17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 15.02.2004 do 17.02.2004, založil/a
řadit dle data
18:21:46 17.02.2004
Milošek
-> Martin: JA VIM ALARM MAM TAKY
16:50:42 17.02.2004
Martin
-> Racyk: Vidíš, to mě nenapadlo, to je fakt asi nejlepší řešení, co jsem slyšel. Lepší je pak snad už jenom poctivej alarm . Sice je to investice cca 1000-2500 ale může se to vyplatit...
16:36:17 17.02.2004
Racyk
ja bych to řešil elegantněji (tak to mám) stačí si ukostřit vývod na indučce číslo jedna a auto nedá jiskru. A abys nemusl tahat kabel až do předu do přístrojovky, tak je to ten kabel, který přivádí impulsy pro otáčkoměr (pokud ho máš) takže myslím že toto je velmi jednoduché a nemáročné řešení.
15:34:19 17.02.2004
PeterP136
Ak chcete zlodeja dostat, ale je tu velke riziko vymlatenia baterky, tak preruste len drot, ktory ide k odporu. To bude potom frmol nez na to pride, ak na to pride
-> King2: No nevím, co jsi mi tím chtěl říci, já jsem psal, že pokud chce udělat imobilizér, tak je dobré přerušit přívod na cívku (kontakt 15). Tím jsem myslel samozřejmě oba kabely. Jinak co popisuješ je pravda...
14:13:09 17.02.2004
Milošek
-> King2: nebudu reagovat
-> Zero: kouknul jsem do cedrycha a je to kabel ze svorek 50spinacka na 50el.magnet na starteru
13:46:00 17.02.2004
King
2 Milosek: Aaaa sakra, koukam, ze panacek si poradne neprecet na co reaguje -> takze panacek si sype popilek na hlavicku a zada o povoleni drzet hubicku, predem dekuji :o)
13:19:20 17.02.2004
Milošek
-> King2: jo a jeste ten k tomu starteru ze....
10:57:57 17.02.2004
King
2 Martin: Od starteru vede standardne u 105-136 kablik k zapalovaci civce. Je to +12V k preklemovani odporu na civce pri startu. Kompenzuje to ubytek napeti na aku pri odberu startovaciho proudu. Jeho prerusenim se skoro nic nezmeni, maximalne start bude v extremnich podminkach delsi, ale to je u skodovek standardni featura :)
10:04:13 17.02.2004
Milošek
-> Zero: sezen si schema el. a je to kabel ze svorky 15/54 na kotvu starteru...mam dojem ze je i ozncena svorka na spinacce zespoda...
20:26:04 16.02.2004
Zero
Jak vlastne poznam kabel od starteru?
Jakej mam prerusit?
Jak poznam ten kabel na trase mezi klickem a starterem?
Premysle jsem ze bych tam soupnul jeste sirenu (aspon 100dB):
ja mam imobilizer na starter a pohoda kdyz nezapojim spesl konektor a otocim klickem jako ze start engine tak se rozsvti na palubce kontrolka brzd:)podle me je to lepsi nez na civku nez aby tam nejakej smejd tocil 20min starterema vyflakal ti baterku...jinak ten kabel ze starteru na rozdelovac je nejake kravina pochopil bych na civku jako ze predradnej odpor pri startovani aby dostal plnej kour 12V:)
21:23:18 15.02.2004
Zero
Lepsi je prerusit zapalovaci civku aby se starter tocil ale auto nenastartovalo ze.
nemuze se tim neco poskodit kdyz se odpoji ten vodic a zacne startova?
15:24:53 15.02.2004
Martin
-> Zero: Nevzpomínám si, že by vedl nějaký drát od rozdělovače do startéru. Z rozdělovače (pokud máš klasické zapalování), resp. od kladívka vede jeden drát na cívku (pól 1, zde se připojuje i otáčkoměr).
Pokud bys chtěl dělat imobilizér, tak je lepší přerušit napájení na cívku (myslím, že je to pól 15 je to prostě ten druhej než tam kam jde to kladívko a otáčkoměr).
Jinak aby se ani nesepnul startér, tak musíš přerušit drát, vedoucí do kotvy startéru. Už si nevzpomínám na označení, ale vedou tam dva. Jeden od zapalovaní (?barva) a druhý jako přemostění srážecího odporu, vedoucí na pól 15 cívky (myslím červený).
14:08:09 15.02.2004
Zero
Super
naco presne je ten bilej vodic mezi rozdelovacem a starterem?
Jeste takovej detail jak poznam kabel od klicku nedke na trase mnel by to bejt nejaky zluty ale tam je vic zlutich ???
10:29:15 15.02.2004
Martin
Nejlepší imobilizér je, brát si s sebou palec od rozdělovače
Jinak tvé varianty bych uplatnil v klidu oboje.
02:44:08 15.02.2004
Zero
Chci si udelat jednoduchej imobilizer a nejsem si jistej co je nejlepsi prerusit.