skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
22:27:24
14.08.2010
14.08.2010

Bucin
-> Sepp: z jaký mašiny jsi to vytáhl ?
22:21:04
14.08.2010
14.08.2010

Sepp
Nevíte někdo jak zapojit tohle turbo? Má super tlak a otáčky...
13:23:33
13.08.2010
13.08.2010

pistaa
-> Tuner#2: Ano, ale len na okruh na kopec to nie to by som nemal kde zhanat take pneu.. 13tok je dost 15 tok nikde
13:13:51
13.08.2010
13.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 13.08.10 11:56:32: Vždyť jsi 15" chtěl a kdyby byli i objednal.
12:23:12
13.08.2010
13.08.2010

vhml
-> pistaa: právě že u nás se dají sehnat snadno 15" z felicíí a 13" je problém
12:18:17
13.08.2010
13.08.2010

pistaa
-> vhml: nevali.. 15ka je slusny problem povedal by som hodne vecsi ako 13ka .. nik to nejazdi.. resp ak myslis ze jo tak na com sa to jazdi? i feldy uz maju vecie..
12:04:52
13.08.2010
13.08.2010

vhml
-> pistaa: proc nehodi? 15" slicků se všude válí jak sraček. Nastavíš si tím jednodušše maximálku.
S motorem v kroutakem takhle nízko těžko vymejšlet něco s převodovkou. Maximálně nějakou delší jednotku a dvojku.
S motorem v kroutakem takhle nízko těžko vymejšlet něco s převodovkou. Maximálně nějakou delší jednotku a dvojku.
11:56:32
13.08.2010
13.08.2010

pistaa
-> vhml: no a sme tam kde sme nechceli ze asi seria je naj.. i ked isto by sa sikla sekvencka 6q no jo a kola vecie? nie nie to sanehodi :)
11:37:12
13.08.2010
13.08.2010

vhml
-> Gemini: ano, na takovej motor víceméně stačí sériová převodovka maximálku dohnat na stálým převodu a průměru kol
11:25:44
13.08.2010
13.08.2010

Gemini
-> vhml: ked mam max krutak medzi 2600-3000 ot, mozu byt prevody inak odstupnovane a vacsie rozostupy medzi rychlostami
11:06:16
13.08.2010
13.08.2010

vhml
Tady uz by se vyplatilo 6 kvaltu. Protoze kdyz to napoctu na 15tky kola s prumerem 590 tak nevymylis nic lepsiho nez seriovou prevodovku 3,9. Maximalne tam jenom udelat jinou jednotku a dvojku, ale 3,4,5 lepsi nevymyslis, s tim, ze po prerazeni to bude mit nejakych 4500ot.
11:02:09
13.08.2010
13.08.2010

vhml
-> pistaa: tohle poskladat v petikvaltech by byla docela veda. V jakejch otackach mas maximalni kroutak? A nemas moznost pouzit vetsi kola? I s prevodem 3,9 z toho lezou hrozny prevody na takhle malejch kolech
10:05:36
13.08.2010
13.08.2010

pistaa
-> vhml: skus spocitat ake kolecka a ci sa vojdu do skrine pre Vmax=215; 6100 otacok , pneu 19,5/ 495mm priemer
dakujem
dakujem
09:02:19
13.08.2010
13.08.2010

vhml
-> Gemini: ten ještě neumíme, ale ke krátkýmu převodu ti uděláme dlouhý kolečka :-)
09:01:23
13.08.2010
13.08.2010

Gemini
-> vhml: ale ja chcem dlhsi staly prevod :)
15:56:17
12.08.2010
12.08.2010

vhml
-> Gemini: tak vytočit delší kolečka ale není problém :-)
10:03:12
12.08.2010
12.08.2010

Vita ze Sudet
do měsíce bude další sada....

10:02:36
12.08.2010
12.08.2010

Vita ze Sudet
Někdo tu po mě chtěl TURBO fuel kit unoT..... už si nepamatuji přezdívku, to nevadí však to může platit pro každého. Mám na prodej jednu sadu: svazek elektriky , ŘJ , vaha vzduchu, čerpadlo, uno-saní+ vstřiky+klapka, MPi sání + klapka, schema+ rady komplet 3K.............
02:54:44
07.08.2010
07.08.2010

Gemini
-> Matezzzz: premyslal....lenze by som potreboval prevodovku zo stalym prevodom 3,7.....alebo prekopat motor na vacsie otacky, nieco ako ma Pistaa.....no to je tolko zasahou, ze mozem stavat novy, preto som chcel tento predat.....v Maxiku to moze byt riadna prca....ale kto to ubrzdi neviem, ja teda nie....
21:03:45
06.08.2010
06.08.2010

Matezzzz
-> Gemini: Já myslel že si to tenkrát prodal, tím líp že je nás víc. Prosimtě rychlej dotaz, nepřemejšlel si dát ten motor do tvýho Maxe?
11:39:21
06.08.2010
06.08.2010

darklord
-> Gemini: ja mam mokro najradsej 

11:30:50
06.08.2010
06.08.2010

Gemini
vcera som po dlhsiej dobe sa povozil v Rapide, adrenalinu tolko ze ma boleli nadoblicky :D
dnes je mokro, skoda ist na cesty
dnes je mokro, skoda ist na cesty

19:35:07
05.08.2010
05.08.2010

Matezzzz
-> Gemini: Vím o tom, ale já sem asi rozmazlenej z eMBéčka
Každopádně letos budem jen motor testovat a ladit, příští rok když bude čas, vrhnu se na lehkou karoserii aby bylo do čeho motor pořádně obout.

09:36:41
05.08.2010
05.08.2010

Gemini
-> Matezzzz: ked budes mat 230Nm, nebudes mat potrebu ten motor tocit
20:54:25
04.08.2010
04.08.2010

Matezzzz
-> pistaa: Neboj, jen co seženu jiný turbo, půjde tam zpátky větší
Tohle je fakt dobrý jen do města a to mě moc nebaví jak to nejde pořádně točit


22:11:40
03.08.2010
03.08.2010

pistaa
-> Matezzzz: jo a to je to preco mam velke turbo.. do mesta alebo na slalom je toto super ale inak nic moc .. teda na zavody :)
20:51:39
03.08.2010
03.08.2010

Matezzzz
Koukám že by se tenhle rozhovor dal spíš zařadit někam mezi ''sociální rozepře''
Ale tak už to na virtu kolikrát bývá.
Teď trošku zase o turbu. Včera sme to opět rozchodili jak sem již níže psal, ale pořád mi vrtalo hlavou proč to najednou bere až tak nahoře a regulace wastegate byla citlivá až ke konci, no a právě proto že sme dali onen wastegate z jinýho turba i když z toho samýho, tak klapka dokonale nesedí a podfukuje to, jenže opravit se to nedá, tak sem se rozhodl vyměnit celý turbo za K14, o dost menší, ale teď to funguje bezvadně na městský provoz, cca od 2000 tis. to začne tahat a chvili po tom plnej boost, a dá se to točit do 4-5000 tis aby to mělo nějaký význam. Během chvilky je tam čtyřka a 140km/hod taky hned

Teď trošku zase o turbu. Včera sme to opět rozchodili jak sem již níže psal, ale pořád mi vrtalo hlavou proč to najednou bere až tak nahoře a regulace wastegate byla citlivá až ke konci, no a právě proto že sme dali onen wastegate z jinýho turba i když z toho samýho, tak klapka dokonale nesedí a podfukuje to, jenže opravit se to nedá, tak sem se rozhodl vyměnit celý turbo za K14, o dost menší, ale teď to funguje bezvadně na městský provoz, cca od 2000 tis. to začne tahat a chvili po tom plnej boost, a dá se to točit do 4-5000 tis aby to mělo nějaký význam. Během chvilky je tam čtyřka a 140km/hod taky hned

17:41:14
03.08.2010
03.08.2010

palinator
-> Jirik_Tuňák:






17:40:54
03.08.2010
03.08.2010

palinator
-> pistaa:
Právě si myslím, že malá turba se logicky točí rychle, protože si to mohou (a musí) dovolit. Velké turbo má těžší rotační hmotu, tak tam by to asi nebylo ideální nějaký šílený množství otáček.
Právě si myslím, že malá turba se logicky točí rychle, protože si to mohou (a musí) dovolit. Velké turbo má těžší rotační hmotu, tak tam by to asi nebylo ideální nějaký šílený množství otáček.
17:39:24
03.08.2010
03.08.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kaprof 03.08.10 15:04:54 napsal:
Dejw 03.08.10 14:05:08 napsal:
uz sem si ho z opakoval.....



Je nom ne vým ko lykrát si ho z opakoval. Co my slíš. Dva nebo třy krád ? 
Dejw 03.08.10 14:05:08 napsal:
uz sem si ho z opakoval.....





17:38:24
03.08.2010
03.08.2010

pistaa
-> palinator: 200tis je bezne by som si dovolil tvrdit, a to sa mozme potom rozpravat o tubach znacenych RS kde otazky ako aj zrychlenie rapidne stupa. a nemyslim ze hodnoverna informacia o otackach turba je prave vykon, ono i male turbo sa moze tocit 300 tis teoreticky a 130 koni motor nemusi dosiahnut kedze uz len objem vzduchu je maly. ale to je fuk..
17:17:38
03.08.2010
03.08.2010

palinator
-> Dejw:
No tak každej holt není tak chytrej jako ty. Vzdávám Ti čest. Užij si to.
-> pistaa:
Já nesoudim ani lidi, ani práci, ale těch 200000 rpm se mi nějak nezdálo.
-> Gemini:
Uznávám, celkem mě to překvapilo, ale ve škodovkách nemáme TDI 130 PS (až na výjimku). A kolik otáček teda musej točit turba pro speciály, dragstery a podobný šílenosti?
No tak každej holt není tak chytrej jako ty. Vzdávám Ti čest. Užij si to.
-> pistaa:
Já nesoudim ani lidi, ani práci, ale těch 200000 rpm se mi nějak nezdálo.
-> Gemini:
Uznávám, celkem mě to překvapilo, ale ve škodovkách nemáme TDI 130 PS (až na výjimku). A kolik otáček teda musej točit turba pro speciály, dragstery a podobný šílenosti?
15:04:54
03.08.2010
03.08.2010

Kaprof-Pisařík
Dejw 03.08.10 14:05:08 napsal:
uz sem si ho z opakoval.....




uz sem si ho z opakoval.....




14:18:33
03.08.2010
03.08.2010

Gemini
-> palinator: napr. turbo v TDi oktavke 130PS toci az 200 000 otacok
14:05:08
03.08.2010
03.08.2010

Dejw
uz sem si ho z opakoval.....
13:05:08
03.08.2010
03.08.2010

Kaprof-Pisařík


12:49:27
03.08.2010
03.08.2010

Nwkt
-> Dejw: Neurážej a jdi si radši zopakovat pravopis
12:46:02
03.08.2010
03.08.2010

Dejw
Marcius :To kazdej jenda vy ty vole,jestly ses tak blbej tak je me to jasny,hochu ses moc chytrej pozor na to.

12:40:18
03.08.2010
03.08.2010

Dejw
Ty ses strelenej od boku ty vole,vým co sem se ucil je to aj napsany v príruce pro automechaniky,tak nedelej chytryho ty jendo.

12:24:32
03.08.2010
03.08.2010

pistaa
-> palinator: CHCEL by som ta upozornit, nesud ludi a ich pracu ak ich nepoznas. Moze sa ti to vypomstit
12:16:34
03.08.2010
03.08.2010

havlik
Marcius 03.08.10 12:06:24 napsal:
→ palinator: však jo, jen říkám, že to možný je.
uvídíme co dejw vykouzlí.Nic co jiného
→ palinator: však jo, jen říkám, že to možný je.


12:06:24
03.08.2010
03.08.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> palinator: však jo, jen říkám, že to možný je.
uvídíme co dejw vykouzlí.

12:03:09
03.08.2010
03.08.2010

palinator
-> Marcius:
Obecně se uvádí, že turba točí do 150 tis. Ale je možný, že více, nehádám se. Jen mi to přišlo střelený dost od boku. A ty turba, co tady používáte, už vidím, jak budou točit statisíce.
Obecně se uvádí, že turba točí do 150 tis. Ale je možný, že více, nehádám se. Jen mi to přišlo střelený dost od boku. A ty turba, co tady používáte, už vidím, jak budou točit statisíce.

12:01:20
03.08.2010
03.08.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> palinator: řekl bych, že s keramickým uložením určitě tolik točí.... ale obecně v turbech jsou obrovský točky.
-> Dejw: píšeš, že kompresor nemá žádný přínos ... to by musel být hodně blbě udělanej... vždy to má přínos. kompresor pak hlavně v nízkých otáčkách... ¨tos netrefil.
-> Dejw: píšeš, že kompresor nemá žádný přínos ... to by musel být hodně blbě udělanej... vždy to má přínos. kompresor pak hlavně v nízkých otáčkách... ¨tos netrefil.
11:59:09
03.08.2010
03.08.2010

palinator
-> Dejw:
150000-200000 otáček? Tos vzal kde?
150000-200000 otáček? Tos vzal kde?
11:56:30
03.08.2010
03.08.2010

Dejw
Jo asi tak no,kdyz tam máš kombresor,tak ten ti ubirá na výkone,taky ale ten vykon by mel dat,kompresor ti bere hned,turbo ti bere az odstredních otacek,jak to ríkal syny,kompresor vysledek 0,turbodmychadlo točí 150 000-200 000 ot/min,taky záleží na regulaci turba a otom se dá povídat celej den. 

11:01:38
03.08.2010
03.08.2010

pistaa
-> Dejw: VAHA TAM BYT MOZE
21:41:20
02.08.2010
02.08.2010

MOLSO
-> Dejw: to uz je lepsie
no mazanie učite z olejoveho kanalu 


21:23:47
02.08.2010
02.08.2010

Dejw
jo borci taky plánuji dat turbo do svý sáde ale nevím odkud mám vzít mazání a váha vzduchu tam bejt musi?dík

21:23:06
02.08.2010
02.08.2010

Placko
-> MOLSO:


