hydraulicka rucka

prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.02.2006 do 20.02.2006, založil/a COKAPIK
řadit dle data
22:02:49
20.02.2006
Saky
no sice uz neni plnokrevne hydraulicka ale brzdi to uplne stejne, stelovat se to taky nijak nemusi v provozu.. no problem
21:55:22
20.02.2006
Esso
-> Saky: To by pak uz nebyla moc hydraulicka rucka :-))
21:50:51
20.02.2006
Saky
a jinak kdyz tu desticku nechas tak jak je tak po cca 5000 km byly sjety desky do sipu s rozdilem 1,2mm coz taky neni nic hroznyho.. samozrejme rozdelit desky je lepsi reseni a nebo muzes dat rovnou brzdice s lanovodnou ruckou treba z oktavky
21:23:08
20.02.2006
Esso
-> ps: Ha takova jednoducha uprava me nenapadla diky za vysvetleni :-)
21:14:28
20.02.2006
petr s
-> Esso: Destička je rozříznuta na polovinu jednoduše řečeno
21:12:08
20.02.2006
Esso
-> vhml: prave kdyz uz ventil tak bych asi neresil to jestli to budu delat prez spojku ze.

Jinak stale nevim jak by to mohlo byt bez problemu u ctyrpistku pokud to myslite tak ze na 2 pistky dat rucku a na dalsi dva pistky dat normalni provozni tak to me prijde taky jako kruta blbost kolikrat tahas rucku a kolikrat brzdis normalne myslim ze by behem tisice kilometru ty desticky vypadaly strasne a taky tim kazis cely brzdny vykon tech ctyrpistu.Pokud je to mysleno jinak objasnete me to prosim :-)
18:58:27
20.02.2006
vhml
-> Esso: no to jo, ale bejt tam nakej ventil, tak by to mohlo hret docela huste........
22:33:57
19.02.2006
Esso
-> TomasB: Tak treba predstava ze u Matesa bych musel ruckovat fiha to bych nechtel.Proto asi zasada umet se rozjet bez rucky.

-> vhml: Jinak myslim ze s tou spojkou je to blbost protoze by asi nastal i problem s tim ze by si slap na spojku a ta by rovnou zabrzdila i zadek ne???
21:58:56
19.02.2006
JEIT
-> PeterP136: Rozpěrky taky znám.. můžeš za ručku rvát oběma rukama a nic.. Sem vyměnil pakny i lana a furt stejný.. mě to tenkrát vůbec nenapadlo, že se to tak vymačká.
21:56:43
19.02.2006
JEIT
-> Borin: Sem takhle jednou málem boural, páč jsem byl zvyklej chcípnout auto před parkováním a dobrzdit ručkou.. sem to udělal s trábim, zadní kola ze blokly, ale zmetek jel dál jako by se nic nedělo :-)))
10:41:52
19.02.2006
PeterP136
-> JEIT: To nebolo poznat ani s mojou skodovkou ked somju kupil. Rucna brzdila skor symbolicky a na prudsom kopci auto neudrzala. Tam ani nebolo poznat ci idem so zatiahnutou rucnou alebo nie (ked sa obcas zadarilo :) ). Teraz je to trochu lepsie s nadvarenymi rozperkami, ale hlavne som zvedavy co to spravi s komplet novymi brzdami, ale o tom az cez leto.

Ale to sa uz kusok vzdalujem od temy, tak uz radsej koncim ;).
23:31:34
18.02.2006
TomasB
-> PeterP136: ja som sa musel pohynat v autoskole bez rucky,a musel som to vediet lebo s liazkou sa opriet o auto za mnou by nebolo zabavne 4,ale nakolko viem jazdit autom uz veeelmi dlho tak to mam automatikcy bez rucky v akomkolvek aute a pri najhorsom to trosku zapiska 1
21:54:31
18.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> JEIT: To je pravda...trabi jel a zadní kola se ani nehly 3 3 3 Akorát do zatáčky to je blbý 1
21:53:14
18.02.2006
JEIT
-> PeterP136: S Trabantem se šlo rozjet i se zataženou ručkou a skoro to ani nebylo poznat :-)))) Ale máš pravdu, že ji taky používám jen v určitých situacích.. 4
15:00:21
18.02.2006
Štěpán
-> vhml: co mas za pindy?
13:21:16
18.02.2006
PeterP136
-> JEIT: Ved, hej. Ono je to s tou ruckou istejsie. Len mna v autoskole furt tlacil instruktor do toho aby som sa vedel rovnako dobre rozbiehat do kopca s ruckou aj bez nej a kedze bez nej je to rychlejsie a pohodlnejsie, tak rucku uz nepouzivam. Akurat ak som v neoskusanom aute, kde nemam este zapamatanu spojku, tak tam je rucka istota ze nezahrabem ;).
09:28:40
18.02.2006
JEIT
-> PeterP136: No já sem holt měkej, no.. si tady netroufnu se opřít o auto zamnou :-)))
00:13:16
18.02.2006
PeterP136
-> JEIT: Ty sa rozbiehas do kopca cez rucku? Ja sice nedavno tiez, ale len vdaka tomu, ze som za volantom skodvky sedel po dlhsom case a navyse s novou spojkou, takze som si netrufal do toho ladu sa rozbiehat nechtiac hrabanim.
21:06:33
17.02.2006
Wrcteam - zrušená registrace
kua samej novodobej pan YNZENYR3
20:39:32
17.02.2006
JEIT
-> vhml: Ještě by mě zajímalo jak by ses třeba rozjížděl do kopce :-) Plyn na podlahu a prostě povolil ručku, jo :-) Pomalu by to asi nešlo..
20:42:21
16.02.2006
vhml
-> Štěpán: boha moja, koukam ze se s vama zase da bavit na urovni
17:28:22
16.02.2006
Štěpán
-> vhml: to je u WRCu,jestli se nemylim,ale u auta s hnanym zadkem si myslim ze to neni moc dobre,zatahnes racnu a otacky mam na max,jeste omezovac :-)
16:53:40
16.02.2006
JEIT
Tady se občas vymyslej dobrý zlepšováky 1
16:52:08
16.02.2006
JEIT
-> vhml: 1 to si zrovna můžeš koupit auto i s automatem, abys nemusel ani řadit, když nestíháš mačkat spojku 3
16:09:41
15.02.2006
vhml
-> JEIT: tam nejde vo to ze budu drzet plyn, ale ze nebudu muset mackat spojku a zaroven tahat rucku= 2 ukony

takhle bych jenom zatach rucku a spojka by vypla sama
11:17:20
15.02.2006
JEIT
-> vhml: No právě ten rozdíl od WRC je docela podstatnej, protože oni stále drží plyn a předek je táhne.. nevím jak by se to líbilo tvýmu autu, kdybys držel plyn a zatáhnutím ručky vypnul spojku :-))))
23:03:35
13.02.2006
Mishoooo
-> Pavel Korbelář: no ja neviem co mi to tak chyta... ale vobec mi to neprekaza1 casom to teda urcite nebude az take ale zatial.... bybny som perfektne ocistil a zopar razy prebehol jemnym smirglom... zeby to tym.... kto vie
21:43:54
13.02.2006
vhml
-> malvas: basnik tim myslel, ze kdyz chce v ostry zatacce zatahnout rucku, tak musi zmacnout spojku a zatahnout rucku, takhle by zatah rucku a spojky by sama vypla, jak na wrc, tak zatahnou rucku a spojka jim sama rozepne(resp., rozepne stredni diferak ale to je detail)

btw: proc bych mel se vyslaplou spojou vylitnout ze zatacky? to sem trochu nepobral
21:22:56
13.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Mishoooo: Mě se to teda přebrzděné moc nezdá a tom ve předu zatím 2pístky ale to se až sleze trochu sníh změní
18:21:40
13.02.2006
malvas
stejne bys musel dat pred spojk. valec zpetny ventil takze si tam kde si byl a kdyby se sepla spojka tak bys asi hodne rychle vyletel ze zatacky a stejne je to na prd protoze spojku kolikrat stejne slapes tak nevim co tim basnik myslel9
18:09:54
13.02.2006
vhml
mam blbej ale mozna zajimavej napad, otazka je zda li je realizovatelnej,

na paku rucni brzdy bych dal valec s dvema vyvody(HBV), jeden klasicky do zadu do ctyrpistu a druhej vyvod bych ved do spojky, tak, ze pri zataceni rucky by jak zabrzdili kola tak by i sepla spojka! je to velka blbost? otazkou je jak udelat rozdvojku pred spojkovym valeckem a jestli by se to nekam nepretlacovalo
15:15:47
13.02.2006
COKAPIK
-> Lordozo: jejda no tys me tu ještě chyběl-)))3
11:42:34
13.02.2006
Lordozo
-> COKAPIK: porid si jiny auto kdyz te to nebavi 3
19:29:19
07.02.2006
COKAPIK
-> Mishoooo: no me prave krapet to prekazi......to stelovani a nejhorsi kdo to ma furt stelovat na presno aby to nebylo moc ani malo
19:26:17
07.02.2006
Mishoooo
-> Saky: no ved jasne .. 3 inak asi vedeli preco tam na koniec vyroby zasa nedavali tie 22-ky... kapicku to prebrzduje... ale uvidime po par tisic km...

-> Labros: ja nemam... ale duriq bude mat na kotucoch4

-> COKAPIK: no ja som dal aj lanovody vsetko new.. vsetko premazal... okrem pakien1 a stelovat po par tisic mi dako neprekaza8
17:33:57
07.02.2006
Labros
-> Mishoooo: ty už máš tu hydraulickou ručku na bubnech??
17:21:02
07.02.2006
sep
-> Saky: 40
17:20:16
07.02.2006
COKAPIK
-> Mishoooo: no generalku mam a do smyku to chodi ale kdo ma porad stelovat ty lanka to uz me zkratka nebavi...
14:34:36
07.02.2006
Saky
mischoo troufam si tvrdit ze velikost prasatek na tu rucku nema vliv..
13:32:27
07.02.2006
Mishoooo
-> COKAPIK: a na co ju tam chces mat na bubnoch? sak ked urobis GO zadnych brzd a das tam prasiatka 22 mm tak ta rucka ide na asfalte krasne do smyku... 4
13:19:21
07.02.2006
Saky
ani to neni slozite jako spis drahe treba AP racing vyrabi takovej hydraulickej hajzl kterej ma v podstate jeden vystup na prasatko a dva vstupy (rucni a normalni brzda) stoji to kolem 4k pokud si pamatuju.. pokud das kotouce vyjde te to v podstate levneji a bude to brzdit lip
12:49:48
07.02.2006
petr s
-> COKAPIK: To je moc složité tak to asi nikdo nemá
12:26:44
07.02.2006
COKAPIK
-> ps: a mylsis ze uz to tu treba nekdo ma?
12:14:23
07.02.2006
petr s
-> COKAPIK: Blbost to není ale není to jednoduché
12:10:06
07.02.2006
COKAPIK
hm takze je to asi blbost neco takoveho vylyslet ok dikes
12:06:49
07.02.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> ps: byl jsi rychlejší a taky jsi jinak odpověděl.kdyby šel vymazat přízpěvek ten můj už tam není:))
12:05:34
07.02.2006
Bedřich - zrušená registrace
-> COKAPIK: Velky problém bude v tom že hydraulickou ručku na bubny nemáš kam napojit...když na brzdovy valeček je napojená provozní brzda a parkovací brzdu je zapojená mechanicky...
12:04:28
07.02.2006
petr s
-> COKAPIK: Musel bys tam dát nějaký ventil aby se ti při brzdění netlačila kapalina do ručky a obráceně do brzd jinak ti to nebude brzdit
12:00:00
07.02.2006
COKAPIK
co znamena velky problem.-))?
11:56:44
07.02.2006
petr s
Na bubny s velkým problémem
Extreme Tyres