Rozdělovač

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 26.01.2004 do 05.02.2004, založil/a
řadit dle data
21:47:51
05.02.2004
R@ZOR
-> Pepino: Už je v kopřivách! :-) Už jsem sehnal 3 jiný. Zejtra se na ně kouknu.
13:37:51
05.02.2004
King
2 Pepino: Videno prizmatem zaveru Tveho prispevku, bude pro me lepsi, kdyz si pri nejblizsi zavade na shade koupim Oktavku RSko!! :)
11:43:58
05.02.2004
Pepino
jinak jen tak na prinmyslenou bezkontaktni rozdelovac s 50 Kw favorite by mnel mit stejnou charakterissstiku jako 105 tkovej !! Ale sehnat tenhle rozdolovac je problem ! a jeste k tem odstraaneni vuli, nejlip se vule odstranujou tak ze se starej rozdelovac hodi do kopriv a namontoüjwe se novej ! 105 stoji kolem 1500 a 120 kolem 1700 !!!
10:41:21
29.01.2004
King
2 Razor: Myslim, ze ani palec ani viko neni navzajem zamenitelny. Vule osy rozdelovace: Proste ta hlavni osa se nesmi v tele rozdelovace "vaklat" (axialni vule nevadi). A na spodku rozdelovace (myslim samotnej rozdelovac bez "kominku" je takovej krouzek s dvema vystupkama, ktery zapadaj do protikusu v kominku. Ten krouzek je s osou rozdelovace spojenej asi 4mm cepem. Vetsinou v tomhle spoji bejva brutalni vule (treba 10stupnu), ktera se jeste rozvodama nasobi dvema. Da se to vylepsit vyvrtanim vetsi diry pro cep a misto cepu se pouzije onen vrtak...
00:24:36
29.01.2004
R@ZOR
Ještě mám jeden dotaz, jde použít na starší typ rozdělovače (nízkej) palec a víčko z novějšího typu?

P.s. jak změřím ty vůle?
16:58:33
28.01.2004
Milošek
jo to potvrzujurozdelovac je svine jednou mi ma skodule zacala skubat a podobny srandicky na me zkousela v nezkejch a mel jsem unavenou pruzinku na odstredivce(zlaty paltest:))a taky kdyz jsem vymenil rozvody tak to zacalo a 50% tahnout lip od spoda!!!
13:37:12
28.01.2004
Happy Piston
Ty uplně prvňoučký. Nevim jak, ale v garáži sem vyhrabal knihu "Údržba a opravy automobilů Škoda Favo" od našeho spasitele J.Andrta. A tam sem to číslo shledal shodným. Ale už si nepamatuju do kdy se montovali...
13:29:33
28.01.2004
Saky
oni byli favo rozdelovace i kontaktni?
13:24:41
28.01.2004
Happy Piston
Naštěstí to bezkontakt ještě nebyl. (sem v tom nevinně) Obyč kladívka tam do sebe bouchaly. Kdyby to ale byl, hned bych zapřemejšlel, jestli by nějak nešel předělat na tu 105-charakteristiku.1
13:10:50
28.01.2004
Saky
si vymenil bezkontakt zpatky na kladivkovej system? aneb tuneruv downgrade?-)
12:58:54
28.01.2004
Happy Piston
Když sem poprvé dostal svoji shade do rukou dost mizerně táhla. A když už sem nevěděl co ještě zkontrolovat, mrkl sem na číslo rozdělovače a ejhle...byl z fava. Tak sem ho vyměnil za origoš ze 105-ky a hned to jezdilo o poznání líp. Ale Superbu sem s tim na pr... stejně nedal.10
09:46:34
28.01.2004
King
2 Raazor: Rozdelovac, coby "motormanagement&quo t; nasich shade, je bohuzel haklivej na jakoukoliv vuli a dochazi ke kolisani hodnoty predstihu a tim i ke ztrate vykonu. Priklad: Kolisani velikosti odtrhu kontaktu v rozmezi rekneme 0,2mm zpusobuje zmenu predstihu treba o 10 stupnu. Vule v unaseci hridele, je diky rozvodum jeste zdvojnasobena, coz presnosti okamziku zazehu taky neprida.
21:36:43
27.01.2004
R@ZOR
Já jsem ho nevyřadil schválně, je nejspíš špatnej, nejde to nastartovat... :-( Kontakty jsem kontroloval přectih taky. Je možný, že má takový vůle že to ubírá na výkonu? Opticky vypadá zachovale..
09:44:22
27.01.2004
King
2 Niky: Ten rozdil mezi 105 a 120 rozdelovacem opravdu neni tak propastnej. Zalezi hlavne na celkovym stavu tzn. vule hridele, vule v unaseci hridele, velikost mezery a stav kontaktu. Vyrazeni predradnyho odporu civky sice zlepsuje jiskru ve vysokych tockach, ale melo by se spravne realizovat jako automatika, ktera ho vyradi az rekneme nad 4000rpm. V nizsich otackach se to chova jako zbytecnej "proudozrout" a hrozi tepelna destrukce civky. Skutecny peklo pro civku nastava pri zastaveni motoru a pustenym zapalovani.
23:53:43
26.01.2004
Niky
Jen tak z lehka,Tím že jsi vyřadil ten předřadný opor na cívce jsi zvětšil napětí z cca 8.5V na 12-13V tím se zvýšil i protékající proud přes "kladívka" v rozdělovači a ty se tím pádem 100x rychleji opálí.Zkontroluj si teď jejich odtrh mel by být kolem 0,4mm.Jinak 105 rozdělovač má jinou charakteristiku ale to jen tak lehce nepoznáš! problém bude určitě v tom odthu a nastavení základního předstihu.Ten odpor nevyřazovat!!!!!!!!!!!! vyřazuje se "automaticky"je n při startu!
23:52:31
26.01.2004
Fén
23:51:33
26.01.2004
Fén
23:46:53
26.01.2004
Fén
Rozdělovač ze 105 má jinou charakteristiku.
22:47:34
26.01.2004
R@ZOR
Mám takovej asi blbej dotaz, je možný že 105tka se 120covým rozdělovačem táhne opoznání míň? Přetim tam byl nejspíš 105tkovej nízkej (starší typ). S motorem jsem nic jinýho nedělal, kromě toho, že jsem vyřadil ten odpor na civce a zapojit to přímo na civku. Přetim to jelo jak 120ca a teď to jede jak průměrná 105tka. :-( Poraďte prosím.
Extreme Tyres