Karbec

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 07.03.2004 do 15.03.2004, založil/a
řadit dle data
09:11:10
15.03.2004
Komár 1981
Koukni k Alanovi, ten ma LEKR ve svy skudce zapojenej, tak jak ma byt. Jinak je jedno jestli je to LEKR (vyrobce Jikov - licence od Pierburgu), nebo origo nemecky Pierburg 2E, ktery se daval do prvnich facek, pac Jikov jeste takovy karbec nevyrabel...
19:36:49
13.03.2004
R@ZOR
Takže je jedno jestli mám Lekra, nebo Pierburga? A jak je to se zapojením vody a hadice posilovače?
15:26:57
10.03.2004
Ctverak
LEKR byl opravdu jenom jeden, pro 135 i 136.
22:29:42
09.03.2004
Saky
no tak natoby ti mel odpovedet nakej favoritar ale podle me byl lekr jen jeden a jen jedno saci potrubi k tomu pak uz byli jednobody..

pokud budes prevarovat saci je vhodne pouzit to z BMM ma udajne nejvesti prumer kanalu

ale vazne nevim., ja ty lekry nechavam stejne jeste predelat v motorexcelu tak to neresim..
22:23:02
09.03.2004
R@ZOR
Ješte jeden dotaz, jak jsou natryskovaný? Myslím tím, jestli se lišily trysky, jako u sedra 135/136? Je jich víc druhů? Jaký sací potrubí k tomu? Jsou všechny potrubí stejný?

10:34:10
09.03.2004
Saky
jj-) on napsal Pielburg ja Pierburk kdyz si to da zkuseny ctenar dohromady tak mu vyjde Pierburg -) ale lepsi napsat Pierburk nez napsat treba sici motor nebo nabydnete my -)))
10:16:16
09.03.2004
King
Panove zrejme mluvi o Pierburgu :)
23:51:38
08.03.2004
Saky
protoze Pierburk je naka nemecka sracka a Jikov vyrabel pod jmenem LEKR to samy nejaka licence nebo co..
23:47:57
08.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Myslel jsem si to, ale proč maji rozdílný názvy?
23:31:27
08.03.2004
Saky
Pierburk a LEKR je to samy..
23:24:38
08.03.2004
R@ZOR
A co Pielburg (nebo jak se to píše), jak je na tom oproti Lekru? Dík za info.
23:23:11
07.03.2004
R@ZOR
-> Alan: Nechtěl by jsi to se mnou vyměnit sací + karbec? Psal jsem ti mail. Tak dej kdyžtak vědět! Jaký máš sací potrubí? Máš origo pro Lekra, nebo převařený?
18:57:38
07.03.2004
Alan
Jestli máš rapida tak je to v pohodě ,protože lekr je o dost viší než sedr,a ještě když tam máš pod nim podložku tak už tam nenasadíš žadnej filtr,ale naštěastí u rapida je tam víc místa.No asi já osobně přejdu na sedra ,v lekrovi nevidim teda žadnou vyhodu,musíš k nšmu natahnou hadice od vody, a další problem převařit sání ze 136 nebo dat z fava + podložku.A ještě když máš sedra tak to neni tak nápadný polišům.Jo a ten automatickej sytič nic moc funguje to jak chce..
17:02:58
07.03.2004
Lukáš
já mám na autě SEDRA a kamoš, s jeho autem občas jezdím, má LEKRA a je to nebe a dudy - pravidelnější chod motoru, lepší spotřeba, nemluvě o automatickým sytiči - jen mi to občas chcípne, páč si pořád na tvrdší plyn nemůžu zvyknout 1

výkonově nemůžu porovnat, já mý auto má 130tku a u lekra je 136, takže je to o dost živější už díky motoru, roli karbecu si netroufám odhadovat ...
16:14:25
07.03.2004
R@ZOR
To není problem. :-) Máš s tím nějaký zkušenosti? Co spotřeba? Jak je na tom LEKR x SEDR, zajímá mě spotřeba i výkon.
16:10:15
07.03.2004
Lukáš
favoritovej LEKR, akorát si pak budeš muset zvyknout na o něco tvrdší pedál plynu ...
15:47:11
07.03.2004
R@ZOR
Přemejšlím o automatickým sitiči na Rapidovy, tak se vas chci zeptat, jakej karbec mám použít a jaký s tím máte zkušenosti. Dík za odpovědi.
Extreme Tyres