Podlaha any nehnila

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 14.04.2004 do 16.04.2004, založil/a
řadit dle data
21:17:28
16.04.2004
minno
-> Jirik: tak tak, treba hlavne dobre vetranu garaz. a to ja nastastie mam1
15:27:36
16.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Kua já jsem tak dobrej... 3
15:27:15
16.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Víte co na tohle musí bejt ? Větraná garáž.

I když dáváte auto do garáže po přijetí z deště, nebo po prvním sněhu zagarážováváte, tak prostě musíte mít větranou garáž. Stačí i fuga pod vratama.

Jakmile je garáž utěsněná, tak tam kondenzuje voda, vodní páry a auto hnije !

Toť zkušenost známého s favoritem ve srovnání s lidma v téže vesnici s tímtéž autem, ale zaparkovaném ve vzdušné garáži.
15:02:35
16.04.2004
CHIP
-> minno: Jo jo on kdyz je ovsem ten koberec gumovy a nebo pogumovany, tak ti na nem zespodu kondenzuje voda ... tohle je jiste .... Tata mel 120-tku zaparkovonou 3 mesice v garazi ... zaparkovali jsme to tam se suchym filcem, ale vzhledem k tomu ze v garazi mame sklep, byl tam vlhky vzduch ... no a kdyz jsme skodovenku po case vytahli ... hadejte co ... filce byly navlhly .... a to jenom kvuli tem gumovejm kobercum .... proste na nich zespoda ta voda kondenzuje ... a filc to pekne zachytava ... a navic tel filc pusobi i antihlukove ...
14:54:52
16.04.2004
Zdany
Jak tak koukám na ten svůj příspěvek, tak by člověk nevěřil, jak se mi po jednom pivu motají prsty.
14:51:34
16.04.2004
Zdany
-> Jirik: Jo tak to máš pravdu. Tímhle a ještě dalšíma dírama do toho teče jako z kohoutku do vany.... Od toho jsou na podlaze ty prazvláštní otvory, aby to jima vytejkalo. A ono prd. Zadrží se to ve filcu, či co je to za hmotu a pak to hnije a hnije.

A to by jste neveřili, když jsem kuchal svoje auto, jak sežraný jsou plechy snad od výroby.. :-))) Pod lakem, pod plničem... Normálně zoxidovaný plechy.. :-)))

Jinak jsou plech ypěkně shnilý i pod ipou na podlaze.

takže doporučuji: Ipu oloupat, flexoua dráťákem očistit na kov, našmrdlat několika vrsrtvana antikorozní základovky a pak položit ipu novou. Samozřejmě přijít na to, kudy do auta zatéká a to odstranit... Jiank se těch mokrejch filců nezbavíte.
20:49:57
15.04.2004
PeterP136
-> Jirik: Pravda, aj stryko mi hovoril, ze kym mu do auta netieklo, tak mal podlahu celu, ale ked mu zacalo popod sklo tiect, tak bol bez podlahy za rok :).

Teraz mam auto utesnene proti zatekaniu vody, ale bohuzial vzdusna vlhkost ktora sa mi do auta dostane cez noc (ak necham otvorene kurenie) dokaze na gumovych vanickach urobit mokre flaky a v zime pod kobercami robila dokonca inovatku, aj ked tam nikade nemohla voda natiect. Takze trochu vlhkosti sa tam dostane aj vzduchom, a aj ked ta sama o sebe podlahu prezrat nedokaze, filce som mal od nej vlhke a brat ma feliciu bez akejkolvek dierky a filce vlhke az mokre a ten molitan pod pallubovkou bol mokry tiez a plech pod nim takisto. A to z druhej strany toho plechu este den predtym hrial motor asi dve hodiny v kuse.
20:18:33
15.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Já mám eMko 1983, filce tam mám, mám tam sucho a na podlaze ani stopa rzi i bez gumovanejch koberců. Ha ! 1 Záleží na tom, jestli tam někudy nechčije, pokud ano, pak to bude mokrý i kdyby to bylo celý auto z neoprénu.

Téct tam může:

- kolem těsnících gum na rámu dveří

- kolem tyče řízení (byste se divili jak to tam

může nalítat při jízdě v pořádném lijáku

- pokud nemáte na dveřích pod tapecem

nalepenou folii, tak tam může stejkat voda

po vyjetí z myčky nebo za hustého deště po

vnitřní straně tepecírungu.

- může tam zatejkat kolem těsnění spodní

hrany předního okna, zatejká za to vlastně

za přístrojovkou, potom to stejká po kastli za

koberec a pak pod koberce na podlaze.

- pokud máte snížené auto a tudíž skloněné

dopředu, může mít tentýž vliv i zatejkání

zadním oknem, věřte tomu, že to proteče až

dopředu.

- může bejt někde ve sváru, či spoji podlahy s

rámem trhlina, prasklej svár, nebo prostě

vyhnilá dírka a opět tam za jízdy v dešti teče.

- v myčkách tam taky lítá voda pod tlakem u

předního trojúhelníkového okénka (sesouvá

se tam velmi často to gumové těsnící

profilové účko).

To je zhruba tak všechno, zatím mě nic jinýho nenapadá, jsou to posbírané moje zkušenosti a také od kamarádů.

Pro jistotu jsem všechny dveře přetěsnil novým těsněním zovaným jako pirelka - prodává se na metry. Dal jsem nové těsnění na kufr a nechal přesklít prasklé těsnění zadního okna, přední jsem nechal, je OK.

Pokud nemáte výše jmenované potíže ohledně kastle, tak toto přetěsnění 100%ně pomůže, nestojí to tolik peněz a co se týče dveřních těsnění - zmenší se hluk uvnitř vozu a zvuk zabouchávání dveří je taky o poznání lepší.

Ze začátku mají sice gumy trochu větší odpor než si sednou, ale je to gut. 4
19:20:31
15.04.2004
minno
inac posledne skodovky maju vsetky koberce zospodu take gumove - neviem ako inak to nazvat - proste nepremokave - ja mam r. 1988 a mam to tam. jeden znamy ma r. 1986 a este to tam nema. je to super vec, pretoze voda sa nedostava na podlahu. dodnes mam podlahu ako novu, bez trochy hrdze. je zaujimave, ze takuto "fintu" nepouzivaju dodnes ani niektore zahr. automobilky - napr. na jednej uplne novej, mne znamej Dacii, bolo po zime na podlahe tolko vody, ze az...:)
18:10:44
15.04.2004
PeterP136
-> Zero: Olej nedavaj. Rozpusti ti ipu na podlahe (ak ju tam mas) a pretecie cez odvodnovacie (aj ked sluzia na zavodnovanie :( ) otvory, ked pod nimi rozlepta plastizol. Navyse to bude smrdiet, ked das nikedy dole koberce budes cely od svinciku a nic uz na tu podlahu nenatries.

Olej a noviny odporucaju prasata, kttorym sa nechce podlahu pred natretim ocistit a potom rucne natriet stetcom.
17:00:18
15.04.2004
Zero
Tet my nekdo radil at natru podlahu olejem respektive at tam dam noviny a ty natru olejem nebo namoceny noviny do oleje a dat tam.

Nevim jesli to je moc optimalny.
10:30:13
15.04.2004
PeterP136
Ja som na podlahu naflusal dve vrstvy zakladovky a na to dve vrstvy body 910. Ten na slniecku nemakne. Akurat ten ipur na pallubovke po opekani na slnku priserne smrdi. Filce som vyhodil, pretoze tie vodu furt drzali aj ked vsade inde bolo sucho.

-> Miroslav Hajný: Odporucam tie filce vysmarit, pretoze som chvilu jazdil vpredu bez filcov (tie sa ususit za den na slnku a vetre v lete nepodarilo) vzadu s vysusenymi filcami. Ked som to natieral, tak vzadu boli filce mokre (minimalne boli viac nez len vlhke) kym vpredu pod pogumovanym pletenym kobercom bolo uplne suchucko aj napriek tomu, ze pocas dazdov tam zatekalo cez odvodnovacie otvory.

Co je fakt blbe, tak tieto filce su nadalej aj vo feliciach a pod palubovkou som dokonca nahmatal nejaku tvarovanu tuhsiu ako keby molitanovu hmotu, ktorou je ciastocne odtlmeny interier od hluku z motoru a samozrejme aj po tyzdni slnecneho pocasia bola vlhka. Takze sa ani nedivim ze filicie hniju cloveku pred ocami.
08:19:36
15.04.2004
Bagrr
To je taky problém, kterej řešim, kudy vůbec do toho kufru vůbec teče? Těsnící gumu sem ještě neměnil, ale chystám se na to. A ještě se mi nezdá víko, protože je ňák na křivo, a tudíž asi nesedí. No a ještě mi tam může tíct přes blatníky, protože sou schnilý na maděru.
07:59:10
15.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Hlavně nedávejte do kufru žádnou barvu která se rozehřejvá na sluníčku (jako třeba já 9). Zatopí do toho v létě na parkovišti sluníčko a už tašky neodlepíte. Musím teď vyložit celej kufr i s podběhama kobercem, hehe. Ale nevadí, stejně jsem to chtěl udělat. Akorát že ten tlumex lepí vždycky v horkách v létě už 4 roky. 3 Ale nezatejká tam - mám new těsnící gumu.
07:20:08
15.04.2004
Bagrr
Já to mám taky v plánu, už jsem udělál kufr, protože tam mi ta voda doslova a do písmene stála. Tak jsem s autem zajel do dílny, dílnu jsem přetopil na hroznou teplotu a když voda vyschla, tak jsem brousil až na čistej kov a pak jsem to natřel základovkou tři vrstvy a pak ještě na to antirezin. Myslím, že tenhle postup bys mohl použít i na vnitřek. Hlavně nech originál filc, protože ten tu vodu vysává a nedrží jí pod sebou, jako guma.
22:18:18
14.04.2004
Zero
Co davate na podlahu aby nehnila?

Kdyz mate treba koberce nebo gumu?

Tet jsem vyndal ze skodarny pod kobercem takovy filce byli uplne mokry. osetrujete to necim?
Extreme Tyres