skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ochraný rám Škoda 100
-> Lůďa: kluci od nás mě na podobný věci říkají : ser na to, z tribuny to není vidět.. :)
-> Bery: -> Antony: Asi máte kluci pravdu, moc to hrotím :-)
som veľký odporca sprayov, ale ak tak veľmi trpíš že to tam nemáš zastriekané, tak by som to asi zabrýzgal tým sprayom. olepovať všetko pre takú chujovinu by sa mi naozaj nechcelo. navyše ak niečo, čo si nechcel, zaprášiš, ľahko to umyješ acetonom.
-> Lůďa: na barvu to nejezdí
A stejně tam budeš mít polstrování - ohranu hlavy, ne? 


-> Lůďa: potřebuješ se tím místem kochat prez zrcatko? jestli ano, odboduj střechu. jinak zaprášený to bude a rez ven jen tak nepoleze. je to závodak ne?
Nebo jak mr Bean maloval byt. 

-> StepaNoFUN: A nebo šlaufkem na dutiny...

-> Lůďa: Malou pistolí, úzkým paprskem a co nejmenším proudem barvy. A na několikrát. Nebude to nastříkaný na 100%, ale zaprášíš to slušně. ;-)
-> MVM: Je pravda, že mi žena taky řikala, že to až moc prožívám. Ale i tak jsem se zkusil zeptat, zda někdo nemá nějaký fígl :-)
-> Lůďa: Na závodních autech jsou dost často tyhle místa neošetřený barvou - pokud se přesně jak píše -> Bery: neodboduje střecha. Prostě se to jaksi účelově "neřeší" 

Nj, jenže do těchto míst se ani s pistolí nevytočím, ne?
přesně. buď odbodovat střechu, nebo zafoukat pistoli.
-> Lůďa: Když jsem kdysi dovařil rám na LRu, tak jsem to předal Aplovi s tím, že si to může natřít. Natírání mu vydrželo asi tak jednu zadní vzpěru, pak prohlásil, že se na to může vy... , že s tou chlupatou pistolí prostě neumí, je to pakárna a radši auto celý zalepil a rám nastříkal. :-D
Nějaká rada do života, jak natřít rám (označeno na fotce) vůči bočnici střechy?
-> Toušík: práci dělaj pěknou a taky si to nechaj zaplatit 

Zkus svobodamotorsport.cz Jsou to kluci ze Kdyně a rámovali auto teď třeba Honzovi5
Ahoj prosím nějakej kontakt , nejlíp okolo klatov, kdo by mě vyrobyl rám do auta? Vevařenej a urřčitě natažen až do kufru ke tlumičům. Díky
-> jok3r: bych chtěl takovýho známýho vidět...prober se ;)
-> jok3r: Takový papíry si můžeš dneska taky udělat,uplně legálně, ale náklady se údajně blíží ke 100 000,-
no tak jste my to trošku rozmluvily
jsem na vážkách:)

-> Luky.: nebo by to chtelo vzit zadem,,, nema nekdo ze znamejch znamiho na ourade?? kdysi sem tady videl na prodej treba velkej technicak na facko s vepsanym ramem (skoda ze sem tenkrat nemel penize:( ) tak jestli by to neslo podobne
-> Zazaa: A když bych na něj dozadu přivázal červený trenky?
(ok, chápu, tudy cesta taky nevede)

(ok, chápu, tudy cesta taky nevede)
-> Luky.: samozrejme
-> Zazaa: To všechno co jsi popsal se vztahuje i k převáženému nákladu?
-> Radar: Tam se pohybuje něco kolem 17 000kč
-> Radar: O cca 2-3tis více než za vařený
Kolik si účtuje za ten šroubovaný rám? Dík
-> Zazaa: jenže ten mi rozmluvil že to auto nebude stejnak tak pevný jak u vařenýho 

-> Luky.: utahnou te na tom ze brani ve vyhledu pripadne je tvrdej a nebezpecnej v pripade narazu ze si o nej rozmlatis palici
-> filcek: hade, byl sem zvedavej na provedeni sroubovaneho :)
-> filcek: hade, byl sem zvedavej na provedeni sroubovaneho :)
stejnak už je jasno a bude vařenej nakonec
-> Luky.: no počkej to bylo na koho teda?:)
-> filcek: No né, to neni prča 

-> Luky.: 

Přišroubuj ho k autu křídlovýma matkama - lze to odmontovat bez použití nářadí, nemusí to být homologováno 

dnes se dostal táta do řeči s jedním policistou z prahy a bylo řečeno že když rám udlá specializovaná firma samo homologaci na silnici to mít níkdy nebude tak by na to neměli nic říct no ale to nebudu dál řešit sám řekl že prostě s může stát že prostě na jednoho blbce z tisice člověk narazí a prostě bude dusit ale když auto bude na 3-4 závody v roce na jeden salon a parkrat projet tak tam rám půjde zkusíme štěstí...
-> Ultim: ide mi o to ze napriklad pri bocnom naraze ked ten ram bude napevno s autom tak je mensia sanca ze ti ublizi, nez ked tam bude polozeny ... neviem, mne to je ako jedno ale ja by som sa tohto obaval ...
-> petr s: Uplne jakoze laicky, cokoli pevne spojeneho s autem musi mit homologaci ne? Ale zahradni houpacka z OBI co vezes vzadu nemusi mit nic preci.
-> afro100: Myslis ze napr. obraceni na strechu bude mit nejake horsi nasledky nez bez ramu? Teda jakoze neco horsiho jak smrt?
Musel by byt udelany tak aby byl jakoze "zapreny" v tom aute,od rohu k rohu,od podlahy ke strese a nejak ho napr molitanem vymezit aby tam necinkal,ale zaroven aby to byl porad jenom naklad.
Doufam ze chapate o co me jde. Proste najit tu pomyslnou hranici mezi nakladem a ramem
Musel by byt udelany tak aby byl jakoze "zapreny" v tom aute,od rohu k rohu,od podlahy ke strese a nejak ho napr molitanem vymezit aby tam necinkal,ale zaroven aby to byl porad jenom naklad.
Doufam ze chapate o co me jde. Proste najit tu pomyslnou hranici mezi nakladem a ramem

-> afro100: Tak ho přišroubí a není to rám ale prolézačka pro děti
-> Ultim: ale naklad ma byt nalezite upevneny, okrem toho, ked pominiem zakon, nechcel by som burat v aute, v ktorom bude nastrceny neprisrubovany ram ...
Mam trochu lama dotaz? Upravuje nejak zakon co vsechno muzete vest v aute? Jak velke napr?
Jde mi o to,ze kdyz budu mit ram sesroubovany v aute,ale ne s autem,tak muzu rict,ze je to naklad ne? Proste ho tam mit jenom "polozeny".
Je to moc blbost?
Jde mi o to,ze kdyz budu mit ram sesroubovany v aute,ale ne s autem,tak muzu rict,ze je to naklad ne? Proste ho tam mit jenom "polozeny".
Je to moc blbost?
-> petr s: no právě do jakýho atua nacpat rám tam ho privizt a montovat pred závodem
-> filcek: Tak potom platí kdo se bojí nesmí do lesa
-> petr s: to byli jenze doba byla taky jiná, dávat na závody takovej nápad tu je ale stejne to 4 krat vyndávat a když pojedem napr do humpolce tak ho nepovezu autem tam a budu teprv montovat stejně tu cestu pojedu s rámem
-> filcek: A co tak ho tam davat jenom na zavody? 

-> filcek: V té době byli jenom šroubované rámy
-> petr s: myslíte že se vyplatí šroubovanej ? když nás chytnou tak tam bude a tak ho můžem vyndat jenže otázka dáme ho tam potom znova a chytnou nás znova tak si stejně nepomůžeme:)
-> filcek: šroubovanej
-> filcek: z dobrým šroubovaným to nebude tak horké , jazdilo milion áut a vydržali
Za tři týdny povezeme stovárnu na vyrámování do k panu Dlouhému dnes jsme to řešily asi čtvrt hodiny přes telefon máme si vybrat buď vařenej kerej je samozřejmě pevnější a nebo šroubovanej kterej mi vůbec nedoporučoval prostě to auto se má tendenci se furt hýbat a i přes to že s tím autem pojedem 3-4 x do roka závody a auto se občas objeví i na normální silnici tak bych volil i přesto ten vařebej kvůli pevnosti ikdyž bez podválu je to taková sázka do loterie jakej doporučujete vy ať už máte vařenej či šroubovanej