skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Centrální stěrač na 120
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 10.02.2004 do 12.02.2004, založil/a
11:28:49
12.02.2004
12.02.2004

U-Geen
-> Luděk: nelze, je to strasne velky (vysoky), neveslo by se to nad vetrak. Ten Seat je idealni.
10:56:46
12.02.2004
12.02.2004

Luděk
kontrolní otázka: a co použít celej mechanismus i s motorem z BX (ten měl být původně i ve Favoritu)?
13:51:28
11.02.2004
11.02.2004

Jirik - zrušená registrace
Já jsem malej a ještě mám nízko sedačku. 
Když vystrčím škebli z okna a vytočím kola, tak sedím skoro na jeho úrovni. Navíc teď nevidím ani skrz volant, páč tam mam malinkej.
Stěrač jsem měl taky s doběhem u spolujezdce, páč to tam bylo podle mě vzhlednější než když je třeba ztopořenej uprostřed. Vadil by mi tak asi ve výhledu. Na druhou stranu Vejtra měla taky půlený okno, takže kdo je zvyklej z vojny.....
Škodovácký motorky občas věkem zazlobí a nedoběhnou přesně na naštelovaném místě a pak by to vypadalo šejdrem vprostřed blbě.
Pokud máš klasické škodovácké sedačky a ne jiné nižší (nebo alespoň Rapiďácké), a nebudeš převrtávat díru přesně doprostřed, tak to není nic moc, bere to větší plochu (hlavně v rohu) u spolujezdce než před tebou. A někdy při nahlížení "do zatáčky" to vadí, hlavně když to začne po dešti osychat s prachem (nebo když projíždíš přes rozestavěnou silnici a náklaďáky tam tahají bordel) - to pak přes ty rohy nevidíš vůbec.
Jinak "+" je to, že po úpravě ramínka stěrače na původním motorku běží stěrač tak 2x rychleji než původní dva (ty občas nestíhaly v prudkých deštích, ale tento jeden je funkční i skoro při smršti).
Zase ti neočistí sklo až do rohů. Jak se rozhodneš je na tobě. Já osobně jsem se vrátil ke dvěma kouskům. S jedním se to sice bude tvářit sportovněji, ale rychleji to určitě nepojede. 

Když vystrčím škebli z okna a vytočím kola, tak sedím skoro na jeho úrovni. Navíc teď nevidím ani skrz volant, páč tam mam malinkej.

Stěrač jsem měl taky s doběhem u spolujezdce, páč to tam bylo podle mě vzhlednější než když je třeba ztopořenej uprostřed. Vadil by mi tak asi ve výhledu. Na druhou stranu Vejtra měla taky půlený okno, takže kdo je zvyklej z vojny.....

Škodovácký motorky občas věkem zazlobí a nedoběhnou přesně na naštelovaném místě a pak by to vypadalo šejdrem vprostřed blbě.
Pokud máš klasické škodovácké sedačky a ne jiné nižší (nebo alespoň Rapiďácké), a nebudeš převrtávat díru přesně doprostřed, tak to není nic moc, bere to větší plochu (hlavně v rohu) u spolujezdce než před tebou. A někdy při nahlížení "do zatáčky" to vadí, hlavně když to začne po dešti osychat s prachem (nebo když projíždíš přes rozestavěnou silnici a náklaďáky tam tahají bordel) - to pak přes ty rohy nevidíš vůbec.
Jinak "+" je to, že po úpravě ramínka stěrače na původním motorku běží stěrač tak 2x rychleji než původní dva (ty občas nestíhaly v prudkých deštích, ale tento jeden je funkční i skoro při smršti).


09:33:40
11.02.2004
11.02.2004

U-Geen
spatne jsem to napsal :-) mam nizko sedacku samozrejme :-)
09:08:33
11.02.2004
11.02.2004

Saky
verejne priznani pan webamaster je malej-)
09:00:50
11.02.2004
11.02.2004

U-Geen
no napriklad tu ze ja sem malej a sterac mi prekazi ve vzhledu. Problem to samoyrejme neni pouye otocis raminko na motorku o 180st. A bude to i praktictejsi.
08:51:01
11.02.2004
11.02.2004

Rousi
-> U-Geen: jen tak pro zajimavost - ma nejakou vyhodu mit dobeh sterace u spolujezdce? Prijde mi praktictejsi mit ho u ridice, aby se nejdriv setrelo sklo pred nim. Slo by to tak vubec udelat?
21:22:21
10.02.2004
10.02.2004

U-Geen
-> Sita: dira presne veprostred obe puvodni zavareny a kompletni sterac z Seatu Ibiza mk.I (asi, proste ta pekna hranata), kterej je naprosto stejnej jako nabizi Bonrath
21:19:01
10.02.2004
10.02.2004

Sita
2U-Geen: tvoje soucasny reseni centr. sterace je porad v ty dire po pravym steraci? Je to OK, nebo je lepsi udelat jinou diru?
21:14:24
10.02.2004
10.02.2004

baaster
-> U-Geen: To je tvoje skodarna na ty fotce???
21:13:48
10.02.2004
10.02.2004

M-Viper
Jo taak
Už jsem pochopil... Sem si to nějak ani neuvědomil... 


21:11:32
10.02.2004
10.02.2004

U-Geen
Jak sem to napsal :-) Se mrkni na autora toho článku :-/
21:09:45
10.02.2004
10.02.2004

M-Viper
-> U-Geen: Jak to myslíš?
21:04:36
10.02.2004
10.02.2004

baaster
-> M-Viper: nooo to bude urco ono,diky moc si mi pomoch.

21:03:43
10.02.2004
10.02.2004

U-Geen
hehe kerej blbec ho psal :-)
20:59:12
10.02.2004
10.02.2004

M-Viper
20:30:18
10.02.2004
10.02.2004

baaster
-> M-Viper: Ja sem to delal podle nejakyho planku co sem nasel na netu,tam nic takovyho nebylo.Kdyz to rameno prodlouzim tak nebude vychazet na diru.
20:14:56
10.02.2004
10.02.2004

M-Viper
-> baaster: Zkus prodloužit ramínko na motoru stěrače. - Nadvařením, nadnýtováním, nadšroubením... Nebo si udělej nový...
20:09:18
10.02.2004
10.02.2004

baaster
Cusik lidicky,potreboval bych poradit.Udelal sem si centralni sterac ale ma docela kratkej chod,jde s tim neco udelat? a jak?