skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palivo???
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 05.06.2003 do 15.04.2004, založil/a
11:47:29
15.04.2004
15.04.2004

Mantrabeach
Já mám klasickou 120 a leju tam natural 95 a aditiv a jezdí to líp jak na special a motor së mi nekurví(snad).A už tam je taky nějakej pátek.Jediný co se na motoru dělalo že se štelovaly ventily,předstih a čistil se karburátor ale to nebylo kvůli palivu.To mi jenom jedna svíčka vynechávala a při jízdě to cukalo.
18:08:51
13.04.2004
13.04.2004

PeterP136
-> Milda: Lenze ja mam lpg a v 742.136 to pri zatazi/plnom obcas tichulinko "klepne". Na V-power 95 v rovnakych podmienkach podstatne castejsie a to mam zakl. predstih 5, "stroboskopom" z tlejivky asi 10 az 12.
11:43:42
12.04.2004
12.04.2004

jenda
ted jste mi pekne zamotali kebuli tak taky otazka naco jezdit kdyz zajizdim felinu 1,3 snizena hlava a plno uprav (je to v rapidu) ale nerad bych ho nejak oddelal pridava se neco do motoru pri zajizdeni?
11:34:04
12.04.2004
12.04.2004

Zero
A co 120ka 84rok
beru special ma se to nejak udrzovat davat jeste neco nekdy do benzinu nebo staci jen ten special.
beru special ma se to nejak udrzovat davat jeste neco nekdy do benzinu nebo staci jen ten special.
21:26:31
10.06.2003
10.06.2003

Tomáš SK
2Žaky: Mi nieco hovor, ja s tym jazdim denne 2 x 3 km, je to tiez len hracka

15:18:42
10.06.2003
10.06.2003

Milda
2King: Nas LPGistu co mame predstih 15 a vejs se to netyka

14:36:51
10.06.2003
10.06.2003
King
2 Rapid7: Při použití paliva s vyšším oktanovým číslem v motoru s malým komresním poměrem se musí přidat na předstihu, jinak směs dohořívá ještě při otevření výfuck. ventilu a podpaluje ho. Známý problém LPGistů.
10:30:52
10.06.2003
10.06.2003

Žaky
2Rapid7: No jo ale pri kompresi 11,5 mi nic jinyho nezbyvá.Jak píše Kurvapes,taky s tim jezdim málo,nemam potrebu každodeniho posouvani,mam to spiš na hraní /utrácení/, v robote se najezdim ažaž.
20:58:17
09.06.2003
09.06.2003

Tomáš SK
2Žaky: Vraj kvoli mnozstvu energie toho paliva pri horeni...
20:39:14
09.06.2003
09.06.2003

Fantozzi
2Filip Ráž: Jestli víš, kde ho sehnat, sem s tím

20:35:39
09.06.2003
09.06.2003

Fantozzi
2Filip Ráž: Jinak, někde jsem četl, že teoreticky by natural neměl 130cítce vadit. No, ale zkoušet to nebudu.
19:52:20
09.06.2003
09.06.2003

Filip Ráž
Takže bych měl tankovat SUPER95???
22:57:36
08.06.2003
08.06.2003

Kurvapes
Normálně tam leju 98 nebo Shell 99 jinak to nemělo spodek co tomu říkaj ventily nevim já se jich neptal.Ale je pravda,že toho moc nenajezdím.
22:11:40
08.06.2003
08.06.2003

Žaky
2Rapid7: A proc by mi mela 98 vykalit ventily??? Ja ji beru kvuli lepší odolnosti proti detonacim
22:08:28
08.06.2003
08.06.2003

Žaky
2Filip Ráž: to je detonační spalovani,je "postupný",zavi
sly na:predstihu,oktanovym cisle benzinu,teplote,kompresi.
.....teda pokud ti nezvoní neco mechanickyho.
21:04:31
08.06.2003
08.06.2003

Fantozzi
2Milda: No asi před dvěma měsíci jsem hlavu měnil, takže momentálně se mi měnit nechce

18:27:50
06.06.2003
06.06.2003

Filip Ráž
2Žaky: no obcas mi tam neco zvoni, ja myslel ze to sou ventily...

11:11:15
06.06.2003
06.06.2003

Tomáš SK
Skuste 98, na prepalenie ventilov ako stvorene
Ja davam Natural 95 (stoji u nas rovnako co Uni 91), chce to sice aditiva, ale motor pracuje o mnoogo pravidelnejsie, i starty su o niecom inom...

10:35:11
06.06.2003
06.06.2003

Luděk
Natural 95 je ovšem ksindl sračka,meb Super byl 96 a je to znát,ideální je to míchat s 98mičkou + aditivum
10:29:00
06.06.2003
06.06.2003

Milda
2Fantozzi: V zadnym pripade pokud nechces pracne schanet jinou hlavu

22:31:24
05.06.2003
05.06.2003

Fantozzi
Zdar. A do klasickyho 130 motoru??? Beru Natural 95 s aditivem. Bez aditiva si ne, že?
22:14:35
05.06.2003
05.06.2003

Žaky
2Filip Ráž: Souhlas Milda,pokud jezdis 91 ,neni něco v richtiku se zapalovanim,na spešl by ti to melo občas zvonit,pokud mas kompres co tam má bejt
21:33:51
05.06.2003
05.06.2003

Milda
2Filip Ráž: Kazdopadne, LS motory maji diky vyssi kompresi pozadavek na oktanovy cislo min. 95
21:06:57
05.06.2003
05.06.2003

Filip Ráž
no zatim tankuju special...
takze mel bych zkusit Natural 95???

20:58:53
05.06.2003
05.06.2003

Žaky
Nooo jestli klasicky LS motor tak by měl papat 95,a občas nějaky sračky na "mazání" ventil.sedel. 91 oktánků bude asi málo,pokud nemas menšího fora.
20:30:52
05.06.2003
05.06.2003

Filip Ráž
Zdar ted nevim jaky palivo mam tankovat, jestli natural nebo special... Mam na motoru zeleny znak => mam motor . Garde rok vyreoby 83... typova rada 742.12X myslim...???
poradte...
poradte...
