skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dobíjení - help
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 17.01.2004 do 18.01.2004, založil/a
15:40:19
18.01.2004
18.01.2004

Kabal
dobra vec se podarila šáde zase dobiji, byl to vadnej regulator napeti
11:53:57
18.01.2004
18.01.2004
tomas
Mysirda: dit se nic nedeje 
Kabal: to je rozumny, to zkusit prohodit, pokud mas ND doma, neni co resit, ale odpoj si vzdy baterii, ten cerny kabel (ten co se spojuje na maticku, ne na fast-on), co vede od starteru (ke startreru vede primo od baterie) neni jisten.

Kabal: to je rozumny, to zkusit prohodit, pokud mas ND doma, neni co resit, ale odpoj si vzdy baterii, ten cerny kabel (ten co se spojuje na maticku, ne na fast-on), co vede od starteru (ke startreru vede primo od baterie) neni jisten.
10:33:54
18.01.2004
18.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
-> Kabal: Sorry za tu zarovicku, to jsem opravdu nevedel.
10:33:28
18.01.2004
18.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
-> tomas: Tak sory, jestli je to tak jak rikas tak se pletu. Nerikam ze vsehno vim na 100%. Ale jestli pise ze pri nastartovanym motoru mu altik ukazuje napeti baterky tak není co resit. bude to jasnej altik.
02:44:34
18.01.2004
18.01.2004

Kabal
-> tomas: ja jsem z Jilemnice okres Semily
s tema kabelama a svorkama me to taky napadlo, vse sem prosel a bylo to v pohode.
pak sem meril altik pri nizkejch a vysokejch otackach a porad to ukazovalo jen napeti baterky, takze faq nevim. ale dneska mam v planu tam hodit jinej altik a jiny relatko.
jeste otazecku.... jsou vsechny relatka stejny nebo jsou pro 55A, nebo 45A altiky jiny?
s tema kabelama a svorkama me to taky napadlo, vse sem prosel a bylo to v pohode.
pak sem meril altik pri nizkejch a vysokejch otackach a porad to ukazovalo jen napeti baterky, takze faq nevim. ale dneska mam v planu tam hodit jinej altik a jiny relatko.
jeste otazecku.... jsou vsechny relatka stejny nebo jsou pro 55A, nebo 45A altiky jiny?
23:46:39
17.01.2004
17.01.2004
tomas
Mysirda: chces snad zpochybnovat slova Pana Elektrikare?
Ta zarovka je tam pro dobijeni asi tak dulezita jako benzin pro motor. Tu proste zadnou alternativou nenahradis, i kdyby ses posral.
Kabal: od kud ses? Nadalku je to fakt tezky, diaknostikovat, osobne bych v prvni rade nejdriv prosel vsechny kabely, jestli jsou tak jak maji byt (uplne vsechny, zacni kontaktam na relatku a káblama vedoucima k zarovce). Jestli te podcenuju a uz si tak ucinil, promin. Jestli budou OK, tak zkus nahodit motor a zmer palubni napeti. Pokud vzroste melo by byt rele v poho. Taky si mohl napsat, jaky mas rele, jestli polovodicove, nebo mechanicke. Pokud jsou spoje OK tak je to pak fakt divne, kontrolka je zapojena tak, ze by mela prave sviti pri vetsine poruch. To ze dobijeci soustava dobiji poznas pri rozficenych svetlech behem chodu motoru a pak po zhasnuti motoru, jestli jas (ne zrovna jas, nevim ktera velicina presne) proste jestlizacnou svitit min nez behem chodu motoru, tak by melo dobijeni dobijet, tak je ale lepsi to zmerit.
Ta zarovka je tam pro dobijeni asi tak dulezita jako benzin pro motor. Tu proste zadnou alternativou nenahradis, i kdyby ses posral.
Kabal: od kud ses? Nadalku je to fakt tezky, diaknostikovat, osobne bych v prvni rade nejdriv prosel vsechny kabely, jestli jsou tak jak maji byt (uplne vsechny, zacni kontaktam na relatku a káblama vedoucima k zarovce). Jestli te podcenuju a uz si tak ucinil, promin. Jestli budou OK, tak zkus nahodit motor a zmer palubni napeti. Pokud vzroste melo by byt rele v poho. Taky si mohl napsat, jaky mas rele, jestli polovodicove, nebo mechanicke. Pokud jsou spoje OK tak je to pak fakt divne, kontrolka je zapojena tak, ze by mela prave sviti pri vetsine poruch. To ze dobijeci soustava dobiji poznas pri rozficenych svetlech behem chodu motoru a pak po zhasnuti motoru, jestli jas (ne zrovna jas, nevim ktera velicina presne) proste jestlizacnou svitit min nez behem chodu motoru, tak by melo dobijeni dobijet, tak je ale lepsi to zmerit.
19:41:20
17.01.2004
17.01.2004
impact
a proc tam teda ta zarovka je? tusim na techwebu byl clanek a bylo tam psany, ze kdyz ta zarovka prdne, tak to dobijet nebude...
17:08:12
17.01.2004
17.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
Psal tady ze žarovkou to není a kdyby mu prdla tak to nema vliv na to jestli se altik "vybudi".

17:05:22
17.01.2004
17.01.2004

Bob
-> Kabal: A neprdla ti žárovička kontrolky dobíjení?
Pak se nenabudí altík a nedobíjí.
Pak se nenabudí altík a nedobíjí.
15:21:40
17.01.2004
17.01.2004

Kabal
ok, ja myslel jen jestli se nema sepnout jen pri pustenym klicku, no nic zatim diky du se na to zas podivat...
15:19:20
17.01.2004
17.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
relatko by se melo sepnou hnet jak zacne alternator dobijet
15:13:37
17.01.2004
17.01.2004

Kabal
jo k tomu relatku, kdy se spina? ja ze se nesepne kdyz pustim klicky, nebo se sepne az kdyz to nastaruje?
15:08:37
17.01.2004
17.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
Zmervto nejdriv na altiku, kdyz nic nebude davat tak je to jasny ze to bude alti, a kdyz bude davat tak to zmer na baterce a kdyz tam nic nebude tak hledej v ceste od altiku k baterce, muze to bejt treba jenom blbe propevnenej kabel a nebo treba vadny relatko atd,.
14:55:42
17.01.2004
17.01.2004

Kabal
hmm to me uz taky napadlo, ale jaksi taksi je vytlucena baterka a sotva se otoci starter, jo a kdyz nic davat nebude tak cim to je?
14:48:33
17.01.2004
17.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
tak to nastartuj a zmer si jestli ti altik neco dava, mel by davat kolem 14Voltu.
14:46:47
17.01.2004
17.01.2004

Kabal
z niceho nic mi to prestalo dobijet, pri vypnutem motoru a sepnutem klicku kontrolka baterky nesviti... a mela by. (zarovka je v poho) nevi nekdo co se mohlo vy**at, a pripadne jak to opravit, predem diky