-> Labros: no klika z fabky je docela macek proti fáčkovej. Vysvětlení proto nemam žádný, protože o tom moc nepřemejšlim. Vlastně jo - účel odlehčení je mimo jiné v tom, že rychleji padají otáčky motoru a tím i rychlejší řazení. S tim katalogem od Hondy to byla ukázka houpání zákazníků
-> COL: myslíš porovnat to, jestli auto míň brzdí z podložkama, nebo plně naložené? Nejhůř to brzdí při kombinaci obojího. Každopádně akcelerace s podložkama se zhoršila asi o dvě vteřiny (ze 13 na 15), což je velmi znatelné. Bohužel jsou podložky na místě, které nelze odpojit při akceleraci a nelze efektivně využít pro setrvačnou jízdu se zařazenou rychlostí (u karburátoru - svedne se spotřeba). Myslim, že bej to u setrvačníku obráceně, tak je to velmi užitečné. Ovšem u karburátoru opět nevýhodné, kvůli vyšší spotřebě při jízdě se zařazenou rychlostí). Myslim, že se něco takového na nových autech dělá - asi to k něčemu bude mít lehčí setrvák při akceleraci...