Podtlak

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 20.11.2005 do 22.11.2005, založil/a LordCroft
řadit dle data
11:39:52
22.11.2005
LordCroft
Uz to fajci dekuji vsem za namety . byla to ta mala dirka tak se to provrtal a uz je to OK dik moc52
22:33:49
20.11.2005
LordCroft
-> COL: mne se praveze u do toho vrtat nechce sem rad ze je to v kupe a ted todle ! doprdele 30
18:56:29
20.11.2005
COL
Neni uplne pravda, ze ci m vetsi dirka, tim to posiluje vic. Ta dirka nesmi byt jen prilis mala, nebot by na ni vlivem proudeni vzduchu, ktery tam trochu proudi pri slapani na brzdu, vznikal zbytecny tlakovy ubytek....

Proste koukni jestli ta dirka neni nejaka moc mala, pokud ano, tak ji zvetsi. Pokud je velka, nezbude nez pripojit podtlak na dalsi valce.

Velikost dirky je dostatecna takova, jak je u podtlaku v serii, nebo malinko vetsi. Dira jako vrata nema efekt.



Jinak umistit zpetny ventil jeste do motoroveho prostoru neni vubec spatny napad.
18:11:59
20.11.2005
petr s
-> LordCroft: Ano protože to máš jen na jeden válec
18:02:12
20.11.2005
LordCroft
-> ps: jako cim vetsi ta dira tak to posiluje vic ???
17:59:00
20.11.2005
petr s
-> LordCroft: Malá dírka by měla být ve všech na synchhrotest ale mě to začínalo brzdit až tam byla 10 vnitřní díra a zpětný ventil
17:57:45
20.11.2005
LordCroft
-> COL: jeste jsem slysel ze na takovehle motory se pouziva bez poslilovace ale proc teda tam je ta dira ??
17:48:24
20.11.2005
LordCroft
-> COL: tak jako brzdeni motorem to delam velice casto ikdyz ne porad . zkus to trochu vic popsat jak bys to myslel ty !
17:42:55
20.11.2005
COL
Neprdlo by to, to urcite ne - mozna ze by to tak i stacilo. Tu bandasku jsem myslel jako zasobnik podtlaku - protoze toho neni na upravenejch motorech nikdy dost - tedy pokud nejsi zvyklej brzdit vzdy soucasne i motorem.
17:38:40
20.11.2005
LordCroft
-> COL: takze by nestacilo ze vsech ctyr do jedne hadice ?? to by prdlo nebo co ?
17:38:11
20.11.2005
LordCroft
-> ps: nevim as M10 nebo M8 zavit je tam navarena matice . A je zajimave ze na vedlejsim sacim je takova malinaka dirka a nevim ani na co je a je tam taky zavit asi M6
17:20:17
20.11.2005
COL
Delat se s tim vicemene neda elegantne asi nic 8 - alespon me tedy nic nenapada. Leda zkusit vyvest podtlak ze vsech ctyrech sani a dopredu do kufru dat navic pridavnou podtlakovou bandasku s dosattecnym objemem s dobre fungujicim zpetnym ventilem...
17:19:50
20.11.2005
petr s
-> LordCroft: Jakou vnitřní díru máš do sání?
17:05:32
20.11.2005
LordCroft
tak co s tim jak poradite ?? me to proste brzdi mizerne i pri nakoplem motro o to mne slo ! jen sem to prirovnal k tomu ze se to chova jakoby motor nejel vubec !24
17:01:51
20.11.2005
COL
Nejak to nechapu, bez nakopleho motoru jde pedal snad vzdy ztuha, ne?

Ale ze tohle bude hur brzdit - presneji receno mit horsi posilovaci ucinnek je uplne jasny.... brese to jen z jednoho valce.

- pod to klapkou bude pri jizde mensi podtlak, protoze z ni saje jen jeden valec a krom toho, k nasavani dochazi 4x min casto, nez u klasickyho provedeni, kde jsou vsechna sani spojena.



podobnej zhorsovaci efekt zpusobuje taky ostrejsi vacka, pozoruju to sam u sebe na volnobeh mi to posiluje mizerne...
16:56:21
20.11.2005
vhml
neporadim ti ale soucitim,mam to samy ale me to aspon brzdi ale pedal se skoro vubec nepohybuje
15:43:16
20.11.2005
LordCroft
Tady je to foto na vstup podltaku na rovnem sani !
zvětšit Podtlak - obrázek od LordCroft vložen 20.11.2005 15:43:16
15:41:46
20.11.2005
LordCroft
Dotaz : nevim proc ale po uprave motoru na rovne sani s dvojtejma karbecama mne de brzdovy pedal velice ztuha zmacknout jakoby podtlak nejel vubec . Proste kdyz naslapete pedal brzdy bez nakopleho motoru tak najednou strasne stezkne tak tak nejak jezdim porad . Brzdny ucinek stoji za hovno . Cim to ?? Dikec
Extreme Tyres