím nesetkal. A pokud bude v převodovce všechno v pořádku, tak by to mělo vydržet. Třeba na litrovi to vydrželo 185 000 km a pak jsem to vyndaval z převodů sám a všechno uvnitř bylo nepoškozené neopotřebované a měl jsem co dělat abych tu pojistku vůbec odjistil.
11:18:17
20.04.2004
Luděk
no ona ta hřídel je zajištěná v převodovce proti samovolnému pohybu,nejdřív se mě samo od sebe zlikviduje to zajištění a pak ta hřídel jde vytáhnout ven i s motorem a prostě okolo ní začne sáknout olej,chápu,že to má na klouzání spojky dost podstatný vliv,ale když jsem nahradil 136skový přítlačák 130tkovým (136skový odešel kvůli ložisku),tak si myslím,že to už od začátku nebylo úplně ono,nechce se mi pravidelně vyndávat motor z auta a třeba 1x za rok dělat tutéž činnost,obzvláště,pokud budu auto nechávat lakovat4
21:17:33
19.04.2004
Marek
pritlacak favo a 130 je stejny (nedavno jsem kupoval) a jestli je stejny i pro feldu to nevim.

-> Luděk: a neslo by tam dat nejake silikonove dvoubřite gufero, teda jestli se vubec v pozadovanem rozmeru vyrabi, to bys musel zjistit, a ze by byla hridel nejak opotrebeny ze pak znici gufero je asi blbost.
20:23:18
19.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Luďku ty tajtrliku (za ten odkaz dole) 3:

já mám taky novou spojku (SACHS) a je prej stejná i pro Fava, mi říkali. Takže se přikláním taky k Sakymu. Ale co mi přišlo podivný, že 1.3kovej feliňáckej měli za jinou cenu.

Copa když se zkusíš zeptat někde v mototechně a necháš si je obje ukázat, porovnáš je a porovnáš i ty čísla jak říká Saky ?
16:42:11
19.04.2004
Saky
podle me pritlacak z feldy ze 136ky i z fava je ten samej...aspon tech par co me proslo rukama meli to samy cislo.. vetsi pritlak pak ma az fabka a felda 1,6nebo diesel? (jedna z nich nebo obe) a ten pritlacak na fabce ma ty packy vic od sebe takze je potreba vetsi lozisko treba to z fabie.. nebo se da upravit i standartni nasazenim takoveho vysoustruzeneho krouzku zvetsujici prumer..ale to nema moc dlouhou zvotnost to z fabie je lepsi..ovsem musi se upravit a spolu s nim i vypinaci paka spojky..

nicmene pokud ti na nej bude dal tect olej tak ani velkej pritlak nepomuze.. nevim cemu rikas kominek.. ja rikam kominek, kominku rozdelovace ale to je uplne jinde-) tak vazne nevim.. jestli to je to po cem jezdi spojkove lozisko tak to nevim proc se nici..

15:07:47
19.04.2004
Baghira
-> Luděk: No já jsem musel dát přítlačák z Felicie, protože mi 130tkovej prokluzoval (taky mi tam tekl olej). Tvrdili mi, že Feliciovej má silnější přítlak a něco na tom bude, protože i přesto že mi tam ten olej prosakoval dál, tak spojka už ani neproklouzla...dávala se teda i nová lamela.
14:46:31
19.04.2004
Luděk
14:44:45
19.04.2004
Luděk
vzhledem k tomu,že jsem zjistil,že mi opět prokluzuje spojka,tak chci udělat pořádný vývoj,než to znova rozdělám tudíž konzultuju toto:

neustále (už po třetí) se mi samovolně deaktivuje zajištění hřidele v převodovce,která jde až do setrváku a tudíž podle mě se zničí i ten simering pod komínkem a teče mi pak olej na lamelu,což není dobrý,nevíte někdo,kde by mohl být problém?

Taktéž se domnívám,že přítlačák z motoru 130 je zřejmě slabší,než má být na motoru 136,nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

Prosím o seriózní komentáře přispěvatelů,kteří mají nějaké zkušenosti,zbytek nechť přispívá do jiného tématu4
Extreme Tyres