Hoří mi ventil! Proč?

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 08.03.2004 do 15.03.2004, založil/a
řadit dle data
15:39:58
15.03.2004
Racyk
-> Adam Radimovič: ????
16:06:59
11.03.2004
aDAm
-> Racyk: a tu vůli má ten palec nebo ten spoj těch dvou hřídeli;-)



jinak tady před kolejema udělame motorku papapa;-) a začneš jezdit vláčkem kolejáčkem;-)
10:36:27
11.03.2004
Racyk
-> Saky: hlavu ze 105 mám doma:)), to že tam bude ventil to vím, ale jeho styčná plocha s hlavou asi nebude to pravé ořechové a že už jsem podpálený ventil viděl a ten tam skoro nebyl:)

-> King2: no ten předstih taky zkusím, ale nejdřív budu muset vyměnit palec rozdělovače, protože má mirnou vuli a nejde to moc vyladit:)
10:27:22
11.03.2004
Saky
ono kdyz to mas jen do leta tak bych to neresil.. stejne uz treba muze byt v prdeli takze ani to stridani benzinu ji treba uz nemusi pomoct jezdil bych asi tim stylem dal a kdyz se ventil proklepe uplne koupil bych hlavu treba ze 105ky za 200 a prehodil a jezdil dal.. a v lete budes mit novej motor tak proc to resit..
10:25:37
11.03.2004
Saky
ventil tam bude porad-))
10:14:35
11.03.2004
Racyk
jo jasně že tam liju N95 + aditiva, to je mi jasné, stačí když sundám filtr a podívám se do karbecu a vidím to totální sucho v komorách karbecu:))

Seřizuju myslím že pravidelně, ale ono jednou už seřizovat nepujde, bo ten ventil tam už jednoduše nebude:))

V návodu LPG je napsáno, že se má jezdit v poměru 1:1, takže co je pravda... Ale vím že 1:1 teda nejezdím, já tak 1:500:)))
10:11:48
11.03.2004
Saky
jestli to mas na 7000km a je ti jedno co s tim pak bude tak jezdi porad dal a holt to obcas serizuj a jezdi casteji na benal.
10:11:19
11.03.2004
King
2 Racyk: Uz to tady padlo, takze nejdriv zkus nastavit co nejvetsi predstih, tak aby neutrpela akcelerace a spotreba. (Priklad 10st zakl. prestihu)Dal se da nastavit troku vetsi ventilova vule pri stelovani a tim oddalit termin dalsiho stelovani (napr. vic o 0,05). Pomuzes tomu, kdyz rekneme kazdych 50km na chvili (1km) prepnes na benal - to jsem pouzival na sluzebkach, kdy jsem jezdil hlavne po dalnici a kdy se zaklepavaj ventili rychlejc. Muzu te uklidnit, ze hlava podle mych zkusenosti vydrzi min. 30tkm nez se ventily "proklepou" na konecnou, a to do leta asi nestihnes. Jeste jedna kacirska rada - zaklepavani ventilu je rychlejsi kdyz motor pracuje ve vyssich otackach, takze staci trochu ubrat z cestovniho tempa.
09:59:44
11.03.2004
martyCZ
odpoj uplne 4. valec :o)



no sel bych cestou nejmensiho odporu, casteji alespon kratke 1km cesty na benal s vetsim nez malym mnozstvim aditiva (nebal bych se dat i 3x vic nez je predepsano) a pravidelne serizovat!
09:55:32
11.03.2004
Racyk
-> Saky: proč neinvestuju do upravy hlavy a ventilů, protože chci dát jiný motor, o tom jsem už psal v jiném příspěvku, ale až v létě a do té doby mi ta 130tka musí vydržet ještě cca 7000km!!!! Ted na to nejsou penizky:))) Tak proto se ptám na nějaké provizorní řešení, co by ten ventil na chvíli zachránilo...
09:29:03
11.03.2004
Saky
no a ja bych nekupoval feldu ale fabku-) taky bych nedelal tvrzeny sedla.. ale je to jina cenova..
09:24:32
11.03.2004
Baghira
-> Komár 1981: A o tom to je. Jak tam je litinová hlava, tak nebrat :-).
09:22:05
11.03.2004
Komár 1981
No ja jsem vymenil puvodni 1200 za 136 :o) takze me nejaky olovo muze vite co... 1
09:20:07
11.03.2004
Baghira
A nebo jezdit jen na LPG a za uspořený peníz si koupit lepší motor na bezolovo. Dnes s odstupem času bych ani nenechal dávat ty ventily s tvrzenými sedli...nevyplatí se to. Za tu cenu už máš felda motor.
23:50:37
10.03.2004
Petr P
No taky do 130 doufám leješ 95 a ten už seženeš jen bezolovnatej. To je skoro stejný, jako to LPG... Nalij do toho alespoň dvounásobnou dávku aditiva, ať se to rychle co nejlíp promaže.. Pak by mohlo stačit jezdit na benzín míň. Jinak tušim že u LPG by možná mohlo pomoct nastavit trochu větší předstih.
20:32:10
10.03.2004
martyCZ
ano ano, 3/1 je nejnizsi pomer, ktery je pro skodovacke motory kriticky prave kvuli mazani sedel!



doporuceny je tusim 2/3
17:54:38
10.03.2004
Komár 1981
Podle rad od odborniku z HL Propanu by se melo jezdit v pomeru LPG/benzin = 3/1
17:11:18
10.03.2004
King
2 Racyk: No to je kurevsky "álo" :) Praktikoval jsem asi 1km na benal ze 100km ujetych, ale zvlast pri dalnicnim provozu se to zaklepavalo docela fest.
17:10:45
10.03.2004
Saky
tak proc neinvestujes cca 2000 do upravy hlavy do lepsich sedel a pak mas klid.

a nebo jinej motor-)) jinak jednim km to nezachranis-)
17:09:23
10.03.2004
Racyk
každý týden to jede cca 1km na benzinek, je to málo, že?
11:43:16
10.03.2004
King
2 Petr P: Spravna poznamka
00:14:06
10.03.2004
Petr P
No a dáš tomu občas napapat aspoň trošku benzínu s aditinem?
17:02:01
09.03.2004
Racyk
-> King2: no pravě, bo než se ten motor dal kdysi do kupy, tak se na něm zabrušovaly ventily a jestli se ten posledni nejak neudelal dobre je taky mozne, uvidim o vkendu, když budu do toho dlubat:))
14:05:46
09.03.2004
King
2 Racyk: ale to ucpani u 4. valce se nemusi nutne projevovat na teplomeru. Klasikou na lpg je ze se nejvic zaklepavaj vyfukovy ventily na 2. a 3. valci, protoze jsou vedle sebe a material je vic tepelne namahanej. Ve tvym pripade to vypada na nejvetsi tepeny namahani u 4. valce, ale vylocit se neda ani to ze je podpalenej.....
12:39:55
09.03.2004
Racyk
-> Saky: dik
12:13:38
09.03.2004
Saky
tady mas ilustracni foto-) ale v tomhle rozliseni to neni moc videt.. ale aspon vis kde mas hledat
zvětšit Hoří mi ventil! Proč? - obrázek od Saky vložen 09.03.2004 12:13:38
11:51:45
09.03.2004
Racyk
-> Adam Radimovič: jaký šroubek? Myslím že by se mi neměl přehřívat, teplota je se mi zdá normální, tak kde mám ten šroub hledat?
22:51:47
08.03.2004
martyCZ
k cemu zavit? :o)
22:40:41
08.03.2004
Saky
i se zavitem-)
22:33:28
08.03.2004
martyCZ
no ja ted rozebiral 136 blok a musel jsem to provrtat, ani sroubovakem to neslo!
22:30:06
08.03.2004
aDAm
když se odšroubuje takovy jeden šroubek tam vzadu co je ve vodním kanále tak by měla téct voda,pokud ne tak tam dloubni a když vydloubneš bláto tak máš o zábavu postaráno;-)
22:25:06
08.03.2004
martyCZ
hmmm, kdyz jsem ja mel problemy s hlavou tak mumlal neco o tom, ze 130 hlavy jsou na howno, snadno praskaji a nic nevydrzi.



a proc na 4. valci? nemas problem s prehrivanim 4. valce? casto se stane ze se to tam zanese a skoro vubec se vlozky nechladi
21:49:49
08.03.2004
Racyk
jo
20:25:38
08.03.2004
martyCZ
to mas 130 hlavu?
15:53:27
08.03.2004
Racyk
No mám takový problém, mám 130 s LPG a neustále musím štelovat ventily, resp po každých 1500-2000km, ono by to tak nevadilo, kdyby to šlo pomaleji, ale jeden vyýfukový, ten poslední u kabiny se zaklepáva poměrně rychle, ty další tři výfukové se za 1500-2000km zaklepnou z vule 0,25 na 0,15-0,1, ale ten poslední je vždy téměř na nule, nebo s nulovou vůlí. Čím to může být, vím že odcházejí všechny, ale proč ten jeden o dost rychleji než ostatní.
Extreme Tyres