nedává jiskru.Proč?!?

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 02.03.2004 do 03.03.2004, založil/a
řadit dle data
21:07:58
03.03.2004
Baghira
-> King2: Jo to se nehádám, že jse v podstatě o štelování bohatosti, ale myslel jsem to jako najít vhodný střed mezi otáčkami, spotřebou a výkonem...neuvažuju teď benzín, protože kdyby se měl štelovat i ten, tak už by to byla asi moooc alchymie :-). Ale třeba já to mám teda tak, že na benál mám otáčky kolem 1000 a na LPG kolem 1100.
16:18:18
03.03.2004
King
To je prave moment na kterym se asi neshodnem. Na reduktoru se da nastavit akorat lambda pro volnobeznou smes a nikdy otacky. To plati i BRC reduktory, kde je navic extra sroub pro "otacky volnobehu", ale ve skutecnosti je to zase jenom dalsi pomocnej stelovak bohatosti. Jestli muzes nastavit jenom lpgckem volnobeh treba 1000rpm, pak je nekde chyba, treba hodne otevrena klapice 2.stupne a zbytecne to zvysuje spotrebu apod. Ale nejdriv vyzkousim, pak muzem mudrovat :)
15:46:15
03.03.2004
Baghira
-> King2: To jo, ale dá se nastavit na reduktoru nezávisle na karbu, takže je to na LPG jednodušší. No schválně to zkus, je to práce na 5 minut a vrátit to jde vždycky :-).
15:40:00
03.03.2004
King
Me tam ale hapruje to nastaveni 1. klapky. Vzhledem k tomu, ze volnobeh lpg se odviji od nastaveni volnobehu benalu, pak bych nestabilni polohu prvni klapky videl jako problem i pro lpg. Ale uvidime.....
15:33:44
03.03.2004
Baghira
-> King2: No to já neřešil, protože na benál nejezdim a u LPG mám volnoběh výš, takže mě to nebralo...ale pochopil jsi to správně, tak schválně pak napiš jestli to bylo nějak znát.
14:36:24
03.03.2004
King
Ach zooo! Ja jsem vcera prave vahal, jestli otocit bazmek, nebo tu "podlozku" s packama, co vymezuje zakl. otevreni 1. klapky. Cili kdyby se jeste osetril doraz 1. klapky bylo by to super reseni....Diky, zkusim
14:21:52
03.03.2004
Baghira
-> King2: Hmmm tak to bude v tom polskym šmejdu ETZ co tam mám, protože všechno ostatní už bylo nějak vyměněný a záměnně vyzkoušený.

No právě, že tenhle plýšek zustal jak má, ale otočil se ten druhej, pterej ti vymezuje dovření klapky v první komoře, jak se reguluje takovym malim šroubečkem u příruby karbu...jestli mi rozumíš. Ten když se otočí, tak právě umožní otevření druhý klapky (stále podtlakem) už od asi 15% první klapky a navíc jí při návratu pomůže zavřít. Asi jsem to tenkrát blbě popsal. Ale tohle je použitelný jen na LPG, protože tam si kvůli tomu, že ti ta první klapka dosedne bez toho dorazu a blbne na benál volnoběh můžeš na reduktoru navolit optimální ot. uff :-)...tak teď se v tom nevyznám už ani já :-)
13:33:56
03.03.2004
King
A nemas treba fotku. Ja jsem to pochopil tak, ze ten bazmek co je na hridelce 1.stupne (pruzinkou spojenej s nalitkem na sytici) otocis, aby prave neblokoval 2.klapku. Jenze kdyz se motor poradne rozvasni a 2. klapka se ufem naplno otevre, tak uz ji bazmek neni schopnej zavrit.

Co se ETZ tyce, nedavno mi jedno zacalo davat mensi jiskru a obcas vynechavalo pri chudy smesi zazehy. Nepomohla vymena konc. tranzistoru a vevnitr bylo vsechno Ok. Proste ho sebou vozim jako nouzovku a s jinym jetym ETZ je vsechno v poradku...

12:15:31
03.03.2004
Baghira
-> King2: Mám tam fačko bezkontakt. :-) jo to byl já, ale mě to funguje normálně, naopak to ještě při vacení pomáhá druhou klapku vracez zpět i když se trochu přidírá, tak nevím jak jsi to měl udělaný. Jde o to, že je druhá komora vlastně neblokovaná a může hned otevřít, ale po puštění pedálu se pomocí tý páčky zavře, takže nevím musel bych to vidět.
10:43:03
03.03.2004
King
2 Baghira: A co tam mas vlastne za zapalovani? BTW: sice OT, ale nebyl si to ty, kdo kdesi radil lpgistum otocit takovou tu packu na SEDRU co blokuje 2.klapku? Ja to vcera ze srandy zkusil a je to docela cool :) Proste jsem v kopci predjel kamion, akcelerace super, zaradim se, sundam nohu z plynu a shade porad zrychluje!!! Nakonec jsem musel ve 130ti vypnout zapalovani a vyradit. Diky tomu zmizel podtlak a druha klapka se umoudrila. Ale pripadal jsem si chvili jak v tom dile Kobry 11, kde se porouchanej medour riti dalnici a nejde zastavit :)
10:02:56
03.03.2004
Baghira
-> King2: Právě že ne, vše proběhlo normál, kondíky jsem nikde nepřehodil...no vymenil jsem VN kabely a pomohlo to, ale není to ještě uplně ono...nějak to dopadne, začínám mít podezření, že v el. to nebude.
09:56:55
03.03.2004
King
2 JohnyJ: Ty ses koukam na elektriku expert, viz "Altik a otacky" :) 1. Altik pri startu nemuze nijak ovlivnit jiskru. 2. Ten kix v zapojeni, co se ti poved ti moh "svarit" kontakty v rozdelovaci nebo seskvarenim izolace zpusobit zkrat na kostru - zkontrolovat. 3. Kdyz delam neco v autoelektrice, zakreslim si pred vymenou, co kam vede v opacnem pripade se zdrzim kritiky na smejdy z MB :).

2 Baghira: Pri startu je vliv altiku 0,000nic. Pri bezicim motoru uz zalezi jaky napeti altik udrzuje v siti auta. Napr. vadnej altik co se mota nekde mezi 12-13V (spatny uhliky, opotrebenej komutator) vs. dobrej altik se 14V se muze na velikosti jiskry projevit. V obou pripadech se kontrolka samozrejme tvari, ze se dobiji, ale odhalit to dokaze jedine merak. Otazkou je jestli se pri vymene altiku nepovedla jeste jina neplanovana zmena v elektrice...
21:52:49
02.03.2004
JohnyJ&120M - zrušená registrace
jo a ještě mi přijde,že kontrolka dobíjení svítí míň,jak předtím.co tohle může znamenat?a ne že někdo napíšete,že nic vy šmejdi!:-))
21:50:39
02.03.2004
JohnyJ&120M - zrušená registrace
všechno je,jak bylo předtím.zítra zkusim vrátit tu 35A a uvidim.a jestli to tim nebude,tak fakt nevim:-/všechno jsem prolezl,proměřil a je to ok.nevim proč to nechce chytit.sráče boleslavský.
21:49:57
02.03.2004
Baghira
Tak mě to pro změnu od výměny altíku hází menší jiskru a cívka ke taky v poho, takže by mě to zajímalo taktéž, jestli na jiskru může mít alťas vůbec nějakej vliv.
21:41:47
02.03.2004
Martin
To bych si troufnul tvrdit, že altík s tímto nic společného mít nebude. Hledal bych závadu na zapojení cívky a zapalování.
21:22:55
02.03.2004
JohnyJ&120M - zrušená registrace
čest chlapi.dneska jsem sehnal 42A altík.dal jsem ho do shade,všechno zapojil jak má a startuju.a ono nic.pak jsem teda zjistil,že jsem kondík zapojil na svorku 15 na cívce místo na 1.opravim.startuju a zase nic.měním cívku a kondík.startuju a zase nic.motor točí,jiskra však neskáče.do cívky šťáva jde,ale ven ne.myslim.kondík a ten černý kablík z regulátoru jak se připojuje na ten kostko-bazmek na boku cívky po vytažení konektoru při zapnutým zapalování jiskří.

Nemůže být altík KO,že by v sobě přerušil někde VN obvod?Před výměnou bylo vše OK.
Extreme Tyres