skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předstih
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 15.02.2004 do 22.02.2004, založil/a
10:24:39
22.02.2004
22.02.2004

K.D.B.
Pokud nechcete si nechat motor seřídi na Paltestu, tak použijte postup z Bati a spol.. Pro každý motor je předstih individuální, při plném zatížení v 2500-3500 ot by měl za optimálního stavu a paliva lehce zaklepat, jinak naprosto směrodatná je zkouška akcelerace. Když prostudujete tyhle "klasické" příručky, ušetříte si hodně času,zbytečných otázek,investic a zklamání...
20:10:26
20.02.2004
20.02.2004

Kočislav
Jo, jo, myslel jsem to tak, že na 742.136 patří stejný rozdělovač jako na 742.12 atd. A ten předstih by se podle mě lišit neměl, nanejvýš u 742.12X a myslím, že 742.136 doporučují nastavit předstih na horní hranici (z 3-7°).
14:14:52
20.02.2004
20.02.2004

BEYER - zrušená registrace
ked je nastaveny nizky predzapal to jest do minusu vtedy to vacsinou striela... ;) a dava nahubu motoru... ale ze by sa tym zvysoval vykon neviem povedat... samozrejme plati aj to co napisal PeterP136 ale to uz je hranica niekde pri 15 - 25 stupnox uz nad 8 stup. je citit narast spotreby... a dost razantne... ;)
12:49:03
20.02.2004
20.02.2004

PeterP136
Nie je to nahodou tak, ze cim vyssi predstih tym nizsia spotreba? Samozrejme do istej hranice kedy uz motor strasne huci a zacina detonovat a spotreba ide nahor a vykon aby sa to vyrovnalo nadol :).
Inac to ze na 742.136 patri 120ckovy rozdelovac je asi myslene tak, ze na 120, 130, 135, 136 patri ten isty rozdelovac. Lisi sa len zakladnym predstihom.
Inac to ze na 742.136 patri 120ckovy rozdelovac je asi myslene tak, ze na 120, 130, 135, 136 patri ten isty rozdelovac. Lisi sa len zakladnym predstihom.
09:27:47
20.02.2004
20.02.2004

Komár 1981
-> BEYER: Diky za fiky! (za info ;o))
09:17:28
20.02.2004
20.02.2004

BEYER - zrušená registrace
Kočislav - Komár 1981: mam pocit ze na 136 patry rozdelovac zo 136... ale neje to nutnost... ak nastavis zapalovanie 3 - 10 stupnov nic sa nedeje... akurat cim to budes mat nizsie tym to bude lenivsie a mensia spotreba a naopak... a je to uplne jedno ci mas 100 alebo 136... zakazdym ked som dal na auto cca 7-8 stupn. a bolo jedno na ci to bola 100 alebo 136 dotycny bol spokojny aj zo spotrebou a aj s vykonom resp. pruznostou motora ;) a teraz ma kamenujte ;)
20:06:02
19.02.2004
19.02.2004

Kočislav
Na 136 patří 120 rozdělovač, takže podle výrobce bych dal 3-7°
17:30:09
19.02.2004
19.02.2004

Komár 1981
mate nekdo zkusenost jaky predstih favo 136 se stodvacitkovym rozdelovacem? dik
10:17:36
19.02.2004
19.02.2004

BEYER - zrušená registrace
Skusil si aj takyx 7 - 10 stupnov... je tam troxu vyssia spotreba ale ide to o mnoho lepsie... aspon co mam ja skusenost... tak na 136 s favo rozdelovacom to na 10 stupn. ide velmo dobre ;) neviem ako sa xova 135 zo 105 rozdelovacom ale podla mna to bude nieco podobne teda ak mas stroboskop tak si najdi tu najlepsiu hodnotu vela casu ta to stat nebude a od uxa by som to moc nerobyl... mam info ze pri 3000ot by to nemalo prekrocit 35stup... ale neskusal som to tak este to sa priznam... vtedy by to malo byt ze vraj idealne... ak mas cas a xut skus... ;) a poreferuj...
11:05:09
17.02.2004
17.02.2004

King
Oba rozdelovace (favo a 105) maji sice stejnej prubeh krivky odstr. regulace (linearni) ale prubeh fava je pro LEKR a jinej vyfuk. 135 v shade se SEDRem by mela mit rozdelovac jako pro 120ku - stejnej je pro 742.135.
18:08:09
16.02.2004
16.02.2004

Janysek
Jo tak jsem tam našteloval 4° a super teď to jede jako kuna dík moc.
21:08:10
15.02.2004
15.02.2004

Dušan
ja bych to udelal podle ucha a podle toho jak to jede. K zaveru se da dojit docela brzo a vysledek je taky dobry.
09:41:37
15.02.2004
15.02.2004

Kočislav
Jestli je ta kombinace správná, tak by mělo být 1-5°. Ale správností té kombinace si teď z hlavy nejsem úplně jistý.
06:43:11
15.02.2004
15.02.2004

Janysek
Zdarec potřebuji poradit jakej mám naštelovat předstih na motoru 135 favo a se 105 rozdělovačem doufám že ta kombinace je správná.Předem dík.