LPG

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 15.04.2004 do 22.04.2004, založil/a
řadit dle data
14:26:46
22.04.2004
King
Tak, nebo povolis o dalsi pulotacku, jede to stejne, ale pri placeni na cerpacce jses o deset procent smutnejsi :)
13:48:11
22.04.2004
Racyk
-> King2: jo pul otacky udela fakt hodne, proste mi to nejelo v kopcach to hned ztracelo a jak jsem si povolil plyn na skrtici, tak vykon byl o dost lepsi a spotreba stale stejna:))
10:58:05
22.04.2004
King
2 Komar: Ono taky zalezi jak tlusty trubicky a jestli treba ty trubicky nenarval tak aby zasahovali do difuzoru a skrtily ho. No a pak samozrejme utazka nastaveni lpg - o tom, co dokaze pul otacky "skrtaku" na privodu lpg k mixu udelat se spotrebou, vime fsichni....
16:51:20
21.04.2004
Komár
-> King2: Takhle jsem to měl udělané já od odborníka a stálo to zaprd a hlavně to hodně žralo, takže teď už vozím mixér a jde to. I když teoreticky by ty navrtané trysky mohly být lepší.
11:23:33
19.04.2004
Racyk
musím se přidat, mám Lovato a na karecu mam dvoukomorový mix co je pod filtrem, tak že je toho asi vic druhu a je pravda, že studena startovatelnost je dobrá, prakticky po pár vteřinách běhu motoru se dá stáhnout ruční sytič a drží volnoběh, teda ted jak to mám vše nově přetěsněno, i když před tím to taky drželo, prostě nic není na věky:))
10:19:58
19.04.2004
King
Ja jsem dokonce ze zvedavosti svuj mix tunil :) Je to dvouderovej s jednim privodem. Nejdriv jsem jeho "difuzory" obrobil pilnikem a dolestil smirglem, protoze na tech zalisovanejch krouzkach byly ostry hrany a to jsem nemoh nechat. Idealni by prej bylo, kdyby mel mix tvar Venturiho trubice, ale to by byl tak dlouhej, ze by se mot. prostoru shade nevlez. A docela me zaujala myslenka myho motorare, kterej kdysi experimentoval se zavedenim lpg trubickama primo do difuzeru karbu, ale ne pomoci "parohu" ktery lezou do karbu vrchem a tvori nechtenou prekazku nasavanymu vzduchu. Pekne trubicky zboku navrtany do oblasti nejuzsiho mista difuzoru a prej to jede "jak satan", musim ho jeste vyzpovidat :)
23:13:31
16.04.2004
Baghira
-> Komár 1981: Mluvil jsem o těch značkových co jsem měl v autě. To, že v nějaký firmě namontovali na Lovato zařízení nějakej neznačkovej mixer s dvěma difuzory a vydávají ho za Lovato, tak to už je věc jiná. Jinak stačí se podívat na stránky výrobce BRC (který si teď nepamatuju) a tam je vidět, že mixer s jedním difuzorem na sedr přírubu vůbec nevyrábí, takže...BRC dělá především se dvěma difuzory s dvěma přívodnímy hadicemy, Lovato s jedním velkým difuzorem s přívodem přes tubus s jednou hadicí a Tartarini se dvěma difuzory a jednou přívodní hadicí (ten mám teď). Znovu!!! mluvím o značkových mixerech! protože mixéry vyrábí snad deset firem a těžko je od sebe rozeznávat, ale já měl štěstí na značkový. Jinak Fa difuzor je opravdu lepší na startovatelnost, ale ne na výkon. Je to asi jako když dáš na Fa motor 105tkovek karbec.
17:33:34
16.04.2004
King
2 Ludek: Pak jsem si asi spatne vysvetlil slova: "...takže,abych Tě uvedl na pravou míru,tak nádrže a multiventily a většinou i plynový hadice jsou Italský (většinou firma LODI Italia),Polští soudruzi do tohohle snad nedělají..." :)

K mixum: O tom, ze po zastavbe lpg nesmi mit zadna cast sani mensi prurez, nez je prurez difozoru karbu, se da docist ve vetsine dokumentu na tema oficialnich lpg zastaveb. Ono je jaxi blbost uskrtit privod vzduchu do motoru jeste navic mixem s nevhodne malym prurezem, protoze krome horsiho plneni a zbytecne bohate smesi to nicemu nepomuze. Souhlasil bych s tou lepsi startovatelnosti zastudena, protoze na malym mixu bude v nizkych tockach pri startu vetsi podtlak, nez na "predpisovym". Nemuzu se hadat, protoze nevim, jaky ma lekr difuzory, ale pokud je prurez toho mixu mensi, nez cca 8cm2 (difuzory sedru 13x), pak to max. vykonu motoru rozhodne neprida...



16:39:56
16.04.2004
Komár 1981
-> Luděk: OK, v tom pripade si na 100% stojim za svymi nazory na znacky mixu, vyjadrenymi nize!!! BRC brejle ve fitru schovany, Lovato mix pod fitrem! (reakce pro Baghiru)
16:23:22
16.04.2004
Luděk
-> Komár 1981: bavím se o motoru 742.136 osazeným SEDRem,ale ten hliníkový kroužek v tom mixéru má stejný vnější obvod,jako u mixéru na LEKR
16:10:36
16.04.2004
Komár 1981
doufam, ze se bavime o motoru favo ale s SEDRem... pac o LEKRovejch mixech toho moc nevim...
16:09:35
16.04.2004
Komár 1981
-> Baghira: Mno, nevim, ale komplet system mam od Lovata, mam tam dvoudifuzorovy smesovac pod fitrem (ne v nem) a nevim, proc by to mel byt zrovna BRCkovej... to nechapu!!! I servismen od HL Propanu mi rikal, ze by mi kdyztak vymenil ty brejle za BRCckovy, ktery jsou schovany ve fitru... prezkoumej svoje nazory... pliiis. 1
16:03:39
16.04.2004
Luděk
-> King2: pokud abstrahuju od toho,že jsem nikde nepsal o tom,že něco neexistuje,protože jsem to neviděl,tak mi není jasný,jak může být plocha difuzoru směšovače,který se montuje na,respektive do karbirátoru o 10% větší než difuzoru karburátoru,osobně mám dokonce v tom jednodírovým směšovači BRC ten vnitřní kroužek z Favoriťáckýho mixéru (má menší průměr a větší díry po obvodu),abych měl lepší startovatelnost za studena4
14:23:59
16.04.2004
King
2 Baghira: Souhlas, jenom jsem si dovolil zareagovat na prispevek ve stylu "to a to, jsem nikde nevidel a tudiz to neexistuje"....jen prosim zadne teologicke debaty :)
14:21:23
16.04.2004
Baghira
-> King2: Já myslím, že je jedno jestli to je polský nebo italský. Funkčně je to asi stejně "poruchový" i když osobně mám teda zkušenost jen s italskými.
13:10:51
16.04.2004
King
2 Ludek: Kdyz uz jsem u toho uvadeni na pravou miru, tak nadrze a multiventily Made in poland jsou hodne rozsireny a legalni, sam mam za sedackama podobnej skvost...

Co se tyce mixeru - zatim jsem nevypozoroval, ze by zastavbe Lovata ci BRC odpovidal nejaky konkretni mix, proste montaznici tam namontujou, co jim dodavatel momentalne dodava. Jedinym kriteriem je aby plocha otvoru mixu byla cca o 10pct vetsi nez soucet ploch difuzoru karbu.
12:04:45
16.04.2004
Baghira
-> Luděk: Píšu to dobře, tak jak jsem to měl obojí v autě...proto jsem psal o značkových, na obou bylo vyraženo ("vylito") jméno výrobce resp. Lovato, BRC.
11:43:43
16.04.2004
Luděk
-> PeterP136: takže,abych Tě uvedl na pravou míru,tak nádrže a multiventily a většinou i plynový hadice jsou Italský (většinou firma LODI Italia),Polští soudruzi do tohohle snad nedělají



-> Baghira: píšeš to dobře,ale značkově naopak,ten jednodifuzorový je BRC a ten dvoudifuzorový je LOVATO,resp. jsou oba neznačkové,ale obvykle se dodávají takto,jaxem psal.Ten dvoudifuzorový je taky o 2/3 levnější a je na něj lepší startovatelnost,resp. lépe drží volnoběh při studeném motoru

-> Janysek: tady u nás (Chrudim) montují LPG do 742jky od 10500,- Kč,ale pokud chceš třeba automatický sytič při startování,nebo jiný nestandarty,tak zaplatíš vo fous víc (já třeba nemám vyříznutý zadní opěradlo,protože se mi nádrž s budíkem vešly v pohodě za sedačky)
23:03:01
15.04.2004
Baghira
-> PeterP136: Ve zplynovačích většinou problém nebývá, proto jsem mluvil o mixéru. To bys asi teda nevěřil jaký je rozdíl mezi mixérem Lovato a BRC. Lovato=mixér schovaný v tubusu vzduch.filtru. velmi špatně těsní a ke karbecu je dost pochybně přidělán dvěma šroubky. Výhoda je, že je nízkej, má jeden velkej difuzor. BRC, dobře drží, dobře těsní, je pod tubusem, takže je o poznání výš a u fávo motoru se tam docela blbě vejde a bez origo 136 sání skoro vůbec. Má dva menší difuzory u kterých se dá líp nastavit směs do jednotlivých komor karburátoru. Mluvím tu o značkových a nejpoužívanějších mixérech, těchto dvou výrobců.
15:37:52
15.04.2004
PeterP136
Vy ste fakt trti :).

Lovato alebo BRC je len ten hrniec do ktoreho ide tepla voda, proste splynovac. Mixer je tzv. neznackovy :), aj ked je pravda, ze velki vyrobcovia splynovacov robia aj mixery, ale pochybujem zeby mysleli aj na skodovku :). Podla kvality mojho mixeru to snad niekto frezoval doma v garazi a znacku to na sebe nema ziadnu.

Rozdiely medzi splynovacmi su minimalne. Lisia sa len tym ako ma ktory dobry prestup tepla, zivotnostou membran, cenou, cenou membran a co ja viem cim este, ale presne porovnanie asi nikde neexistuje. Ja mam jedno z najdrahsich (landi renzo) tam sa da toho stelovat celkom dost, aj ked nie doma na kolene ale spotrebu to aj tak velmi neovplyvni. Snad len startovatelnost. Ak ide o tu startovatelnost, tak u mna je zaklad max pol sekundy sytit a hned na to startovat s mierne prisliapnutym plynom bez benzinoveho sytica a uspech je zaruceny. Inac musim tiez chvilu tocit nez to chytne. Nadrze su aj tak polske, vacsinou aj multiventily.

Proste odporucam riadit sa cenou a dostupnostou. Lovtec ani BR nie su urcite zle, ale keby som si mal vybrat, idem do lovtecu, lebo je to ceske a teda lacnejsie membrany aj montaz a spotreba aj tak zavisi hlavne na nastaveni, ktore Vam aj tak nikto neurobi a ak sa Vam nahodou podari, tak pri vymene rocneho obdobia alebo filtru je to f prdeli, takze niet co riesit :).

Akurat chcem upozornit na takmer nutnost kupy novej a poriadnej baterky, pretoze v zime to obcas moze byt krute :). Ja mam 65Ah 680A vapnikovu baterku v skodofke a brat od vikendu 60Ah 640A tiez vapnikovu vo felde (zmestila by sa aj vacsia, ale uz sa nam ju nechcelo ist skusat :) ). Ja sa nestazujem a verim, ze ani brat sa uz tuto zimu nebude mat dovod mracit pri startovani :))).
15:31:35
15.04.2004
WindMAN
-> Baghira: mam lovato a v zime viem nastartovat aj bez sytica, nic mi za tie roky na 5 autach s lovatom nepoodpadavalo. vykon dobry, spotreba tiez
15:29:18
15.04.2004
WindMAN
-> Baghira: rád by som vedel v čom je BRC také užasné oproti lovatu, nikto mi to ešte rozumne nevysvetlil...
15:01:49
15.04.2004
Baghira
-> daggereall: Asi mají obě nějakou tu chybku. Lovato je blbě přidělaný a (alespoň mě) se utrhávalo od karbecu. BRC zase hůř startuje v zimě...mimochodem na BRCčku při startu skoro nesytim, kdežto na Lovatu jsem musel 2krát.
14:39:36
15.04.2004
daggereall - zrušená registrace
Nevim jestli je brc lepsi,kamos ho ma ve s120 a pokud chce nastartovat na plyn tak mu musi plyn zestelovat tak ze ma spotrebu kolem 15l na 100.Mel sem v aute lovato a to pri zmacknuti sytice na prepinaci plynu krasne sycelo,ale to brc je nak potichu,mozna vadnej smesovac.
14:29:46
15.04.2004
Janysek
Dík to jsem potřeboval.
13:47:04
15.04.2004
Baghira
-> Racyk: tak mu nedělej reklamu, když určitě víš, že stojí za prd :-)))
13:42:41
15.04.2004
Racyk
-> Baghira: 1 ale ja mam Lovato:)
13:28:56
15.04.2004
Baghira
-> Racyk: a lepší...
13:10:58
15.04.2004
Racyk
jo je to Lovato, BRC je v průměru o 800Kč dražší
13:10:26
15.04.2004
Racyk
11000 v servisu co montujou LPG v Žabni u FM nebo za 10800 někde v ostravě, cena je všude stejna...
13:02:43
15.04.2004
Komár 1981
10800,- u fy HL Propan. www.hl-propan.cz (myslim, nebo bez pomlcky). Maj system Lovtec(byv. Lovato)
12:56:28
15.04.2004
Janysek
co stojí namontování LPG do auta š 105 M motor favo?
Extreme Tyres