skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chlazení oleje
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 25.03.2004 do 25.03.2004, založil/a
19:54:23
25.03.2004
25.03.2004

Saky
taky si myslim ze pri kvalite dnesnich oleju ktere mazou i pri 130stupnovych teplotach to ztraci smysl, u seriovejch a takovejch poloupravenejch motoru je to uplne na nic..
19:51:34
25.03.2004
25.03.2004

Alan
Má vůbec při dnešních olejích tenhle chladič vůbec význam?mě to teda příde jako zbytečnost,a další místo co by mohlo dělat neplechu

19:51:18
25.03.2004
25.03.2004

Fén
Už jsem to jednou viděl, ale to byl had ve vaně.
19:03:20
25.03.2004
25.03.2004

Komár
To vidím prvně. Buď se dával normální chladič oleje, nebo tenhle výmisl se spirálou, ale oboje nejednou asi nemusí být špatný.
08:50:57
25.03.2004
25.03.2004

CHIP
-> Dvordy: No nevim, teplota oleje muze byt pres 100 stupnu a to znamena ze kdyz budes ohrivat vodu jeste tim olejem, tak to asi nebude to pravy orechovy .... Pak mozna ve predu vymenit chladic za nejakej vetsi ....
08:40:41
25.03.2004
25.03.2004

Dvordy
jo, ještě popisky
1- chladič oleje; 2- čistič oleje; 3- vyrovnávací nádoba chladící kapaliny; 4- výměník; 5- přívod chladící kapaliny do chladiče; 6- přívod k čerpadlu; 7- čerpadlo chladící kapaliny
1- chladič oleje; 2- čistič oleje; 3- vyrovnávací nádoba chladící kapaliny; 4- výměník; 5- přívod chladící kapaliny do chladiče; 6- přívod k čerpadlu; 7- čerpadlo chladící kapaliny
08:40:09
25.03.2004
25.03.2004

Dvordy
jaký máte názor na takovéto chlazení oleje?