Vymena alternatoru 42A za 55A Facko

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 15.03.2004 do 18.03.2004, založil/a
řadit dle data
15:38:22
18.03.2004
Komár 1981
diky za podporu. doufam, ze tam neco nezmrsej!9
09:10:21
18.03.2004
BEYER - zrušená registrace
Marek: ale pofrci to aj s rele zo 42A ;) 35A neviem taky som este nemal v ruke ;)

Komár 1981: nic proti profikom ale jedno viem ze do servicu neodporucam dat robyt nic... z mojix skusenosti ala service si to vsetko radsej spravim na kolene hocikde na parkovisku a bude to x-nasobne lepsie ;) obrazne povedane ;) tak drzim palce nex ti nepototo aj to co je dobre ;o to oni radi ;(
13:33:07
17.03.2004
Marek
aspon co vim tak na S1xx 55A ma jine rele nez 42A a 35A
11:48:55
17.03.2004
Komár 1981
-> Ctverak: ahoj, diky za radu, ale ja mam altik z facka. ten ma "normalni" remenici.

To all: jak sem psal o nekolik radku nize, vse se uz resi vymnou u profesionalu, ti doufam budou vedet, co je treba. Diky za cenne rady!
07:27:22
17.03.2004
Ctverak
Pri pouziti alternatoru z Feldy se musi upravit drzak alternatoru, a pak jeste vymenit vodni pumpu a remenici na klikovce pro pouziti vicedrazkoveho klinaku. Urcite jde na alternator nasadit i remenice na klasicky klinak, ale prenos vykonu uz neni optimalni a remen je hodne namahany.
16:06:28
16.03.2004
Komár 1981
Diky za vsechny informace, auto je momentalne v servisu kvuli motoru a trablim s hlavou atd... tak jsem se poptal, jestli by mi nevymenili ty altiky. Doufam, ze to udelaj OK, ze s tim nebudou mit problemy. 1
12:06:43
16.03.2004
BEYER - zrušená registrace


Komár 1981: a ak ti to pomoze tak som ti narixlo nieco taketo zbuxal : 1. privod z baterky a zo startera ak sa nemylim ;) 2. ten zlty isiel do regleru (stareho) ...cvak... nepotrebny ;)

3. kontrolka dobyjania ;) ten ide do alternatora ;) 4. zo stareho regleru kostra staci odpojit ;) 5. z noveho regleru (ten je v alternatore) do altika... ak sa nemylim to by malo byt vsetko ale mozem ti to zistit len sa musim pozriet do strojovne ;)
zvětšit Vymena alternatoru 42A za 55A Facko - obrázek od BEYER - zrušená registrace vložen 16.03.2004 12:06:43
11:36:51
16.03.2004
BEYER - zrušená registrace
Komár 1981: nepotrebujes k tomu nic pretoze favo alternator ma v sebe regler aj s uhlikami ;) u nas stoji ten regler cca 500sk a nieje naskodu ho vymenit (podla stavu uhlikov), z altiku musis troxu urezat asi tak 1cm kvoli rovnobeznemu vyoseniu klinoveho remena (inac by sa ti mohol vyvliect remen, alebo horsie roztrhnut) podstatne je to aby si dosiahol rovnobeznost s ostatnymi remenicami ;) je jedno aky sposob pouzijes ale musi to to byt rovnobezne ;) aspon bye ocko ;) odpojis stary regler a zapojis to do alternatora ;) teraz neviem spameti ktory kabel kam ide ale nieje to nic zlozite ;) a este ti odporucam si zohnat malu remenicku alternatora mali to tie novsie typy facok, dobyja to hned z nizkyx otacok a nekolisu svetla ;)

Tomáš : a altiky na Sxx mali mat zabudovany regler ale nemali ;( teda aspon som sa tym nestretol ;( a to som mal Sxx od r.v. 88 - 90 ;(

all: 70A altiky su uz z feldy teda z golfa len neviem ako to je z remenicou ci sa da pouzit ta stara ??? a tiez ix treba upravit co nieje taky problem ;)
10:57:43
16.03.2004
Tomáš SK
Pokial viem, tak aj posledne 55A altiky na S1xx mali takisto regulator zabudovany.
19:10:20
15.03.2004
Saky
jeste se da sehnat 70A stejnyho provedeni,ale ten meli asi az feldy.. a ten uz ma regulator v sobe..
19:07:05
15.03.2004
minno
len taka otazka. vsetky favority mali altiky 55A, alebo sa do nich davali aj silnejsie (slabsie)? inac ja mam vo svoje S120 z r. 1988 standardne 55A1
17:49:42
15.03.2004
Roudik
ja si myslim ze nepotrebujes nic.. jen ho ciste vymenis ale neber me vazne jen si to myslym -> daggereall: ma asi pravdu
16:57:57
15.03.2004
daggereall - zrušená registrace
potrebujes jen jinej regulator na altik,pokud uz to neni altik kterej ma regulator na sobe.pokud ho ma na sobe tak potrebujes delsi draty na propojeni.
13:32:03
15.03.2004
Komár 1981
Ahoj lidi, kdyz uz tu bude nejaka starsi debata, hodte prosim link. Jinak potrebuju radu. Mam v aute 42A alternator a pri predjarnim uklidu ve sklepe jsem nasel (doslova) 55A alternator z Favorita. Tak jsem si rek, ze se nejaka ta ampera navic hodi a chtel bych je vymenit. Poradite, co kam jak a tak? Jinak mam motor FA, ale zapalovani standard 120. Diky
Extreme Tyres