plyn v pneumatikach

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 11.03.2004 do 16.03.2004, založil/a
řadit dle data
08:24:17
16.03.2004
Košan
-> wekky: no jasný..
13:27:15
15.03.2004
Komár 1981
nebo LPG! jestli mate plynaka, tak mate tankovani a dofukovani v jednom miste!3 Vysledek srovnatelny jako s vodikem, jen budete muset tim rafkem jeste o ten obrubnik skrtnout, aby to chytlo! 3
12:20:04
15.03.2004
Milošek
dejte tam vodik a kdyz nalitnes na patnik bude to zabava i z ohnostrojem:)))
09:00:57
15.03.2004
wekky
-> Košan: Samozřejmě, že dofouknout v případě nutnosti to jde, ale pokud to budeš často kontrolovat na těch bazmecích na benzinkách a dofukovat o výhody plynu časem přijdeš...
08:21:45
15.03.2004
U-Geen
-> Jirik: při nadměrném zahřátí ti ti to bouchne, to nedělej :-)
07:04:44
15.03.2004
Jirik - zrušená registrace
Mě to taky dost zajímalo, ale kola mi neutíkají a tak jsem od toho upustil.

...co když si do nich naprdím ? 1
23:30:07
12.03.2004
Košan
-> wekky: :) vzduchem to dofouknout jde.. proč by jako nemělo???

Jinak jestli je to kvuli korozi to nevim..ale při zahřivání pneumatiky nestoupá tlak takže nehrozí že kolo bouchne (tahle vlastnost se ale uplatnuje spís u dodavek, nakladaku a tezsích aut)

na debicách me to neutiká ale brilantky zkurvený musim kazdy 2 mesice dofukovat (samozřejmě že stim nejezdim do pneuservisu a nafouknu je kompresorem)
16:01:30
12.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Dusík jsem měl už na OR 34 a znát to bylo na kostkách - menší hluk od gum a lepší jízdní vlastnosti, které nejsou tak náchylné na teploty díky tomu Dusíku, který nemění tolik tlak. A foukat jsem nemusel vůbec. Takže jsem šel do něj i teď.

15:54:45
12.03.2004
Saky
ja kdysi slysel vysvetleni ze je to kvuli korozi a ze ma dusik vetsi molekuly a ze prej neutika , takze neklesne tlak. ale co je na tom pravdy?
15:51:45
12.03.2004
King
Nemate pro ty zazracne vlastnosti dusiku pri jeho pouziti v pneu nejake vysvetleni :) Ja jsem myslel, ze se tim plnej bezdusaky a diky tomu, ze N2 je inertni, nedochazi ke korozi rafku. Nejak mi neni jasny, proc by cistej N2 nemel s teplotou menit tlak, kdyz vzduch je z vetsi casti tvorenej taky N2......
07:06:57
12.03.2004
wekky
Je to lepší. V podstatě nemusíš kontrolovat tlak a dofukovat (to ani vzduchem nejde), stačí když ti tlak zkontolují jednou za půl roku při výměně letních za zimní a naopak. máme to na meganu a a ani při té výměně to nedofukovali, jen zkontrolovali, tlak byl pořád stejný.
22:58:10
11.03.2004
Baghira
Pokud si správně pamatuju, napouští se to dusíkem. jsou na to i spešl čepičky na ventilky. Dělá se to proto, že dusík se při vyšších teplotách neroztahuje.
21:30:41
11.03.2004
aDAm
no co sem kdysi slyšel tak to i ma trochu vliv...ale nevim co je na to pravdy a 10Kč za kolo není zas tak moc....;-)
20:06:25
11.03.2004
martyCZ
-> Marek: nemyslim si, ze by melo to, co mas v pneumatikach, vlivk na jizdni vlastnosti :o)
19:54:50
11.03.2004
aDAm
teď už jen záleží jaký že;-)
19:54:01
11.03.2004
Saky
myslim si ze kazdy ma v pneumatice nejaky plyn-)
19:52:28
11.03.2004
Marek
mate nekdo plyn v pneuamkitakch, jake jsou jizdni dojmy a kolik to cca stoji, v jednom pneuservisu rikal ze zhruba 10Kč za jedno kolo.
Extreme Tyres