hezky to tahá od spodu, vrch je mrtvý(špatné trysky), spatný, malý filtrbox a vložka filtru vzduchu, malý filtrbox za karbecama, každopádně je to v Bystřici u jednoho mechanika....
Už jsem neměl trpělivost a ani čas....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motocyklové karbecy ve favoritu, felicii
-> mira76: No a jak to tedy jede? Zajímá mě průběh od 4000 ot. S tak krátkým sáním by mě ten vrch docela zajímal.
Budeš to měřit na lambdu?
Budeš to měřit na lambdu?
Vyřešeno!!!!!
už po ohřátí motor netarokuje, sice je to bohaté (cítím štiplavý kouř z výfuku)a šroub bohatosti směsy je jen o 1/4 otáčku povolený, ale chytá bez sytiče, studené, teplé- na brnka.
Po ohřátí v pohodě.
Stačilo rozpojit hadice od odvzdušnění plovák. komor karbeců a přepadovky z nádrže(vratka do nádrže) taková blbost a co to udělá.
Jen nevím co na to dat, vratku do nádrže asi zaslepit a odvzduš. plovákovek z motokarbeců ???
už po ohřátí motor netarokuje, sice je to bohaté (cítím štiplavý kouř z výfuku)a šroub bohatosti směsy je jen o 1/4 otáčku povolený, ale chytá bez sytiče, studené, teplé- na brnka.
Po ohřátí v pohodě.
Stačilo rozpojit hadice od odvzdušnění plovák. komor karbeců a přepadovky z nádrže(vratka do nádrže) taková blbost a co to udělá.
Jen nevím co na to dat, vratku do nádrže asi zaslepit a odvzduš. plovákovek z motokarbeců ???
-> mira76: Tak použij jenom půlku sání topení na straně řidiče, stranu spolujezdce zaslep a udělej sání vzduchu tudy. Můžeš pak posunout karbece na místo toho černého válce, čímž je dostaneš dál od hlavy a zároveň budeš mít jednodušší a přímou cestu vzduchu do karbece.
-> mira76: Tak vymysli topení jinak, já Fáčko nemám, tak nevím jak to tam vypadá a co by šlo a nešlo. Jen se Tě ptám jestli jsi se nějak pohnul, tak na mě hned neber hůl.
Možné varianty:
- odstranit topení
- přemístit topení
- změnit směr sání a filtru
- vzdát tuto koncepci a vrátit se k Lekru
Možné varianty:
- odstranit topení
- přemístit topení
- změnit směr sání a filtru
- vzdát tuto koncepci a vrátit se k Lekru
-> Tomaso435: 

-> Tomaso435: pověst nelhala
Připomíná mi to darbujana a pandrholu... co tak lidí zadarmo poradi .. .teplý obklady, studený obklady...

Připomíná mi to darbujana a pandrholu... co tak lidí zadarmo poradi .. .teplý obklady, studený obklady...



když si tak chytrý tak poraď, bez toho aby se vyhodilo topení to nejde........
-> mira76: Už jsi vymyslel to delší sání?
měřil jsem tlak tlakoměrem jehož stupnice začíná na 0,1baru, ručička byla pořád na nule, čerpadlo má dost práce to vytáhnout z nádrže a tak tlak bude zanedbatelný, zvedl jsem hadici od čerpadla do výše 0,5m nad karbece a benzín přestal téct, taky po napojení karbeců na benzín. hadici a zapnutí paliv.čerpadla přepadovou hadicí neteče nic, tzn. že jehl. ventily těsní a nedojde k přeplavení plovák.komor.
17ky na upravený motor? Zkus nastudovat,co to číslo znamená.
Palivová pumpa :
NÍZKOTLAKÉ PALIVOVÉ ČERPADLO FACETTE POSI-FLOW 0.1- 0.28 BAR, takže přetlak by v těch karbecích neměl být.
NÍZKOTLAKÉ PALIVOVÉ ČERPADLO FACETTE POSI-FLOW 0.1- 0.28 BAR, takže přetlak by v těch karbecích neměl být.
...tak jsem vyzkoušel a zase nejede, vyměnil jsem svíčky za obyčejné 17ctky od brisku a nic, asi to necháme odborníkům, aspoň jsem se pokochal pohledem na popelnici, prostě studené chytne na brnka, teplé nechce chytat(v nízkých tarokuje) zajímavé že šroubky bohatostu směsy jsou už jen na 1/2 otáčky....
Pár obrázků- po nanesení vosku to trochu prokouklo....
Škoda že motor stávkuje..........
Pár obrázků- po nanesení vosku to trochu prokouklo....
Škoda že motor stávkuje..........
zkusím, ale jestli jak říkal p.Chovanec že směs pulsuje v nízkých otáčkách a přitom si i několikrát trochu nasaje z volnoběžné trysky tak je dávání jehly níž na nic, navíc u tohoto karburátoru nemá jehla zářezy ale má jen jednu pozici ve které ji drží podložka.
co zkusit dát jehlu dolů, taky se mi to v nízkých otáčkách dusilo a bylo to bohaté, snížení jehly to vyřěšilo.
plyn je až poslední možnost, až to bude fungovat na benzín a musí jít před karbece(co nejblíž k sacímu ventilu), kdyby byl za karbecama tak by mě ty karbece zničil.
Delší sací trubky to vím taky, ale jak to tam dat, teď to má 10cm, a vidím že je to málo....
V zimě jezdit bez topení se mě nechce....
Delší sací trubky to vím taky, ale jak to tam dat, teď to má 10cm, a vidím že je to málo....
V zimě jezdit bez topení se mě nechce....
-> mira76: Galanka je taky 15ka a sání ma podstatně delší.
Bud menší karbce nebo delší sání jiná možnost dle me není. Otázka co pak ještě ten plyn.
Bud menší karbce nebo delší sání jiná možnost dle me není. Otázka co pak ještě ten plyn.
-> mira76: tak dej dlouhe sani a treba to s tim prumerem taky odladíš. Komu neni rady,tomu neni pomoci,..
-> mira76: No já měl na 1.4 difuzor 40mm a samotné sání mělo 17cm, vačka Chovanec 278/270 a bylo to krátké.
Vidim dobre motokarbece a LPG?



nechápu proč jsem to přehnal s velikostí karbeců, z motocyklu honda blackbird používají karburátory i na menší objem než 1550ccm a funguje jim to dobře.
skoda-virt.cz/cz/.../1134 1-galanka-skoda-136-gl-6-t uzex
Naprosto v pohodě i nižší objem motoru....
Ještě nějaký jiný navrh?
skoda-virt.cz/cz/.../1134 1-galanka-skoda-136-gl-6-t uzex
Naprosto v pohodě i nižší objem motoru....
Ještě nějaký jiný navrh?
-> mira76: jsi to spise prehnal s velikostí karbecu,asi bude problēm to nejak zregulovat
u vstupu do hlavy to má 33mm, průměr trubky u topení je 100mm, takže tak akorát aby bylo dostatek vzduchu pro karbece s pr. dif.42mm, menší průměr trubky než 100mm by mohl zase omezit sání, při demontáži jen tak tak obejdu pevnostní výstuhu mezi tlumiči, od tělesa topení ze to tak 2cm....
Chovanec mie říkal že při nízkých otáčkách kdy už ta jeho vačka nefunguje(myslím že mám vačku 265/278st) tj. pod 2 tis.ot./min prostě sací ventil zavře a směs nse jestě několikrát odrazí od klapek a sacího ventilu(pulzuje) a přitom si nasaje benzínku... pak je to bohaté a tarokuje to a černě dýmí.
U delšího sacího potrubí by se ta směs odrazila třeba jenom jednou...prostě méně-krát a nedělalo by to.
Proto hledám někoho kdo to má takto upravené a ponechané topení, tzn. má tak krátké sací trubky.
Motor na tak velké difuzory má, je to 1550tka.
Chovanec mie říkal že při nízkých otáčkách kdy už ta jeho vačka nefunguje(myslím že mám vačku 265/278st) tj. pod 2 tis.ot./min prostě sací ventil zavře a směs nse jestě několikrát odrazí od klapek a sacího ventilu(pulzuje) a přitom si nasaje benzínku... pak je to bohaté a tarokuje to a černě dýmí.
U delšího sacího potrubí by se ta směs odrazila třeba jenom jednou...prostě méně-krát a nedělalo by to.
Proto hledám někoho kdo to má takto upravené a ponechané topení, tzn. má tak krátké sací trubky.
Motor na tak velké difuzory má, je to 1550tka.
-> mira76: To je fakt krátké, já mám délku trubek 18 cm na 34 mm difuzory. Kolik to má difi ?
Toho místa tam fakt není, zlatá škodovka. To je tak na sání přes hlavu, otázka kolik je místa na výšku. Ten filtr box vypadá docela komplikovaně a žere místo.
Toho místa tam fakt není, zlatá škodovka. To je tak na sání přes hlavu, otázka kolik je místa na výšku. Ten filtr box vypadá docela komplikovaně a žere místo.
tak jak jsem myslém-krátké potrubí a velká průměr dobré pro vysoké otáčky v kombinaci s velmi ostrou vačkou, dlouhé potrubí a malý průměr dobré pro toč.moment, a moje potrubí asi moc krátké.... ale jak tam dostat delší potrubí a nechat tam i topení????
Věčně po zahřátí a po tarokování uchcané svíčky, motor sám zdechne, že ten ignitech mě hodně pomůže, ale p. Jandák vidí spíš problém v délce sacích trubek, stejně tak mr. Chovanec....(kurva práca)...
Fotky sem nedostanu, mám je moch velké, mají moc KB a ja su na to dřevo...
Fotky sem nedostanu, mám je moch velké, mají moc KB a ja su na to dřevo...
do 2 tis. furt černý kouř a tarokuje, pak jede hezky, točí jako steklý.
Rada od pana z Cimbu:Jandáka: potřebuji silnější zapalování a také delší sací trubky.
Mám nízkotlakou facetku.
Žere to už normálné kolem 8mi litrů, ale prostě ten spodek je mrtvý, když není zahřáté tak to střílí do sání...prostě už jsou šrouby směsy stažené jen na 1/2 otáčky a furt černý kouř a tarokuje....
Rada od pana z Cimbu:Jandáka: potřebuji silnější zapalování a také delší sací trubky.
Mám nízkotlakou facetku.
Žere to už normálné kolem 8mi litrů, ale prostě ten spodek je mrtvý, když není zahřáté tak to střílí do sání...prostě už jsou šrouby směsy stažené jen na 1/2 otáčky a furt černý kouř a tarokuje....
Mě neříkej, že se Ti to tam nevejde? Jak to máš prosímtě dlouhé a jak máš řešený filtr? Možná by pomohla i fotka..... U Fáčka by stálo za to, zatočit filtr nahoru a upravit kapotu (mírně). Dej foto at jsme moudřejší!
Jak jsi dopadl s tou pumpou, dal jsi tu Facetku? Funguje to ?
Jak jsi dopadl s tou pumpou, dal jsi tu Facetku? Funguje to ?
Prosím majitele vozů š. favorit a felicia kteří mají motokarburátory namontované na motoru a mají funkční topení (radiátor není odstraněn) aby se ozvali.
Jedná se mi o délku sacího potrubí k motokarbecům.
Prosím jestli někoho takového znáte pomozte a dejte mi na něj kontakt.
Děkuji.
Jedná se mi o délku sacího potrubí k motokarbecům.
Prosím jestli někoho takového znáte pomozte a dejte mi na něj kontakt.
Děkuji.