Zapojeni centralu s DO

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 13.03.2004 do 15.03.2004, založil/a
řadit dle data
11:58:37
15.03.2004
Palic - zrušená registrace
-> doomaZ: nemas zac.......... :))) snad to pomohlo i jinym......:)))
11:02:52
15.03.2004
doomaZ
-> Palic: Diky moc. Takhle polopaticky jsem to pochopil i ja.

-> BlackSUN: Barvy dneska zjistim a vecer to sem napisu. Treba budou stejny a bude. Uvidim.....
09:54:42
15.03.2004
Palic - zrušená registrace
-> doomaZ: zdar.... u toho 5 dratovyho poznasdraty takhle, vem ohmetr a mer kazdej s kazdym, zapis si dva draty mezi kteryma si mej 0,00 nic.... pak servo prehod do druhe polohy a zopakuj....... opet budes mit dva draty s odporem 0,00...... jeden drat by mel bejt spolecnej....... ten je KOSTRA dalsi dva co ti ukazovali 0 jsou pomocne kontakty, ti ti rikaji v jake poloze to servo je.... no a ty zbyvajici dva jsou ovladaci kabliky, jeden bude na odemkni a druhej na zamkni......... (zalezi na provedeni serva, bud je spinanej proti zemi, nebo se pina mezi tema zbyvajicimy dvouma...... (zmenou polarity))............

13:24:55
14.03.2004
BlackSUN
Že je u spolujezdce jenom dvoudrátovej to je úplně jedno, mělo by na klíč stačit jedno to pětidrátový, jak už jsme tu dva lidi psali na motor stačí dva dráty a tři sou řídící do jednotky. takže když si to zapojíš doma, tak jedno pětidrátový ti ovládne kolik chceš dvoudrátovejch.. samozřejmě přes jednotku.. Tak napiš jaký sou u těch pětidrátů barvy a třeba to podle nich dáme dohromady. Ja se podivam jaky barvy mam ja a to pak pude nějak už udělat..
12:56:16
14.03.2004
doomaZ
No ja to prave mam na kokot. Ted tam mam ten u ridice 5dratovej a u spolujezdce jenom 2dratovej. Takze na klic to necentraluje. A doma mam dva petidratovy, tak ze bych to vymenil. Jenze prave jak s tema kabelama. To dalkovy snad dam dohromady.
11:50:21
14.03.2004
Saty
O ovládání centrálu se stará ta menší krabička (funkce odemykání klíčem) a ta větší by měla fungovat jako příjmač DO, který vysílá impulsy odemknout/zamknout do centrálu. Takže jestli ti nefunguje centrál při odemykání klíčem tak bude špatná ta menší krabička. Musíš mít samozřejmě dobře zapojené pěti drátové serva. 2 dráty = motor. 3 dráty = přepínač (1drát společný a ty dva určují zda je odemknuto nebo zamknuto).
20:56:06
13.03.2004
doomaZ
Dik. Na googlu jsem to zkousel a nic o autech to nenaslo. Ale dik.
17:05:33
13.03.2004
BlackSUN
No podle me to zapojení stejný nebude, i když logika asi stejná bude... Ale mělo by to jít zjistit... U toho pětidrátovýho jsou dva dráty ovládající samotný motorek, jeden je zem a dva sou signalizační aby fungovalo ovládání třeba i klíčkem, prostě sou to řídící motorky..

Jinak na tý jedný pixle máš NewSillicone nebo co, to bych zkusil hledat na googlu no a jinak ti neporadim ani schema nedam..
16:55:49
13.03.2004
doomaZ
Potrebuju poradit. ted mi v aute prestal fungovat central. Tak bych potreboval nejaky schema zapojeni. Cely jsem to nafotil, tak kdyby jste nekdo o tom neco vedel, nebo kdo to vyrobil, ja uz bych si pak napsal jim. Nevim vubec co to je za znacku. Jsou to dve krabicky (prijimac www.volny.cz/domaz/centra l/1.jpg a zamykac www.volny.cz/domaz/centra l/2.jpg).



A druhej dotaz: kdyz mam dva ruzny motorky na central (to co taha ty cudliky). Do kazdyho vede pet dratu. Tak je to poradi u vsech vyrobcu stejny, nebo je to ruzny (jako jestli je to zamenny, kdyz zapojim draty ve stejnym poradi od zhora dolu).

Dikec
Extreme Tyres